Billy Tibbetts HPK:hon

  • 316 250
  • 1 163

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Nyt sitten vain odotellaan ostojengi ja muita talouspuolen kommentteja Sihvoselta ja muilta :).

HPK haluaa näemmä tosissaan mestaruuden Jalosen viimeisellä kaudella, kun se Arajuurikaan ei tarttunut syöttiin. Tuleepahan mielenkiintoinen kevät.
 
Major Julli kirjoitti:
Minun mielestäni on ihan ok että tuon tyyppisistä teoista joutuu ns. mustalle listalle. Nytkin HPK on viestittänyt Turengin mopopojille, että on ihan ok hiukan sutaista vaikka ei on jo tullut, ihmisiä voi ammuskella ilmakiväärillä, poliisia vastustaa ja muuten vaan sikailla, ainakin kerhoon pääsee takaisin kunhan sovittaa syntinsä. Tämän takia onkin erikoista miksi se Lartaman paita piti poistaa katosta, Lartamahan sovittaa syntejään?
Raiskaajat ovat todellakin pohjasakkaa. Ja kaikki nuo yllä luetellut asiat ovat rikoksia ja niistä kuuluu saada rangaistus. Ja vankilassahan Tibbets on ollutkin. Mutta se, että tekee tyhmiä asioita, jopa sairaita, ei kuitenkaan mielestäni tarkoita sitä, että tarvitsisi loppuelämänsä istua yksin pimeässä kopissa (paitsi, jos sellaisen tuomion on saanut).
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Jättäsköhän suomalaiset korisjoukkueet ottamatta Kobe Bryantin, jos tarjottas. Eikö sekin ole jonkun raiskannut. Ainakin syytetty on moisesta häntä. Liekö jo ratkennut. Jotenkin yllättää tämä anteeksiantamaton asenne. Mies on vankilassa tekonsa sovittanut yhteiskunnalle. Jos se olis vaikka jotain oppinut. Kyllä mä ainakin olen valmis antamaan ihmisille uuden mahdollisuuden. Se on kyllä totta, että raiskaus on rikosten pohjasakkaa. Tibbettsin tapaus kyllä kuulostaa enemmän kännisten teinien kohellukselta, mutta typeräähän se olisi siinäkin tapauksessa.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Major Julli kirjoitti:
Minun mielestäni on ihan ok että tuon tyyppisistä teoista joutuu ns. mustalle listalle. Nytkin HPK on viestittänyt Turengin mopopojille, että on ihan ok hiukan sutaista vaikka ei on jo tullut
Jätkähän vetää yhtäläisyysmerkkejä kuin IS:n lööpeissä konsanaan. Mucho bueno.

Raiskausta ei voi ikinä puolustaa mitenkään ja siitä saisi linnassa istua mun puolesta vaikka vuosikymmen, mutta kaveri on nyt tuominsa istunut. Oli ex-con tai ei, niin eiköhän sillä sen tuomion suorittamisen jälkeen ole yhtäläiset oikeudet ansaita elantonsa kuin muillakin.

Signauksena aika mielenkiintoinen, enkä tällaista jannua olisi Kerhoon odottanut, mutta menkööt. Hiuksista helvettiin, jos homma ei toimi.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Kiinnostuksesta Bruinseihin olen Tibbettsiin törmännyt ja vahvasti jäi Jekyll&Hyde kuva kaverista. On joko pisteitä takova PF tai sitten saa kauden kovimmat sanktiot helmikuun alussa ja lähtee takaisin rapakon taakse. Veikkaan jälkimmäistä.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaveri ei ole pelannut peliäkään ja tästäkin ketjusta on kasvanut jo kuuden sivun mittainen, ei huono hankinta?

Vakavasti ottaen ei minulla mitään kaveria vastaan ole, piste per peli tahtia nakutellut Ahl:ssä viime kaudellakin. Kaveri on tiettävästä kärsinyt tuomionsa ja oppinut läksynsä. Nuo maininnat miehen vaarallisesta pelistä taas eivät lupaa hyvää, mutta eiköhän kaverille tehdä selväksi mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä. Tämä lupailee kuumaa play-off kevättä, mutta toivottavasti hyvässä mielessä.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onneksi olkoon HPK!

