Artsi kirjoitti:Kiitokset Bluesille hienosta pelistä. Olen vuosia pitänyt Bluesia aika mitäänsanomattomana joukkueena, vaikka siellä on vuosien varrella ollut mielettömiä pelimiehiä. Tämänpäivän Blues pelasi sellaista kiekkoa, mistä minä pidän.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää tamperelaisten mieltymyksiä. Vaikket Tapparan miehiä olekaan...tämänkö takia Tapparan fanit haluavat nähdä Rautakorven joukkueensa valmentajana?
Olen muutamia oikeasti hyviä otteluita elämäni aikana nähnyt...varsinkin IFK:ta vastaan. Tänään olisi mielummin kannattanut jäädä himaan runkkaamaan.
Pantse67 kirjoitti:Täytyy tunnustaa, että alan päivä päivältä arvostaa tätä Sheddeniä enemmän ja enemmän. Todellinen ammattimies jonka haastattelujakin on mukava kuunnella. Selvästi hän elää pelissä erittäin vahvasti mukana ja miettii alati keinoja, joilla saada IFK:n peli parempiin uomiin. Tuolla materiaalilla on jo saatu aikaan aivan mahtavia tuloksia.
Tarkoitatko niitä aina yhtä latteita pohjoisamerikkalaisia kommentteja, jossa kaikki ovat 'terrific' ja nuollaan kilvan perseitä lehdistötilaisuudessa? Onko tyhjiä sanoja mielestäsi mukava kuunnella? Minusta olisi todella mukava kuulla mitä Shedden sanoo siellä vaihtoaitiossa pelin aikana. Lehdistötilaisuudessa saa kuulla sitä samaa politically correct bullshittiä mitä kaikki jenkit suoltavat 24/7 julkisuudessa. Siinä ei ole mitään sanomaa.
Ja asiantuntevat kommentit senku jatkuvat: (tässähän on kohta kunnon kavalkadiin aineksia)
Sasha kirjoitti:Mun mielestä IFK periaatteessa kontrolloi koko peliä
Heh, joo, samalla lailla kuin KalPa täydellisesti dominoi Areenalla muutama viikko takaperin. Vaikka kaipa se jonkinlaista kontrollia on sekin, että omalle maalivahdille jaetaan vastuuta...Askeyhin todellakin luotettiin, mitäs sitä turhia puolustus töitä tekee kun maalivahti torjuu kahdella nollaa vastaan-tilanteetkin. Siinä olikin todellista IFK:n koko kentän kontrollia.
Mitäs vielä? Todella heikkotasoinen peli, ei voi muuta sanoa. Harmi, että Canal+-tilaajat sekä ennätysyleisö näki tuollaista sontaa. (tamperelaisia lukuunottamatta, he tuntuvat olevan mieltyneen mitäänsanomattomaan kahvakiekkoon, mitä tänään nähtiin).
Joo, kyllä vituttaa.