Viestin lähetti n0lla
Minusta Masan voisi pistää Niken paikalle. Masa on ottanut paljon paremmin miehet maalin edestä ja muutenkin Masalla luulisi olevan parempi tulevaisuus Bluessissa kuin Nikellä. En usko, että Nikke mahtuu enään seuraavalla kaudella Bluessiin.
Viestin lähetti JHag
Ja veikkaan myös, että Blues hyötyy suuresti HIFKin valmentajanvaihdosta nimenomaan LA-Areenan katsojalukujen kautta. Ihmettelen jos tänään ei ole täysi tupa.
Viestin lähetti tiki10
Soitin äsken Lippupisteeseen ja sieltä kerrottiin että vielä olisi 3500 lippua myymättä?!?!
Kysymykseni kuulukin...näkeekö sieltä 50mk paikalta (ylhäältä) mitään?? Itse olen aina istunut jossain alakatsomoissa, mutta tällä kertaa ajattelin säästää hieman fyrkkaa ja mennä ylös. Onko ok???
Viestin lähetti kuningas
Olisi se varmaan muutenkin tullut täyteen, mutta toki tämä valmentajanvaihdos tuo lisää katsojia. Jotenkin aina Espoossa pelattavat "paikallispelit" Jokereita ja IFKta vastaan ovat tunnelmaltaan ja pelin tasoltaankin parempia kuin Helsingin puolella pelattavat. Ehkäpä se johtuu siitä, että Blues uskaltaa pelata omalla tasollaan kotona??? Ja hallikin on melkeinpä täynnä joka kerta.
Tierä sitten häntä......
Viestin lähetti Daespoo
Voi taas lyödä vetoa että SM-liiga osoittaa asiantuntemuksensa ja lähettää tunnepitoista 'paikallisottelua' tuomitsemaan liigan paskimman kaksikon Ringblom-Pakaslahti joilta karkaa mopo ajassa 1.45...
Viestin lähetti JHag
Mutta edellisessä Blues-Jokereissa oli muistaakseni tilaa katsomossa. Tai sitten jengi oli ravintolassa juomassa suruunsa. Se syksyinen 5-0 voitto Bluesista stadin hallissa oli kyllä aika asiaa myös tunnelman puolesta.
Ketkähän mahtavat olla tuomareina? Saammeko nauttia Lepauksesta vai pelataanko varman päälle ja lähetetään Ringbom adjutantteineen? Toisaalta, eikös nämä pelit ole jaettu jo etukäteen...
Viestin lähetti JHag
Ja kuningas, tarkoitin kyllä sitä stadin hallissa (ei jaffalassa eikä teillä) pelattua syksyistä HIFK-Bluesia, joka päättyi 5-0, muistaakseni 2.10. Niin siellä oli kyllä tunnelmaa.
Viestin lähetti kuningas
Ja minä taas tarkoitin sitä kommentoimaasi Blues-Jokerit peliä....
Viestin lähetti JHag
-No, minä olenkin tällainen sekopää, että kun HIFK ei pelaa himassa, niin olen hyvinkin usein kakkosjengini Bluesin matseissa. Ja Blues-Jokerit kuuluu ehdottomasti valikoimaan. Niinpä näen Bluesia yllättävän paljon kauden mittaan; HIFKin vieraana ja kaikki Blues-HIFK/Jokerit paikallismatsit + useita Bluesin irtomatseja. Esim. Blues-TPS:ssä olen yleensä aina...
..mistä tulikin mieleeni varsinainen asiani - ovatko Elomo-brothers kenties samassa ketjussa? Minulle on jäänyt Miikan pelipaikka suht. epäselväksi, kun juuri niitä matseja en ole nähnyt. Teemu Elomo on liigan 5. parhaan laitahyökkääjän joukossa, tuleva Tomi Kallio. Eikä tietenkään kelvannut meidän Pentille;) Oli jossain vaiheessa tarjolla kuulemma.
Viestin lähetti Johannes
.kaksi ekaa ketjua: 1. Caloun-Krykov-T.Elomo 2. Hurme-Stapleton-Kohn. Lehterä pudotettu ykkösestä.
Viestin lähetti Hartza
Mutta minkä takia Markku Hurme kakkosessa. Lehterä on ainoastaan sata kertaa parempi kuin Hurme. Jos toi ei ole taktikointia, niin en ymmärrä. Taktikoinnilla tarkoitan sitä, että annetaan väärät ketjut tahallisesti ennakkotietoihin.