Mainos

Blues - Ilves la 10.12.2005

• 8 238
  • 61
Suosikkijoukkue
Ilves
Juhaht kirjoitti:
Ilves-fanit pitivät muuten hyvää meteliä, oikeaa meininkiä. Joskus olisi hieno kokea koko (täyden) hallin kannustavan samalla tavalla, voisi olla aika helvetinmoinen meteli päällä.

Täytyisi varmaan matkustaa Montrealiin sitä varten.Tällä kaudella on Canal plussalta tullut pari kertaa peli (Hockey night in Canada Toronto-Montreal toisena niistä), jossa Montrealin fanit ovat pitäneet aivan helvetinmoista mekkalaa.

Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
TML kirjoitti:
Kurkihan väisti viime hetkellä ja seurauksena oli että Huhtalan olkapää ja polvi osui Kurjen vastaaviin. Yks peli pannaa ny tuli, johtuen isoista ovista viemisen takia. Ota pommit vastaan Kurki.

Kyllä tästäkin viestistä huokuu sellainen penkkiurheilijan henki että voi varmuudella sanoa ettet koskaan ole lätkää pelannut ja jos olet niin olet ollut maskotti tai veska.

Tapaus oli täysi vahinko jossa toinen yritti taklata ja toinen väistää sitä.

Herää jo!

TML kirjoitti:
Huhtala voi ehkä juuri nyt olla nobody HVM-faneille, mutta niin se "teidän" Kurkikin muille liigaa seuraaville. Katsellaan vaikkapa ensi kesänä ketkä ovat nobodyjä.

Ja provot vain jatkuvat, taas pelti auki ketjussa joka ei koske sinun jengiäsi millään tavalla. Kauanko tarvii kuunnella tätä?

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Hartza kirjoitti:
Kannattaa käydä lukemassa ilves.comin foorumista Ilves-fanien kotimatkasta. Jotkut faneista olivat ilmeisesti tapelleet keskenään ja bussit oli sotkettu. Poliisejakin oli ollut kuulemma vastassa Tampereella. Joku oli joutunut Linnatuulen huoltoasemalta sairaalaan. Ei hassumpaa!
En ihmettele. Esim Offsidessa oli 6-8 kaikki vittumarkojen/pissaliisojen kriteerit täyttävää noin 15-vuotiasta joista osa oli sen verran humalassa etteivät pysyneet omin voimin pystyssä ensimmäisellä erätauolla. Ei tainnut tällä fanimatkalla oikein alaikäisten valvonta toimia? Harmi sinänsä että muutama idiootti pilaa monien muiden hienon suorituksen. Suorituksella nyt tässä tarkoitan lähinnä Ilves-fanien meteliä joka oli parasta meteliä mitä itse tällä kaudella olen vierasjoukkueen fanien toimesta paikan päällä todistanut.

blues75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo United
...ja muuta

Nikke kirjoitti:
En ihmettele. Esim Offsidessa oli 6-8 kaikki vittumarkojen/pissaliisojen kriteerit täyttävää noin 15-vuotiasta joista osa oli sen verran humalassa etteivät pysyneet omin voimin pystyssä ensimmäisellä erätauolla. Ei tainnut tällä fanimatkalla oikein alaikäisten valvonta toimia? Harmi sinänsä että muutama idiootti pilaa monien muiden hienon suorituksen. Suorituksella nyt tässä tarkoitan lähinnä Ilves-fanien meteliä joka oli parasta meteliä mitä itse tällä kaudella olen vierasjoukkueen fanien toimesta paikan päällä todistanut.

Pissaaminen "kanaverkkoaitaan" on myös tietenkin todella hienoa perinteikästä jääkiekkokulttuuria. Kiitos Ilves-fanit. Paskolammilla silloin aikanaan varmaan toimi kaukalonlaidalla kännissä kuseskelu sinne tänne, meillä Espoossa ei ole vielä tuollaista perinnettä.

Kiitos pisteistä Blues, paskolampiporukan voittamisesta näyttää kuitenkin tulleen perinne.

TML

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
Kyllä tästäkin viestistä huokuu sellainen penkkiurheilijan henki että voi varmuudella sanoa ettet koskaan ole lätkää pelannut ja jos olet niin olet ollut maskotti tai veska.

