Viestin lähetti ZOOM
Kuka on tuo Jason Williams, joka on pyörinyt Bluesin huhuissa... ei sano minulle mitään.
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Olen sanaton Tommy!
Viestin lähetti Tommy
Ajelin tuossa ruokatunnilla autoa ympäri Tapiola-seutua ja LänsiAuto-Areenalta päin (parkkipaikalta) oli tulossa muuan Frank Banham.
Olen 90% varma että kyseessä oli hän.
Jokeri-Mazda vahvistaa epäilyäni.
Se potee edelleen morkkista, että jätti meidät:D
Ja tunnetustihan autotalli on paljon mukavampi ja intiimimpi paikka kuin jaffa-areena;)
Tekikös muuten Virmanen Pänhämin kanssa kaksivuotisen sopimuksen... muistaakseni teki... toisaalta meillähän on rahaa niin perkeleesti, että eiköhän ostetä Juudas takaisin kotiin!:cool: :cool: :cool:
Viestin lähetti ZOOM
Viestin lähetti Tommy
Ajelin tuossa ruokatunnilla autoa ympäri Tapiola-seutua ja LänsiAuto-Areenalta päin (parkkipaikalta) oli tulossa muuan Frank Banham.
Olen 90% varma että kyseessä oli hän.
Jokeri-Mazda vahvistaa epäilyäni.
Jokeri-Mazda? Nissanilla ne minun mielestäni ajelevat. Tosin riisipussithan näyttävät kaikki samanlaisilta, joten ymmärrän erehdyksen.
Viestin lähetti Vakio
Jokeri-Mazda? Nissanilla ne minun mielestäni ajelevat. Tosin riisipussithan näyttävät kaikki samanlaisilta, joten ymmärrän erehdyksen.
Viestin lähetti Mike
Minä hain tuossa kausikorttini ja muuan Banhamin näköinen oli muiden jokeripelaajien kanssa harjoittelemassa Hartwall Areenan pihalla.
Olen 99% varma, että se oli hän. Ulkonäkö ja vieressä olleet joukkuetoverit vahvistavat epäilyäni.
Viestin lähetti JHag
Vähän lisätietoa Tuomaisen mahdollisesta Blues-kuvion estymisestä. Mies ei ole menossa SM-liigassa mihinkään muuhun seuraan, no way. Bluesin mies. Mutta saattaa harkita joko NHL/AHL -jatkoa tai jotain eurooppalaista seuraa. Jos mies tulee Suomeen, on hän Bluesin riveissä. Eli mikään SM-liigaseura ei ole tässä välissä hämmentämässä. Ei edes Harry eikä meidän Pena. Luulisin, että Tuomainen pelaa Suomessa.
Viestin lähetti JHag
Vähän lisätietoa Tuomaisen mahdollisesta Blues-kuvion estymisestä. Mies ei ole menossa SM-liigassa mihinkään muuhun seuraan, no way. Bluesin mies. Mutta saattaa harkita joko NHL/AHL -jatkoa tai jotain eurooppalaista seuraa. Jos mies tulee Suomeen, on hän Bluesin riveissä. Eli mikään SM-liigaseura ei ole tässä välissä hämmentämässä. Ei edes Harry eikä meidän Pena. Luulisin, että Tuomainen pelaa Suomessa.