IFK:n puutteellinen peluutus?
Niin, itse olen ymmärtänyt, että porukka lähinnä ihmettelee, missä ovat Billyn tehot, eikä siis suinkaan väitä, että Billy olisi jotenkin huonontunut.
Tämä siis sen takia, että useimmat asiaa vähänkin tuntevat ovat kyllä nähneet Tibbettsin potentiaalin (ja vastaavasti myös kuulleet huhu- ja muita puheita siitä, mitä saattaa tapahtua, jos herran motivaatio ja pelihuumori katoaa.)
Suurin syy tähän tehottomuuteen lieneekin IFK:n puutteellisessa peluuttamisessa tai pelitavassa, siis jos asiaa katsotaan Tibbettsin länkien sisältä, joita olen muuten sattumalta ja sattuneista syistä johtuen pitänyt hetken päälläni.
Yhtä kaikki, elämme mielenkiintoisia aikoja.
Täältä tähän
Apassi kirjoitti:Vituttaa välillä eräiden henkilöiden kommentit siitä, että Tibbetts olisi radikaalisti huonontunut junamatkalla H-linna-Hki tai kusi että olisi noussut niin miehen päähän, ettei pelaaminen maistu. Ei se perkele aina ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista. Tibbetts elää tehopisteistä ja pelaa tällä hetkellä niin hyvin, kun osaa, mutta turhautumisen merkkejä on ilmassa, kun ei hommat kaukalossa olekaan sujuneet niin ruusuisesti, kun mies itse, kannattajat ja IFK:n pukumiehet uskoivat...
Niin, itse olen ymmärtänyt, että porukka lähinnä ihmettelee, missä ovat Billyn tehot, eikä siis suinkaan väitä, että Billy olisi jotenkin huonontunut.
Tämä siis sen takia, että useimmat asiaa vähänkin tuntevat ovat kyllä nähneet Tibbettsin potentiaalin (ja vastaavasti myös kuulleet huhu- ja muita puheita siitä, mitä saattaa tapahtua, jos herran motivaatio ja pelihuumori katoaa.)
Suurin syy tähän tehottomuuteen lieneekin IFK:n puutteellisessa peluuttamisessa tai pelitavassa, siis jos asiaa katsotaan Tibbettsin länkien sisältä, joita olen muuten sattumalta ja sattuneista syistä johtuen pitänyt hetken päälläni.
Yhtä kaikki, elämme mielenkiintoisia aikoja.
Täältä tähän