Tapaus oli täysi vahinko jossa toinen yritti taklata ja toinen väistää sitä.

Herää jo!

Ja provot vain jatkuvat, taas pelti auki ketjussa joka ei koske sinun jengiäsi millään tavalla. Kauanko tarvii kuunnella tätä?

Heh. :D Aika veijari oot. Oon ite pelannu lätkää ja ihan pakkina pelasin. Käytännön kokemusta löytyy jokseenkin. Tuosta olen samaa mieltä että se oli vahinko tilanne.

Jos käsität viestini provoksi en voi mitään. Itse kyseltyäni asiasta Huhtalalta hän kertoi omat liikeratansa ja kaverin. Sen perusteella tiesin kertoa tästä.

Kurki ja Huhtala ovat molemmat ensi kesän varauksia mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tuolla Bluesin joulujuhlassa kun Kurjen kanssa juttelin, niin hän kertoi myös, että hän on ollut usein Huhtalan huonekaveri junnumaajoukkueessa.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Espoonmies kirjoitti:
Minä satun tietämään, että Kurki oli Fan Clubin pikkujouluissa pelin jälkeen.
Tuosta sairaala"tiedosta" ammuttakoon minut Bandanan sijasta, sillä minä se olin joka aiheesta Bandanalle vinkkasin. Lähteestäni tuli siis näemmä häränpaskaa, tai sitten oli kyllä aika pikainen lasarettireissu, kun jo pikkujouluihin ehdittiin takaisin.

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Hartza kirjoitti:
Kannattaa käydä lukemassa ilves.comin foorumista Ilves-fanien kotimatkasta. Jotkut faneista olivat ilmeisesti tapelleet keskenään ja bussit oli sotkettu. Poliisejakin oli ollut kuulemma vastassa Tampereella. Joku oli joutunut Linnatuulen huoltoasemalta sairaalaan. Ei hassumpaa!

http://www.ilves.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4158

Joo, kannattaa mennä katsomaan, niin tulee oikaisua asiaan. Vituttaa kun heitellään tämmöisiä paskahuhuja, että poliisit olivat vastaanottamassa yms. vaikkei asioista tiedetä yhtään mitään! Niin tässä ketjussa kuin tuolla ilves.com:ssa.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erätauon röökipaikalla tuli naureskeltua muutamalle juntille, yksi alaikäinen (16-17 vanha) oli lähtenyt reissuun ja hänen isoveli oli sanonut kaverilleen että pitää huolta hänestä. Ei antanut tämän vetää röökiään loppuun koska hän oli luvannut pitää huolta. Ja sitten mittailtiin kuka on kova jätkä ja kenellä on buutsit jalassa. Siistit teinihyppyrit jokaisella otsassa ja tiukat farkkutakit. Voi jeesus.

Legendaarisin oli viime kaudelta jonkun Ilves-pissifanin huuto: "Espoo on perseestä! Tesoma on paras!"

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tumbi kirjoitti:
Joo, kannattaa mennä katsomaan, niin tulee oikaisua asiaan. Vituttaa kun heitellään tämmöisiä paskahuhuja, että poliisit olivat vastaanottamassa yms. vaikkei asioista tiedetä yhtään mitään! Niin tässä ketjussa kuin tuolla ilves.com:ssa.

Itse vain viittasin tuonne ilves.comin keskusteluun ja siihen mitä siellä on kirjoitettu. Asian todenperäisyydestä vastatkoon alkuperäinen kirjoittaja. En siis valitettavasti tuonut asiaan mitään tuotannollista lisäarvoa tässä suhteessa ellei lisäarvoksi lasketa niitä kävijöitä, jotka linkin kautta löysivät tiensä ilves.comin foorumille.

Mutta kaiken kaikkiaan hyvä juttu, että syyllinen on identifioitu: Ilves fanibussilla matkustava Tappara -fani.

TML

Jäsen
Espoon Siniset kirjoitti:
Tuolla Bluesin joulujuhlassa kun Kurjen kanssa juttelin, niin hän kertoi myös, että hän on ollut usein Huhtalan huonekaveri junnumaajoukkueessa.

Kyllä. No hard feelings jos ymmärsin oikein Huhtalalta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy