Viestin lähetti Marky Mark
Tuli vain tässä mieleen kun luin tätä ketjua että Jerellä on ollut aika kovat painit tällä kaudella! Tero Määttä Ja Sami Venäläinen!! Aika kovia sällejä...
Voi elämä näitä markymarkkeja. Liigahan on tosiaan täynnä valtaisia mättöveikkoja, kuten Marco Tuokko, Marco Tuokko ja mainittakoon vielä Marco Tuokko. Miksi Jere ei ole hakenut Marco Tuokkoa tanssiin? Miksi Jere pelaa kovaa peliä (tarkoitan taklauksia lähinnä) jotain tomekvaltosia ja teromäättiä vastaan? Miksi hän lyö nyrkillä samivenäläisiä, jotka lyövät reilusti mailalla itse? Miksei Jere ole sankari ja haasta jotakuta liigan oikeista kovista kundeista, joita siis riittää? Teepä Jere näin -sopii myös muille, joilla keittää- : ennen lähimpään äijään tai koston kohteeseen tarttumista kierrä kynän ja lehtiön kanssa vastustajan vaihtopenkki ja kentällinen tietenkin. Kysy mittoja, ikää, mahdollista nhl-taustaa, penkkitulosta, nyrkkeilytaitoja ja muita kamppailulajiharrastuksia, suosikkinäyttelijää (iso plussa niille jotka sanovat Stallone), vaimon tissien kokoa (siitä ne suuttuu) ja tee sitten excel-tyyppinen taulukko, jonka perusteella lasket pelaajan, joka on keskimäärin sopivin vastus. Sitten vain menet hänen luokseen -vaikka seuraavana kesänä Puuhamaassa- ja sanot: wanna go?
Tero Määttä, satakiloinen köriläs, on oma feivöriittini Bluesin pakistossa lähinnä juuri fyysisten ominaisuuksiensa vuoksi. Hän ei vain juurikaan käytä niitä, mutta on vahva jässi. Oikeanvärinen paita päällä Terolle kävisi, kuten RP Lehtoselle; "Helvetti, tää on ainoo jengi, missä niittauksesta tulee yleisön mylvintä ja valmennuksen kehut (jopa Alpon aikaan). Aiemmissa (TPS, Blues) on tullut haukut". Tero Määttä jos ei eduskuntaan, niin meille. Menee Blöössissä ihan tärviölle.
Shayne; juurikin noin se meni. Kiva, että ´spoon oma mies muisti Podon olleen hallitsevampi. Määtällä on huonoja muistoja myös Roman "Polvi" Simicekistä, joka laitataklasi hänet vuosi sitten keväällä Espoossa saaden 5+20. Mutta Tero ei olekaan paperia, kuten Marko "olen maailman fyysisin alle 80-kiloinen" Tuomainen.
Vittu, minä pidän Tero Määtästä. Hyvä, että Jere haki itseään isomman kaverin ja hyvä, että Määttäkään ei kyyristellyt.