Blues 2002-2003

  • 228 298
  • 2 764

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Kuka on tuo Jason Williams, joka on pyörinyt Bluesin huhuissa... ei sano minulle mitään.
Mikäli eilen käymääni keskusteluun erään kiekkovaikuttajan kanssa on yhtään uskomista, pelaa Jere Karalahti ensi kaudella HIFK:ssä. Paluu Suomeen ja punaisiin on viimeistä silausta vaille valmis, joten spekulaatiot Jeren siirtymisestä Bluesiin voidaan nyt sitten kaiketi lopettaa... tässä tuskin oli nyt mitään uutta teille.
Se mitä eniten hämmästelin oli se, että Tuomaisen tulo Bluesiin ei olisikaan varmaa... Veke ilmeisesti harkitsee vielä yhtä vuotta ison veden takana... hieman masentavaa!
Puolustukseen kaipaisin muutenkin vielä yhtä "Karalahtimaista"! pakkia, sillä noita mikkihiiriä ja puukäsiä on aivan riittävästi.
Jo pelkästään tälläisenäänkin ei Herroille Määttä ja Viitanen oikein tahdo löytyä pelipaikkaa.
Parit voisivat olla:

Vykoukal-Alanko

Sulku- Laatikainen

Gustafson- Murphy

(Määttä)- Virtanen

Jos puolustukseen tulee vielä yksikin vahvistus, mitä kyllä hieman epäilen, niin jonkun/joidenkin on pakko antaa tilaa...
Samaten olen miettinyt Sevan asemaa joukkueessa... mies on jo ennen kauden alkua tuomitta nelosketjun sentteriksi, mikäli kaksi keskushyökkääjää vielä Bluesiin tulee... ei kovinkaan miellyttävä tilanne Jannen kannalta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Ajelin tuossa ruokatunnilla autoa ympäri Tapiola-seutua ja LänsiAuto-Areenalta päin (parkkipaikalta) oli tulossa muuan Frank Banham.

Olen 90% varma että kyseessä oli hän.
Jokeri-Mazda vahvistaa epäilyäni.

No, kuten eräs jokerifani jo ehti sanoa minulle, Frank oli varmaan Carrolssista hakemassa Club-burgereita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen sanaton Tommy!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Sanotaanko näin että Pänhämin* näköisiä kavereita ei varmaan useita liikuskele LA-Areenan kulmilla.

*Lausumisohje by Mika Saukkonen
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti Tommy
Ajelin tuossa ruokatunnilla autoa ympäri Tapiola-seutua ja LänsiAuto-Areenalta päin (parkkipaikalta) oli tulossa muuan Frank Banham.

Olen 90% varma että kyseessä oli hän.
Jokeri-Mazda vahvistaa epäilyäni.

Se potee edelleen morkkista, että jätti meidät:D
Ja tunnetustihan autotalli on paljon mukavampi ja intiimimpi paikka kuin jaffa-areena;)
Tekikös muuten Virmanen Pänhämin kanssa kaksivuotisen sopimuksen... muistaakseni teki... toisaalta meillähän on rahaa niin perkeleesti, että eiköhän ostetä Juudas takaisin kotiin!:cool: :cool: :cool:
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Banhamilla on voimassa oleva sopimus Jokereiden kanssa

Joten edelleenkään en jaksa olla huolestunut Banhamin siirtymisestä muualle kuin NHL:ään. Tai jos Blues todella meinaa hankkia BamBamin meiltä niin eiköhän siinä silloin muutama euro siirry Bluesilta Jokereiden taskuun.

Mutta huhuilkaa te vain.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti ZOOM
Viestin lähetti Tommy
Ajelin tuossa ruokatunnilla autoa ympäri Tapiola-seutua ja LänsiAuto-Areenalta päin (parkkipaikalta) oli tulossa muuan Frank Banham.

Olen 90% varma että kyseessä oli hän.
Jokeri-Mazda vahvistaa epäilyäni.


Jokeri-Mazda? Nissanilla ne minun mielestäni ajelevat. Tosin riisipussithan näyttävät kaikki samanlaisilta, joten ymmärrän erehdyksen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minä hain tuossa kausikorttini ja muuan Banhamin näköinen oli muiden jokeripelaajien kanssa harjoittelemassa Hartwall Areenan pihalla.

