Samoja havaintoja, kun klikkasin aifryeriä, joka myynnissä 44,90e hintaan (ovh 89e). Kommenteista bongattua:Selasin verkkokauppa.com tarjouksia ja siellä näköjään tasatunnein tulee "päätarjoukset". Huomio kiinnitty painehousuihin jotka ei ostotarkoituksessa kiinnosta, mutta klikkasin tuotetta nähdäkseni millainen tuote ylipäätänsä on kyseessä. Ovat nyt 50% alennuksessa hintaan 39,90. Katsoin tuotteen arvosteluita niin yksi arvosteluista oli kirjoitettu elokuussa: "ihan hyvä hinta-laatusuhde, kun maksavat nyt 30€".
Itsellä ollut suunnilleen sama töllö käytössä nyt 5 vuotta. Maksoi muistaakseni 400e, ja on ollut erinomainen ostos. Chromecastilla saa kaikki sovellukset helposti käyttöön.Tausta: olen tipahtanut nykytelkkareiden tekniikan kärryiltä noin 5 vuotta sitten, eikä virallinen tv -ketju osunut hakusanoihin. Joten kysytäänpä tässä ketjussa:
Vanha Samsung vetelee viimeisiään. Käyttö nykyisin lähinnä Netflix ja satunnaisesti urheilua, tekeekö näillä Finluxin halpistelkkareilla mitään?
Tää on mun jokavuotinen ostos. Sitten toki joutuu soittosateeseen loppuvuodeksi, mutta ei haittaa.Hesarin digiplussaan tuli tartuttua kun 6kk maksaa neljälle käyttäjälle 5,95e/kk. Kuukausiliitteisestä versiosta myös hyvä tarjous.
Ostin Verkkokauppa.comista Polar Grit X Pro -urheilukellon hintaan 298,99. En ole tuohon hintaan törmännyt missään aiemmin ja olin jo vähällä ostaa, kun jossain oli 349 hinnalla. Ja joo, on pari vuotta vanha malli mutta ominaisuudet ovat just mitä hain. Ovh. kuitenkin pyöri useimmissa paikoissa vielä lähellä 500 euroa.
Ei sitten tullut mieleen, että kaikki hintoihin vaikuttavat kustannukset nousseet viimeisen reilun vuoden aikana ja paljon. Aika harvassa on ne tuotteet ja palvelut joiden hintaa ei ole jouduttu korkojen nousun aiheuttaman inflaation myötä nostamaan.Samoja havaintoja, kun klikkasin aifryeriä, joka myynnissä 44,90e hintaan (ovh 89e). Kommenteista bongattua:
"Hankin tämän pöntön alennuksesta hintaan 39 euroa."
Arvostelu kesältä 2022.
On kyllä aikamoinen kusetuksen sivumaku tässä koko "kampanjassa". Jotenkin tuntuu, että jokaisella firmalla on hirveä hinku esittää, että heillä on lähes jokainen tuote maailmankaikkeuden suurimmassa alessa. Siitä tulee lähinnä fiilis, että mihinkään ei voi luottaa. Aivan kuten huonekalufirmoilla, joiden alennuksia en ole vuosiin noteerannut, vaan oletan että alennushinta on normaalihinta.
Eikä nuo minun mielestä ole edes -40%. Katselin juuri huoneita, ilman alennuskoodia hinta oli 127€ ja alennuskoodin kanssa 102€. Karkeasti 20% alennus.Ainakin Sokos Hotels havainto, että jännästi päivän hinta noussut useita kymppejä, nyt kun hinnasta saa - 40 prosenttia pois.
Itselläkin on tuo PS5 kiikarissa. Tuo 399€ NHL24 kanssa tai toisen ohjaimen kanssa voisi olla sopiva paketti omiin tarpeisiin. Täytyy pitää silmät auki. Jos jostakin löytyy tarjousta niin saa laittaa viestiä mulle!
Tämän erä oli kyllä ihan kohtalainen. Ei ollut itsellä tarvetta, mutta kaveria varten seurasin erän hupenemista siltä varalta, että tarvitsee kaverin puolesta ostaa. Tarkistin vielä, että noin 2 tunnin ajan oli aikaa napata pleikka sieltä matkaan, ennen kuin erä oli loppuunmyyty.Verkkokauppa.comiin tuli aamulla taas erä myyntiin hintaan 399e, mutta nuo erät ovat niin pieniä, että sitä ei saanut ostoskoriin ollenkaan. Tuolla hinnalla siis kysyntää riittää, toisaalta erät ovat mitättömiä.
Tämän erä oli kyllä ihan kohtalainen. Ei ollut itsellä tarvetta, mutta kaveria varten seurasin erän hupenemista siltä varalta, että tarvitsee kaverin puolesta ostaa. Tarkistin vielä, että noin 2 tunnin ajan oli aikaa napata pleikka sieltä matkaan, ennen kuin erä oli loppuunmyyty.
