Junnut
Joo, Hirsovitch on minunkin mielestäni iloinen yllätys ja aikamoinen power-hyökkääjä jo nykyisillä raameillaan. Pojalla on vauhti kohdallaan ja niitit osuvat hyvin. Valinta nuorten MM-kisoihin toi varmastikin myös itseluottamusta.
Mutta kyllä minä Talonmies-Pikkaraisenkin lasken onnistujien joukkoon. Jätkä oli aika mainio siinä Vopatin rinnalla. Pikkarainenkin on voimapelaaja, mutta ihan erityyppinen kuin Hirsovitch, josta tulee vähän mieleen Eki Rajamäki. Pikkaraisessa on aimo annos ärsyttävää sikakiekkoilijaa - ihan positiivisessa mielessä.
Häppölä on ollut hyvän alun jälkeen lievä pettymys, Capolta en (varmaan ainoana) tällä kaudella paljon odottanutkaan. Mutta kuten sanottu, Capoa olen nähnyt B-junnusta asti ja hän on kyllä kaikkein lahjakkain näistä junnuistamme. On vaan eri asia, saadaanko se lahjakkuus esiin kärsivällisyyden kautta. Uskotaan vielä.
Vihko - mitähän siitä sanoisi? Hirveä polkemaan ja yritystä riittää, mutta tuntuu vähän yksinäiseltä soturilta. Luulen/pelkään, että jos HIFK treidauksiin ryhtyy, Vihko on aika kärkipäässä lähtijöiden listalla. Miksikö? Siksi, että sille on ottajia, toisin kuin Vauhkoselle.
Vihkoakin olen nähnyt ihan junnusta asti ja minusta hän on nostanut profiiliaan selvästi junnuajoista. Todella mielenkiintoinen pelaaja.
(Ja juuri nyt saan tekstiviestin Vihko 5 min Oulussa...)