Olen 99% varma, että se oli hän. Ulkonäkö ja vieressä olleet joukkuetoverit vahvistavat epäilyäni.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Vakio
Jokeri-Mazda? Nissanilla ne minun mielestäni ajelevat. Tosin riisipussithan näyttävät kaikki samanlaisilta, joten ymmärrän erehdyksen.

Oikeassa olet, sekotin. Riisipussit on kaikki samannäköisiä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Mike
Minä hain tuossa kausikorttini ja muuan Banhamin näköinen oli muiden jokeripelaajien kanssa harjoittelemassa Hartwall Areenan pihalla.

Olen 99% varma, että se oli hän. Ulkonäkö ja vieressä olleet joukkuetoverit vahvistavat epäilyäni.

Voitit 9:llä prosentilla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tuomainen

Vähän lisätietoa Tuomaisen mahdollisesta Blues-kuvion estymisestä. Mies ei ole menossa SM-liigassa mihinkään muuhun seuraan, no way. Bluesin mies. Mutta saattaa harkita joko NHL/AHL -jatkoa tai jotain eurooppalaista seuraa. Jos mies tulee Suomeen, on hän Bluesin riveissä. Eli mikään SM-liigaseura ei ole tässä välissä hämmentämässä. Ei edes Harry eikä meidän Pena. Luulisin, että Tuomainen pelaa Suomessa.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Re: Tuomainen

Viestin lähetti JHag
Vähän lisätietoa Tuomaisen mahdollisesta Blues-kuvion estymisestä. Mies ei ole menossa SM-liigassa mihinkään muuhun seuraan, no way. Bluesin mies. Mutta saattaa harkita joko NHL/AHL -jatkoa tai jotain eurooppalaista seuraa. Jos mies tulee Suomeen, on hän Bluesin riveissä. Eli mikään SM-liigaseura ei ole tässä välissä hämmentämässä. Ei edes Harry eikä meidän Pena. Luulisin, että Tuomainen pelaa Suomessa.

Juuri samansuuntaista myös itse kuulin.
Toisaalta uskoni Ruuttuun on aika korkea, joten eiköhän se Tuomainen sieltä tule.
Blues on ollut melko hiljaa siirtomarkkinoilla, eikä ole ilmeisesti edes lähtenyt kisaamaan jo-julkaistuista pelureista (esim. Tenkura, Hyvönen...), joten meidän on lupa odottaa todella kovaa pommia lähiaikoina.
AHL-kausi loppuu n. viikon kuluttua, jonka jälkeen uskoisin, että olemme taas astetta viisaampia. Uskoisin, että Blues julkaisee kerralla useamma "huippusopimuksen", jonka jälkeen pakkaa täydennetään enää korkeintaan yhdellä laiturilla (esim. Kohn...).
Käsittääkseni Blues EI enää hae yhtään puolustajaa, joten se osasto on nyt sitten "valmis".
Mukavaa piristystä kesänalulle toisi esim. Ylösen siirron vahvistaminen
:cool: :cool:
 

Dr. Karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Tuomainen

Viestin lähetti JHag
Vähän lisätietoa Tuomaisen mahdollisesta Blues-kuvion estymisestä. Mies ei ole menossa SM-liigassa mihinkään muuhun seuraan, no way. Bluesin mies. Mutta saattaa harkita joko NHL/AHL -jatkoa tai jotain eurooppalaista seuraa. Jos mies tulee Suomeen, on hän Bluesin riveissä. Eli mikään SM-liigaseura ei ole tässä välissä hämmentämässä. Ei edes Harry eikä meidän Pena. Luulisin, että Tuomainen pelaa Suomessa.

Tuomaisen Blues-sopimuksessa on NHL-pykälä, eli hän voi vapaasti siirtyä NHL:ään. Tuomaisella on tasan kaksi vaihtoehtoa, ei yhtään enempää: Espoo Blues ja NHL. Äärettömän vaikea kuitenkin uskoa, että Veke vielä yrittäisi NHL:ään. Aluksi jonkun seuran pitäisi tarjota sopimusta, eikä niitä kiinnostuneita varmaan juurikaan ole. Hän on monta kautta sitkeästi yrittänyt vähän heikommissa joukkueissa, mutta ei ole onnistunut saamaan vak. pelipaikkaa. Mitä intoa hänellä olisi 30-vuotiaana vielä yrittää, kun tietää, ettei hän saa kuin korkeintaan neloskentän jämäpaikkoja heikoimissa joukkueissa? Eikä edes Veke valitse AHL:ää SM-liigan sijaan.
En jaksa uskoa, että siirrossa olisi jotain epäselvää, kusetusta vaan.