Toiseksi halvin mihin törmäsin, oli Citymarketin 429€.
Eli kyllä tässä olisi voinut säästää ihan mukavasti, jos olisi tarttunut halvimpiin tarjolla olleisiin konsoleihin.
Mutta ihmettelen ylipäätään, että jengi odottaa Black Fridayn tai Black Weekin tarjousten olevan kovempia kuin muissa tarjouskampanjoissa. Ainakin itselle näissä on parasta se, että tuotteita on iso kasa tarjouksessa lähes kaikilla jälleenmyyjillä, mutta en odota tarjousten olevan sen kummempia kuin muutenkaan. Oleellisinta on, että lähes varmasti löytää jotain tarvitsemaansa tarjouksesta, kun tarjouksia on niin paljon.
Verkkiksen sivuissa on jotain mätää, koska mulle kävi erään toisen tuotteen kanssa sama homma. Se sivu ei päivity kaikilla käyttäjillä kuten pitäisi.Tässä oli jotain ongelmaa ja eroja sitten. Itse koitin yhdeksästä eteenpäin eikä missään vaiheessa antanut lisätä koriin. 399€ hinnalla olisin pleikkarin ostanut, mutta ei vaan osunut. Noh näin käy joskus.
Siis tuo oli loppunut muutaman sekunnin yli 9.00. Siitä lähtien oli pitkän aikaa mahdollista painaa ostonappia tuotesivuilta, mutta se ilmoitti aina, että tuotteet on varattu ostoskoreihin. Ei mitään saumaa saada kahden minuutin eikä varsinkaan kahden tunnin päästä ellei joku yksittäinen laite satu poistumaan jonku ostoskorista samalla sadasosasekunnilla kuin yrittää itse lisätä sen koriin. Saldo ei tyhjene tuotesivuilla reaaliajassa, mutta ei niitä silti saa ostoskoriin laitettua, ellei käy pirun hyvä tuuri. Ilman muuta olisin laittanut tuon ysin aikaan ostoskoriin jos se olisi mennyt sinne.Tarkistin vielä, että noin 2 tunnin ajan oli aikaa napata pleikka sieltä matkaan, ennen kuin erä oli loppuunmyyty.
Mutta ihmettelen ylipäätään, että jengi odottaa Black Fridayn tai Black Weekin tarjousten olevan kovempia kuin muissa tarjouskampanjoissa. Ainakin itselle näissä on parasta se, että tuotteita on iso kasa tarjouksessa lähes kaikilla jälleenmyyjillä, mutta en odota tarjousten olevan sen kummempia kuin muutenkaan. Oleellisinta on, että lähes varmasti löytää jotain tarvitsemaansa tarjouksesta, kun tarjouksia on niin paljon.
Jos ei muu niin ainakin sähkö on tänään halpaa. Rock.kovimpien tarjousten päivä, joten ei ihme, että jengi odottaa hyviäkin tajouksia tuonne -5%:n superpommien sekaan.
Eri tähän. Laitoin tuotteen itse ostoskoriin ensimmäistä kertaa joskus 9:10, sitten kympin maissa ja vielä kertaalleen vähän ennen klo 11. Joka kerta meni kiltisti ostoskoriin ja olisin voinut jatkaa tilauksen siitä loppuun. Lopulta kaveri ehti laittamaan omansa ostoskoriin siinä 10:50 paikkeilla ja kyseinen pleikkari on hänelle jo toimitettukin.Siis tuo oli loppunut muutaman sekunnin yli 9.00. Siitä lähtien oli pitkän aikaa mahdollista painaa ostonappia tuotesivuilta, mutta se ilmoitti aina, että tuotteet on varattu ostoskoreihin. Ei mitään saumaa saada kahden minuutin eikä varsinkaan kahden tunnin päästä ellei joku yksittäinen laite satu poistumaan jonku ostoskorista samalla sadasosasekunnilla kuin yrittää itse lisätä sen koriin. Saldo ei tyhjene tuotesivuilla reaaliajassa, mutta ei niitä silti saa ostoskoriin laitettua, ellei käy pirun hyvä tuuri. Ilman muuta olisin laittanut tuon ysin aikaan ostoskoriin jos se olisi mennyt sinne.
Ihan sama kaava toistuu lähes kaikissa pienten erien suosituissa tarjouksissa, jotka ilmoitetaan etukäteen.
Kiitti näistä. -14 pulkkamäessä äsken ulkona eikä tarvinnut edes villasukkia. Tässä selvisi halvalla!Kenkätarpeeseen löytyy ratkaisu XXL:n black week -tarjouksesta: Polyver Winter Boot, lämpösaappaat - Metsästys Kumisaappaat - Polyver Winter Boot, lämpösaappaat | XXL. Tarkenee leikkiä pihalla vaikka minkälaisessa kelissä.