Ehkä en olisi ensimmäisenä odottanut Billy Tibbettsiä Sm-Liigaan. Liigassa ei ole koskaan liikaa väriä. Voi kumpa meidän BJ:kin heräisi ottamaan valssin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse päädyn vielä alleviivaamaan, että kaveri on rötöksensä sovittanut, josta johtuen jokainen voisi mennä hetkeksi itseensä ennen kuin heitätte niitä kiviänne.

Täältä tähän
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
No huhhuh.

Kerho pistää vähän isompaa vaihdetta silmään. Tibbets on mielenkiintoinen pelaaja. Ehdottomasti yksi liigan mielenkiintoisimmista pelaajista tällä kaudella. Pelaa pirun kovaa, joten vastustelijoiden kannattaa olla hereillä koko ajan.

Raiskaus ei tietenkään herätä minkäänlaista positiivista tunnetta, mutta pelaajana arvostan tätä rämäpäätä.

Kumma, että nämä käskyttäjät ja poliisien hakkaajia hankkivien joukkueiden kannattajat ovat täällä nyt eniten jeesustelemassa.
 

Pitbull

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taistelukiekko
Miehen uraa vuosikausia seuranneena useilta ulkomaisilta palstoilta ja medioista voi vain sanoa että aikamoisen paskaläjän hankitte. Toivottavasti Billy käyttää (vihdoinkin) tämän(kin) annetun tilaisuuden hyväkseen, jota kyllä monien pahojen ryssimisien jälkeen epäilen. Onnea kuitenkin vilpittömästi HPK:lle ja Billylle, vaikka kunnioitus kyseistä jannua kohtaan aikaisempien kokemusten perusteella täysi nolla.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Kerho, väriä liigaan. Pelaajana hän sitä tuonee kyllä.
Ei ole Kerho kyllä "pieni" enää mitenkään kun hankintoja katselee.

Mielenkiinnolla kovia pelejä ja miehen otteita odotellessa.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
V*ttu ne raiskaa meidät!!1
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Hei, nyt mä hokasin! Tämä hankinta tarkoittaa sitä, että HPK käytti V-koodia! Kysykääpä vaikka Sihvoselta!

Ei vaan mutta tuntuu kyllä oudolta Kerhon vahvistukselta. Moravec sopii tohon ryhmään kuin nakki nukkuvan karhun persiiseen, mutta pedofiiliraiskaajan hankinta kuulostaa oudolta. Jäällä tapahtuu Tibburin toimesta myös näitä rottaosaston temppuja, joten toivottavasti muut seurat osaavat käyttää tällä kaudella tätä HPK:n omaa V-koodia, eli videokoodia!

Wellcome to Finland, you sick fuck!!
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Minun kirjoissani Billyllä on Super Sixiin aikaa näyttää pelillinen osaaminen. Potentiaalihan pitäisi statsien perusteella olevan. Jos ei homma toimi jääkiekollisissa asioissa, niin kiitos ja näkemiin Super Sixin jälkeen. Tai vaihtaiskohan Virmasen Masa johonkin lupaavaan junnuun??? Lehterään?

Mies on rikoksistaan tuomionsa sovittanut joten se siitä. Totuutta tapauksesta ei tiedä muut kuin Billy ja tyttö itse, jospa hekään muistavat. Eipä voi ainakaan törkeänä kaverin tekoa pitää, koska on tuomittu ehdollisena jopa jenkkiläisessä oikeuslaitoksessa. Kuitenkin raiskaus on aina raiskaus...

Enemmän minua huolettaa miehen muu maine joukkuehengen tuhoajana. Jotain lupaavaa kertonee kuitenkin kaverista, että tulee neljän vuoden pelaamattomuuden jälkeen vääntämään AHL:ään nakuttaen piste per peli tahtia ja vielä käynyt mukavan pelimäärän kurvailemassa NHL:ssä.

Ans kattoo ny... Kuten sanottua annan lopullisen tuomion Super Sixin jälkeen.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Interpol scoutattu?

ervatsalo kirjoitti:
Niin, itse päädyn vielä alleviivaamaan, että kaveri on rötöksensä sovittanut
No sehän tästä nyt vielä puuttuisi, että kaveri olisi tullut tänne karattuaan vankilasta.
 

d2uce

Jäsen
Pitbull kirjoitti:
Miehen uraa vuosikausia seuranneena useilta ulkomaisilta palstoilta ja medioista voi vain sanoa että aikamoisen paskaläjän hankitte.