Jos Ylönen on jo allekirjoittanut sopimuksen tai allekirjoittaa sen lähipäivinä (/-viikkoina), niin kuin me kaikki vahvasti uskomme, niin vahvistaminen tapahtunee samassa tilaisuudessa Tuomaisen ja mahdollisesti muiden (Surenkin?) kanssa AHL-finaalien ratkettua. Kaikki herkut kerralla vaan!
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Aika hauska juttu tuolla koff.net:ssä Karalahdesta.
Vastaukset Uugen kysymyksiin olivat aivan ympäripyöreitä, mutta viimeinen lause kuvasti mielestäni aika hyvin miehen asennetta Jokereihin...:) Käykääpä lukemassa!
Keskusteluja on siis käyty sekä Bluesin, että HIFK:n kanssa... ei siitä sen enempää. Ei nyt ainakaan tyrmännyt kumpaakaan vaihtoehtoa (siis katsomme, kuinka verenpunainen se sydän oikeastaan on...).
Omat tietolähteeni (kuten jo aiemmin kerroin) vievät kyllä Jereä vahvasti DDR-halliin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mistäs tää Surenki huhu lähti liikkeelle alunperin? Onko täysin pelkkä huhu vai lieneekö takana jotain tukevampaakin materiaalia?
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mä olen kuullut, että Blues on varmasti kysynyt Surenkinia kakkos koutsiksi. Sehän on Hongalla ollu kunto valmentajana joten osaa varmaan sen puolen aika hyvin...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Snickers.fi / uuge:

"Pukukopin ovi petojen luolaan pysynee Rosalta kuitenkin suljettuna, mutta esim Espoossa on vielä kielillä puhuvalle tilaa.

Tiettävästi seuran kuvernöörikin on kohottanut jo kysyvästi katsettaan, vaikkakin tehosentterin metsästys on heillä se ensimmäinen kiintopiste."

Mun puolesta Pavel Rosa kelpaisi tiimiin hyvin, hyvässä muistissa on Jokerit - Tappara ratkaisevan finaalin Pavelin tekemä maali.

Tehot aikasemmilta kausilta puhuvat myös puolestaan:
HPK Hämeenlinna SM-Liiga 00/01 - 54 25 26 51 -6 53
Jokerit Helsinki SM-Liiga 01/02 - 46 21 22 43 +27 37
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin siis kyllä minäkin ottaisin Pavel Rosan mielelläni.
Onhan se parempi saada ns varma 20 maalin tekijä joukkueeseen jo tässä vaiheessa kuin se että syyskuussa saadaan toivotaan toivotaan tapaus Detroitista. Tosin, jos sieltä Kohnin tasoisia pelimiehiä tulee niin sitten ei hätää.

Sitä vaan ihmettelen että pidin Rosan lähtöä NHL:ään itsestäänselvyytenä. Mutta no, Rosa laitaan ja ykkössentteriksi Ylönen tai mies rapakon takaa niin kyllä hyvä nippu on kasassa. JOS Ylönen tulisi niin olisi vielä tilaa yhdelle ulkomaalaiselle jos tarve vaatii...
 

jap1812

Jäsen
Suosikkijoukkue
ESPOON BLUES
Rosa

Ei me mitään Rosaa kaivata. Henkilökohtaisesti ei hirveesti hotsittais nähän Rosaa Bluesissa.

Esim. Ekman 100- kertaa mielummini!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Joo ei kiitos Rosalle, hyvä pelaaja mutta mikkihiiri-osasto täynnä. Toporowski mielummin.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Rosa tänne ja äkkiä. Loistava luistelija, loistava laukoja, uskomaton tatsi kiekkoon, nopea, loistava pelaaja. Tällainen pelaaja juuri tarvittaisiin. Mieluummin Rosa kuin Kohn, mieluiten tietenkin molemmat jos saadaan kaksi kotimaista huippusentteriä, mutta niitä nyt ei pahemmin ole liikkeellä, paitsi Ylönen. Niin ja ainahan Smurphyn voi potkia pois jos sellainen tilanne tulee eteen. Vaikka mielelläni näkisin kuitenkin Coryn Bluesissa ensi kaudellakin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Murphyllä oli varmaan liigan paras hinta/laatu suhde ulkolaisista pakeista, ei nyt turhaan heitetä kaveria pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös