Viestin lähetti mixu
Jos tilanne on toi mitä Zoom kertoo niin ei pitäisi Bluesilaisia paljon naurattaa kun vaikkapa Playoffien alla vietäis pelaaja takaisin Detroitiin.Onko tämä mahdollista en tiedä.
Riippuu ehkä pelaajasta mutta ainakin Kohnilla tilanne oli muistaakseni se että mies siirtyy Detroitiin aikaisintaan Bluesin kauden päätyttyä. Ja niinhän siinä kävikin. Ei se nyt ihan sama asia ole joutua farmiin kuin tulla Suomeen. Kyllä minä ainakin lähden siitä että jos/kun Detroitita tulee pelaaj(i)a niin kyllä hän myös pelaa loppukauden Bluesissa. Edelleen monelle nuorelle Espoossa pelaaminen voi olla Detroitin farmia parempi. Ja ainakin Detroitin puolelta vakuutetaan tyytyväisyyttä tähän yhteistyöhön.
Määtästä sen verran että kyllä mies on vastuuta saanut, siitä ei voi valmennusjohtoa syyttää. Mutta: kun mies ei käytä tarpeeksi kokoaan ollakseen fyysinen pakki ja kiekollinen peli perustuu siihen että nostetaan kiekko keskialueelle niin minkäs teet? Minä näkisin Määtän mielelläni Espoossa mutta kun tällä hetkellä esitykset eivät riitä kuuden parhaan pakin joukkoon. Itse veikkaan Määtän pelaavan hyvin Ässissä ja pelaavan loppukauden Bluesissa astetta paremmin kuin nyt. Tämän kauden jälkeen sitten lähtö Sharkseihin/AHL:ään....