Viestin lähetti Tommy
Viestin lähetti Johannes
Oikeastaan blues ei ole vielä koskaan ollut niskanpäällä keskinäisissä otteluissa. Viime kaudella teillä oli kyllä niukasti parempi joukkue. Kyllä teillekin pitää ensin ne pari ulkolaista tulla kokoonpanoon eli Kohnin ja Stapletonin stuntit. Vasta sen jälkeen pitäisin bluesia varmasti menestyvänä joukkueena.
Ifk on vähän samassa tilanteessa. Joukkueen runko on aika hyvin kasassa. Pari huippumiestä uupuu vielä menestyvästä joukkueesta. Minulle sijat 7-9 eivät tarkoita menestystä. Runkosarjassa pitäisi päästä sijoille 3-6 ja nykyiselle miehistölle siinä on kyllä haastetta. No, uskotaan että vielä tapahtuu jotain.
Viestin lähetti tapio
No totta kai ne vastaan noin, varmaan ne rupee mitään paskaläppää heittämään, eri asia on sitten mitä ajattelevat tai mitä se oikeasti vaikuttaa. Ja mitä Jhagin puheisiin tulee niin ne ovat hänen puheitaan ei mitään absoluuttisia totuuksia, näin ainakin minulle, joillekin toisille ne tuntuvat olevan jotain jumalan äänestä seuraavia.
Viestin lähetti ribis
Bluesista löytyy porukkaa jotka tulevalla kaudella tarvittaessa pyhkii jäätä räkänokka-Vopateilla.
Viestin lähetti JHag
Ja runkosarja. Kuka siitä välittää...? Ei paljon lohduttanut Tappara-faneja kai viime kaudellakaan....
Viestin lähetti Senior
Krhm. Siivosti kysyn, kun kylässä olen: Keitä oli mielessäsi?
Viestin lähetti ribis
Bluesista löytyy porukkaa jotka tulevalla kaudella tarvittaessa pyhkii jäätä räkänokka-Vopateilla.
Viestin lähetti Tommy
Jan Caloun SM-liigan paras hyökkääjä ja Juha Ylönen SM-liigan paras keskushyökkääjä. Näin uskallan väittää.
Viestin lähetti Carlos
Mites muuten tämä Vyko vs. Z vääntö? Aloitetaanko se vasta kauden alettua? ;)
Viestin lähetti Tommy
Vykoukal lämää kovempaa ku Zidlicky.
Viestin lähetti Carlos
Ei muuten lämää, Zidin kovin mitattu lämäri on 168km/h kun taas Vykolla on 167.5km/h. Sitäpaitsi Z virittää lämärinsä nopeammin kuin kukaan toinen puolustaja SM-liigassa.
Z on myöskin parempi luistelija.
Viestin lähetti Tommy
Mun tietojen mukaan juuri Vykoukal lämää 168.2 km / h ja taas Zidlicky 167.4 km / h.
Hoh, Vykoukalin luistelusta ja Zidlickyn taaperruksesta ei voida puhua keskenään edes samana päivänä.
..menee hulinaksi
Viestin lähetti Tommy
Ei niitä pimppijuttuja tännekkin!
ribiksellä on varmaan mielessä 0 minuuttia ottelussa pelaava Jani Virtanen.
Minä sanon taas Marko Tuomainen.
Se on kova jätkä.
Viestin lähetti ribis
0 minuuttia pelaava Virtanen. Tarkoitat että Virtanen on nössö eikä osaa tapella koska pelaa 0 minuuttia?
Vaihtoehtoisesti vois olla niin että valmentaja hakee roolitusta, oletko kuullut sellaisesta?
Viestin lähetti Kuvernööri
keräämme katsomossa adressia makkaran arvonlisäveron laskemisen puolesta.
Viestin lähetti Daespoo
Onhan Virkkusella varmasti taitoa, en minä sitä epäile mutta mies on sellanen löysällä mulkulla nussittu vätys kaukalossa
Viestin lähetti Daespoo
Tapio, lienetkö sukua Ribikselle vai oletteko peräti yksi ja sama henkilö? Samanlaista scheisseä tulee jatkuvalla syötöllä, pakko olla jotain yhteistä.
...
Niin ja jos haluat antaa itsestäsi edes hieman älykkäämmän kuvan niin suosittelen allaolevien verbaalisten helmien välttämistä, joku voisi kuvitella että sinun Bluesin seuraaminen rajoittuu tekstitv:n tulospalvelun seuraamiseen. Tosin tämäkään ei yllättäisi minua.
Viestin lähetti Senior
Krhm. Siivosti kysyn, kun kylässä olen: Keitä oli mielessäsi?