Tästä uunituoreesta jutusta päätellen kukaan ei tiedä oikeita vastauksia sopimuskuvioihin: http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=17241Jeda kirjoitti:Käsittääkseni sopimuksen alainen pelaaja ei voi enää siirtyä.
Tästä uunituoreesta jutusta päätellen kukaan ei tiedä oikeita vastauksia sopimuskuvioihin: http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=17241Jeda kirjoitti:Käsittääkseni sopimuksen alainen pelaaja ei voi enää siirtyä.
J.Petke kirjoitti:Jos Norrenat ja Rämöt sinne menevät niin luulen että on Ahosellakin ottajia.
Ei kait kukaan vielä sanonut, mutta jostain taisin lukea Tiilikaisen uran loppuneen aivotärähdykseen.Shayne kirjoitti:Olisikohan Jukka Tiilikainen vapaana? Seiska-lehdestä luin, että Jugi oli tässä taannoin melkein vetänyt jotain valokuvaajaa turpaan. Saattaisi olla puuttuva lenkki Ekin ja Semirin seuraksi Bluesin ensi kauden haistapaska-ketjuun (The shark who turned into a shit).
Pitkästä aikaa Jatkoajan palstoilla ja kävin vilkaisemassa Bluesinkin tilanteen. Pitäkää vaan minua hulluna, mutta te tarvitsette ennen kaikkea yhden helvetin kovan all around pakin. Mielellään yli 185 senttiä.Blågula kirjoitti:Aivan sama. Tarvitsemme sentterin, emme toista kääpiötä.
Joo, varmaan ihan vitun hyvältä. Levonen (puhumattakaan näistä puolisokeista tulokas tuomareista) tuomitsee yksin nollatoleranssia, siinähän sitten nähdään miten linja pysyy samana koko kauden.King kirjoitti:Miltähän näyttää sm-liiga ilman kahvapaskaa? Veikkaan, että ihan helvetin hyvältä.
Footless kirjoitti:Joo, varmaan ihan vitun hyvältä. Levonen (puhumattakaan näistä puolisokeista tulokas tuomareista) tuomitsee yksin nollatoleranssia, siinähän sitten nähdään miten linja pysyy samana koko kauden.
King kirjoitti:Naurattaa nämä neganegapurkaukset, mitä väliä ketä siellä hiihtää, antaa poikien pelata, ei sitä pidä ottaa turhan vakavasti.
Renegade kirjoitti:Kärpät: Lasse Kukkonen ja Mikko Lehtonen
HPK: Kaspars Astashenko ja Mikko Jokela
Blues: Suhonen, Pikkarainen, Laatikainen tai Gusse. Heh.
Renegade kirjoitti:Kärpät: Lasse Kukkonen ja Mikko Lehtonen
HPK: Kaspars Astashenko ja Mikko Jokela
Blues: Suhonen, Pikkarainen, Laatikainen tai Gusse. Heh.
HN kirjoitti:Mitäh??!!
Renegade kirjoitti:Daespoo, tainut virta katketa lopullisesti siellä lähiössä. Sain "kunnian" katsella Källarsonin "kovuutta" muutaman kauden ja HYVÄÄ PÄIVÄÄ sanon minä. Mistä sinä näitä revit?
Tässä pieni leikekokoelma minun ja HN:n välisestä pissimiskilpailusta ikivanhasta "team toughness"-ketjusta:HN kirjoitti:Mitäh??!!
HN kirjoitti:Ilves: Toporowski, Rajamäki, Källarsson, Astashenko, Peltomaa, Jääskeläinen, ...
Kapo kirjoitti:Eli siis ei kyseessä ole mikään kilpailu, vaan oikeasti kiinnostaa kannattajien omat mietteet näistä asioista.. jättäkää nyt hyvät ihmiset no källarssonit, jääskeläiset, toivoset, louhet sen muut pois noista hanskauslistoista.
HN kirjoitti:Tällainen kommentti on juuri omiaan todistamaan, ettei kirjoittaja juuri seuraa pääkaupunkiseudun ja Maikkarin ulkopuolista kiekkoilua.
Laitoit itse Jokeri-listalle Pesosen ja Metropolitin. Aivan yhtä hyvällä omallatunnolla ja perusteluilla voi Ilves-listalle heittää Källarssonin ja Jääskeläisen.
Kapo kirjoitti:Laitoin Metropolitin mukaan varauksin..
yksi tappelu suomessa ja selkeä voitto
samoin kuin olisi ilmeiseti pitänyt tehdä Pesoselle.. Schneiderin pieksäntä oli aika vahvana mielessä... mutta Källarsson? oikeesti? nyt niitä laseja pois silmiltä.
HN kirjoitti:Källarssonilla on tältä(kin) kaudelta aivan yhtä kovat tappelunäytöt kuin Pesosella ja Metropolitilla.