Espoonmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Holtari kommentoi maalivahtitilannetta tiedotustilaisuudessa. Hänen mukaansa maalivahtia haetaan lähinnä Pohjois-Amerikasta.
Viestin lähetti bozik
?
Itse en muutoinkaan ole kovin hyvä ystävä erilaisten projektien kanssa, mutta nuo pelaajahankinnat + 3 vuoden projekti eivät kyllä minun päässäni natsaa.
Viestin lähetti The Hawks
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan, kuka veräjälle luistelee ensi kaudella.
Viestin lähetti Juhaht
Olisiko Tim Thomas mitään?
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Vaikka Espoon tunnetuin matkapuhelinkauppias äsken viestinsä täältä poisti, niin Thomas ei ole suuntaamassa Bluesiin eikä Ifkiin. Jos Suomessa jatkaa niin seura on Jokerit.
Ohi mennen palstaa lukiessa tämä kommentti nyt tuli esille...Viestin lähetti Kiekko-Antti
Tähdet tähdet, missä missä ? Tuo pelaajalista huutaa tähtiä jokaiselle paikalle ja toki myös edes yhden veskarin. Jos tähtiä ei ole tulossa, tuossa on sopiva ryhmä sijoille 6-7 ja sillä lailla voidaan se pari - kolme vuotta pelailla. Sitten Haakanat ym. siirtyvätkin eläkkeelle ja alkaa uusi projekti. Ei kait sentään näin ?
Tämä on varmasti totta, mutta kyllä tuo Bluesin tämän hetkinen rosteri huutaa nimenomaan staroja. Ja vaikka Kakella on nyt pari kautta kovaa mennytkin, täytyy toki muistaa, että tähtiä hänellä on ollut käytössään enemmän kuin tarpeeksi.Viestin lähetti Kh
Sikäli mikäli vähääkään Heikkilää tunnen, niin ensi kaudella Blues on joukkue isolla J:llä ja aivan sama onko tähtiä tai ei, niin jokaisen on sopeuduttava joukkueeseen.
Viestin lähetti bozik
Tämä on varmasti totta, mutta kyllä tuo Bluesin tämän hetkinen rosteri huutaa nimenomaan staroja. Ja vaikka Kakella on nyt pari kautta kovaa mennytkin, täytyy toki muistaa, että tähtiä hänellä on ollut käytössään enemmän kuin tarpeeksi.
Tätä minä haen, juuri näin. Jos noin toimitaan, niin silloin ei tartte mistään kolmesta vuodesta puhua vaan suoraan mestaruusjahtiin perkele !Viestin lähetti Tommy
Miten olisi kolme tähteä?
- yksi pohjois-amerikkalainen huippumaalivahti
- yksi suomalainen huippupuolustaja
- yksi pohjois-amerikkalainen maalintekijä
Viestin lähetti Kh
Kake on saanun minun mieleistä tulosta nyt Jaroslavissa, Oulun Kärpissä ja Sportissa. Miksi ei Bluesissa? (Hpk-kannattajat älköön nyt tulko muistuttamaan Kaken lyhyestä urasta kerhossa, koska teillä ei ole siihen varaa! ;)
Viestin lähetti Blue F
Nyt näillä olemassa olevilla palikoilla voisi muodostua jotakuinkin tällainen koostus:
Tukonen-Eriksson-Kohn
Uhlbäck-Ahonen-Nieminen
Hirvonen-Hurme-Kalto
Töykkälä-Immonen-Riihijärvi
Lehtonen
Eskelinen-Haakana
Laatikainen-Määttä
Gustafsson-Jalasvaara
Viestin lähetti bozik
Tuosta Pihlströmistä, eikös siinä olisi Masa ihan kokeilun arvoinen kaveri meille ?
No perkele, pitäisi tietää ketkä meillä jatkavat. Minä kun olen oppinut pelkäämään, että Masa jotenkin onnistuu sössimään nämä omat jätkät ihan joka tapauksessa muualla. Silloin mun logiikan mukaan pelimies menee ja rokottaa muiden omia jätkiä. Toki jos nuo mainitsemasi jatkavat, meillä ei juuri nyt ole käyttöä Pihlströmille. Tai sitten palataan suuruutemme aikoihin ja otetaan Pillesrömppä varalle ;=)Viestin lähetti Elton
Meillä ei ole käyttöä Pihlströmille! Annetaan nyt ensin peliaikaa ja vastuuta Mäelle, Koivistolle, Uroselle, Filppulan vanhemmalle painokselle ym. ym. Ei kaikki voi mahtua meille arvon potsik!
Viestin lähetti rico
Valmennus on taatusti terästä, mutta pelastaako se mitään, jos joukkueen paras puolustaja on Tuomas Eskelinen?
Viestin lähetti JJO
Tuskin toteutuu, mutta jotenkin en olisi yllätynyt jos jo kolmea eri suomalaista joukkuetta edustanut Tim Thomas saataisiin houkuteltua mukaan, onhan miehellä ennestäänkin kokemusta Summaselle ja Heikkilälle pelaamisesta.
Uskon kyllä vahvasti, ettei Eskelinen floppaa. Ainakin Kerhossa suunta on ollut koko ajan ylöspäin ja suoritusvarmuus on ollut huippuluokkaa. Uhlbäck on taas sellainen peluri, jota toivoin ensi kaudeksi Kerhoon. Minä en näe noissa kyllä mitään riskiä. Jos nuo äijät floppaavat, syy on jossain ihan muussa kuin miehissä itsessään, tahi juomavedessä.Viestin lähetti rico
Uhlbäck ja Eskelinen ovat melkoisia riskihankintoja, mitään suoritusvarmuutta ei ole. Ok, Uhlbäck on pelannut JYPissä pari kovaa kautta Immosen ketjussa, mutta saattaa olla, että tehot hukkuvat kun pelit Espoossa alkavat. Sama pätee Eskeliseen, erittäin suuri floppaamisen riski on olemassa.