Eli faktat aika tiukasti näpissä? Olen itsekin lukenut kommentteja siitä kuinka juurikin nuo jenkkifoorumit ovat täynnä melkoista paskaa tästä läjästä. Olen havainnut myös positiivista palautetta kaverista, niin uskomattomalta kuin se voikin vaikuttaa.
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
Hoh, perustakaa nyt joku äänestys 'Oletko nuoruudessasi ampunut kaveriasi ilmakiväärillä?' Uskomattoman hauskoja kommentteja.

Ei siinä mitään, kovin on mielenkiintoinen hankinta. Katotaan keväällä jos vaikka kaveri harrastaisi seksiä kanadamaljan kanssa ritarihallin siivouskomerossa, kun niin mielipuolelta kuulostaa vierasjoukkueiden kannattajien silmissä. Raiskaus on törkeä, mutta siitä nyt on aikaa...
Ja kuten erva alleviivasi, kaveri on rötöksensä sovittanut.
Katsellaan.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:
Jättäsköhän suomalaiset korisjoukkueet ottamatta Kobe Bryantin, jos tarjottas. Eikö sekin ole jonkun raiskannut. Ainakin syytetty on moisesta häntä. Liekö jo ratkennut.
Just joo. Golddigger taisi olla asialla ja syyte hylättiin myöhemmin. Ja mitä Billyn toilailuihin tulee, niin iltapulut varmasti repivät tästä juttua. Nyt punnitaan HPK:n mediaseksikkyys.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
ervatsalo kirjoitti:
Niin, itse päädyn vielä alleviivaamaan, että kaveri on rötöksensä sovittanut, josta johtuen jokainen voisi mennä hetkeksi itseensä ennen kuin heitätte niitä kiviänne.
Jammu Siltavuorikin on sovittanut rikoksensa.
Vaikka eihän tuo Tibbetts sentään ihan niin alhainen ole.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Täällähän on todella kypsää kivitystä havaittavissa. Itse kun en nykyään enää niin aktiivisesti varsinkaan noita muita sarjoja seuraa, kaveri oli ihan tuntematon. Ei ole enää. Raiskaus on aina todella törkeä rikos, enkä sitä ala puolustelemaan, mutta kannattaa nyt kuitenkin muistaa että Tibbets oli tuolloin itse 17-vuotta. Miehen omin sanoin tapahtumasta http://www.billytibbetts.com/articles/misunderstood.html

Enemmän olisin huolissani juuri tuosta huonosta maineesta joukkuehengen pilaajana ja potkuista vähän joka jengistä. Amerikan Jesse Niinimäki bad ass-potenssiin 3?
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Pitäkää vaimot ja tyttäret sisällä kun kerho saapuu paikkakunnalle. =D

No aika näyttää onko miehestä muuhun kuin otsikoihin, väriä ainakin harmaaseen liigaan, eipä muuta minulla tässä vaiheessa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
valheenrakentaja kirjoitti:
Pitäkää vaimot ja tyttäret sisällä kun kerho saapuu paikkakunnalle. =D

Entäpä jos hän on vankilassa ollessaan "vaihtanut lajia"? Mitenkäs sitten, suu, pannaan?

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jaha, Billy Tibbetts, tämä hankinta nostattaa toiveita myös Sasha Lakovicin näkemisestä suomessa pelaamassa, vaikka jonkun KalPan riveissä.
 

Redbull

Jäsen
Jatkoajan uutinen vuodelta 2001:

Tibbets löi vaihtoaitiossa seissyttä Atlantan Darcy Hordichukia ja sai tilanteesta NHL:ltä neljän ottelun pelikiellon. Massachusettsin ehdonalaisvalvoja James McCarthy ei ole kuullut tapauksista, joissa urheilija olisi tuomittu vankilaan urheilussa tapahtuneen tapauksen takia vaikkakin ehdonalaista olisi rikottu. Jääkiekossa tapaus on uusi, mutta muissa Pohjois-Amerikan urheilulajeissa, eritoten amerikkalaisessa jalkapallossa, vastaavia tapauksia löytyy.

Tämän jälkeen Voimahyökkääjä Nielikäisen ja VdB:n mittelöllä oli melko halpa hinta.

28.12 on juhlapäivä Raksilassa. Monessa mielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös