Pääasiassa olen pysynyt tuolla lukupuolella ja jättänyt viestien kirjoittamisen muille. Nyt on kuitenkin pakko kantaa korteni kekoon ja ottaa osaa tähän logo keskusteluun.
Oikein hävetti, kun sain tänään käteeni uuden kausikortin tällä uudella logolla. Voisi todella kuvitella, että naapurin Petteri on suunnitellut logon photoshopilla hirveässä kiireessä, eikä koskaan keksinyt miten niitä päällekkäisiä tasoja kutistetaan ja tuo B on jäänyt liian isoksi. Jo tuon B:n pienentämisellä olisi saatu tasapainoinen kokonaisuus. Nyt on ahdettu liikaa tavaraa pieneen askiin ilman mitään ammattitaitoa.
Luulisi, että kun Bluesinkin johdossa on markkinointiin erikoistuneita ihmisiä, osattaisiin varoa tällaisia virheitä. Muutama tuhat euroa pätevälle AD:lle ja lopputulos on aivan varmasti monin verroin pätevämpi. Kuten aiemmin on jo mainittu, kaikkien uusien ja vanhojen elementtien ahtaminen logoon ei tosiaankaan takaa hyvää lopputulosta. Ihme, että hevosenkenkää ei ole vielä saatu tuohon kyhäelmään liitettyä.
Oma veikkaukseni on, että tämä logo ei ole enää vuoden kuluttua käytössä. Tällainen logo antaa koko organisaatiosta amatöörimäisen kuvan. Ei hyvä, käsittämätöntä Penailua.
Oikein hävetti, kun sain tänään käteeni uuden kausikortin tällä uudella logolla. Voisi todella kuvitella, että naapurin Petteri on suunnitellut logon photoshopilla hirveässä kiireessä, eikä koskaan keksinyt miten niitä päällekkäisiä tasoja kutistetaan ja tuo B on jäänyt liian isoksi. Jo tuon B:n pienentämisellä olisi saatu tasapainoinen kokonaisuus. Nyt on ahdettu liikaa tavaraa pieneen askiin ilman mitään ammattitaitoa.
Luulisi, että kun Bluesinkin johdossa on markkinointiin erikoistuneita ihmisiä, osattaisiin varoa tällaisia virheitä. Muutama tuhat euroa pätevälle AD:lle ja lopputulos on aivan varmasti monin verroin pätevämpi. Kuten aiemmin on jo mainittu, kaikkien uusien ja vanhojen elementtien ahtaminen logoon ei tosiaankaan takaa hyvää lopputulosta. Ihme, että hevosenkenkää ei ole vielä saatu tuohon kyhäelmään liitettyä.
Oma veikkaukseni on, että tämä logo ei ole enää vuoden kuluttua käytössä. Tällainen logo antaa koko organisaatiosta amatöörimäisen kuvan. Ei hyvä, käsittämätöntä Penailua.