Jos tyttö itse rupesi lähentelemään, niin kyseessä ei ole raiskaus. Vai onko sittenkin? Acid tai Speedeye, valaiskaa minua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raiskaus :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raiskaus :)
Bandana kirjoitti:Oikeasti, kuka teistä tuomitsijoista voi pokkana vakuuttaa, että jos Tibbets (oli sitten millainen gold-digger tai girl-raper tahansa) kävelisi tänä iltana teidän olohuoneeseen haulikko kädessä, bambisilmiään räpsytellen, sanoen "raiskasin tuossa tyttärenne Jutan, 9, ja hän on nyt kymmenessä osassa tuolla teidän roskiksessa", niin ette ns. lataisi herkkuja pöydälle?
Morrow10 kirjoitti:Onko Sirkuksessa turvallista enää olla? Enivei;
Tää on mun sympaattinen pieni RY. !!
The Fan kirjoitti:Hyvä friikki! Positiiviseen sävyyn kirjoitetaan asioista, joita emme olleet itse todistamassa aikanaan. Kiitos noista tiedoista vielä muidenkin puolesta, jotka tuomitsevat asioista, joista eivät tiedä mitään. Tibbetts menossa parempaan suuntaan, tervetuloa liigaan. Huumeita ovat myös niin monet kokeilleet, mitä sitten?
eagle kirjoitti:Kysyn näille jotka ottavat Tibbetsin oman tekstin täydellisenä totuutena, että kuinka moni raiskaaja(tai rikollinen) oikeasti myöntää tehneensä jotain väärää? Eikös melkein kaikki raiskaajat muutenkin aina syytä uhria, kuinka sillä oli liian lyhyt hame tai se oli niin flirttaileva, jnejne.
Major Julli kirjoitti:Mutta mitäpä me täällä toisia tuomitsemaan, suurin osahan meistä on sekaantunut alaikäiseen joskus, nimittäin itseensä murrosiässä.
Rontti kirjoitti:Eagle, minulle tuo annettu tuomio ja se, että sitä ei annettu raiskauksesta, kertoo jonkun verran siitä mitä on oikeasti tapahtunut. Eikö se kerro sinulle mitään?
d2uce kirjoitti:Jossain on vilahtanut sana "rape" niin tottakai siitä sitten revitellään sitten mahdollisimman paljon paskaa, sehän nyt on sanomattakin selvää.
d2uce kirjoitti:Jossain on vilahtanut sana "rape" niin tottakai siitä sitten revitellään sitten mahdollisimman paljon paskaa, sehän nyt on sanomattakin selvää.
Snaipperi#16 kirjoitti:Ja kyllä minä en ainakaan 17-vuotiaana katellut ylä-aste ikäisiä vaan ihan oman ikäisiä.
Tibbettsin oma kertomus ja tuomio kulkevat ihan käsi kädessä. Raiskaus on tuosta melko kaukana.eagle kirjoitti:Kertoo ja kuten sanoin tekstissäni, niin minulle tuo on kuitenkin kärsitty tuomio ja sillä selvä. Kunhan kiinnitin huomiota siihen että kovin on kaksinaismoralistista ja kumma että näissä asioissa tällä kertaa uskotaan ns. rikollista osapuolta. Kun yleensä aina kuitenkin näihin täälläkin palstalla suhtaudutaan "siinähän selittää".
Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, niin itse en yhdestä vanhasta tuomiosta olisi HPK-fanina huolissani, jos ajatellaan mitä tekee, vaan ennemmin kiinnittäisin koko uraan ja kaikkiin temppuihin huomiota. Koska yksittäisiä, hyvin ikäviäkin tapauksia voi sattua monelle, mutta tuollaista "kierrettä" ei nyt ihan joka kaverilla ole.
Keikka kirjoitti:... Lukemieni juttujen perusteella houkuttaisi ajatus nähdä samassa kentässä Pillun kanssa. Voisi olla melkoinen energiakaksikko...
eagle kirjoitti:Kysyn näille jotka ottavat Tibbetsin oman tekstin täydellisenä totuutena, että kuinka moni raiskaaja(tai rikollinen) oikeasti myöntää tehneensä jotain väärää? Eikös melkein kaikki raiskaajat muutenkin aina syytä uhria, kuinka sillä oli liian lyhyt hame tai se oli niin flirttaileva, jnejne.
Ja ei, en väitä että tuo kertomus ei voisi olla lähempänä totuutta kuin tytön väitteet, koska tietenkin voi näinkin olla. Mutta että tuota väittää totuutena, niin aika jännää.
Bandana kirjoitti:"Meidät raiskattiin tuolla jäällä!" Ässien päävalmentaja Juha Pajuoja raivosi, viitaten toisen erän tilanteeseen, jossa HPK:n Billy Tibbetts raiskasi Ässien Pasi Peltosen HPK-maalin takana.
Ohmi kirjoitti:Mikä on tytön väite?
Rontti kirjoitti:Tibbettsin oma kertomus ja tuomio kulkevat ihan käsi kädessä. Raiskaus on tuosta melko kaukana.
Rontti kirjoitti:Jannun oma kertomus kyllä vie pohjat kaikilta "pedofiiliraiskaaja"-kommenteilta, mutta tässä nyt on tietenkin kyse hänen versiostaan. Uskon kuitenkin siihen, että Amerikan Yhdyisvalloissakin raiskaajat ja pedofiilit joutuvat ihan oikeasti häkkiin ja aika pitkäksi aikaa.