Re: Hallilla nähtyä
Viestin lähettänyt käyttäjä Kiekko-Antti
Olin tuossa eilen käymässä hallilla! Siellä on muuten täsyi myräkkä käynnissä kun sitä uutta lisäkatsomoa rakennetaan siihen päätyyn. Eli ilmeisesti se on jo ensi kauden alusta valmis.
Onko jollain tietoa paljonko tuota yleisökapasiteettia aiotaan tuolla uudella katsomolla nostaa? Muistan jotain epämmäräistä noin tuhannesta uudesta katsomopaikasta. Eräs kaverini ehdotti, että olisivat tehneet sinne toiseen päätyyn seisomakatsomon. Kieltämättä kiinnostava idea. Olisi varmasti nostanut hallin tunnelmaa ja laskenut lipun hintoja faneille.
Oikeastaan ainoa mikä yllätti minut oli Ilkka Sinisalon näkeminen. Mis pyörii edelleen hallilla puhuen kännykkään. Oliko se 1.4 kun sen pestin piti loppua? Ilkan seurassa oli yksi SM-liigaa Lukossa tahkonut pelaaja nimittäin Ismo Kuoppala. Oliko sopimusta kirjoittamassa? Hallille saapui myös toinen pelaaja. Hän puhui englantia, melko lyhyt ja pystytukka hiukset. En nähnyt kun meni heti toimistolle. Reiska väiiti Calouniksi. Tiedä sitten kuka oli? Hallilla laukkaa aina tähän aikaan kaikenlaista porukkaa, yleensä kyllä ei ilman jotain seurauksia!
Ei varmaan tule mitään seisomakatsomoa... vaikka ei mulla sitä vastaan ole mitään, mutta sanoohan sen nyt järkikin ettei sinne enää mitää seisomakatsomoja rakenneta... Mun mielikuva tosta päädystä on se, että sinne tulee n. 1000 katsomopaikkaa lisää, samantapainen ravintolasysteemi kuin mitä toisessa päädyssä ja tietenkin käytävä, eli hallista tulee kokonaan ympärikuljettava tyyliin Hartwall Areena.
Sinisalohan varmaan hoitelee tonne kesän alkuun saakka Salonojan kanssa tiimityönä noita soppareita, ei mikään ihme että se mies siellä vielä pyörii...
Kuoppalaahan ollaan tänne huhuiltu jo vaikka kuinka kauan. Ei olisi mikään ihme, vaikkakin mun mielestä se puolustuksen vahvistus saisi olla hiukan kovempaa luokkaa. Tai, toisaalta, varmaan pakistoon tulee joku toinenkin uusi naama... ken tietää.
Edelleen toivon, ettei Calounia nähtäisi ensi kaudella Espoossa. HIFK:llahan on äijän kanssa soppari. Ja Hesarissa lukee, että mies valmistautuu uuteen kauteen IFK:ssa. Eli toivottavasti nää Caloun-puheet saa jo pikkuhiljaa kuopata.
Oksasta: Myllyksen sopparin yhteydessä sanottiin, että Oksa on Bluesin toinen maalivahti. Eli Oksa pelaa ensi kaudella, mutta diili ei ole varmaan vielä valmis.
Hienoa, että Espoo on saanut Kaltonkin nimen paperiin. Sen sijaan luulin, että Krykovin ja Jääskeläisen kanssa olisi diili ensi vuodesta... mutta niitä ei ole Hesarin listassa... Krykovin huhuillaan lopettavan uransa. Jokke taas on menossa Jyväskylään tai Lahteen... huhujen mukaan.