Billy Tibbetts HIFK:ssa

  • 376 051
  • 1 159

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
IFK:n puutteellinen peluutus?

Apassi kirjoitti:
Vituttaa välillä eräiden henkilöiden kommentit siitä, että Tibbetts olisi radikaalisti huonontunut junamatkalla H-linna-Hki tai kusi että olisi noussut niin miehen päähän, ettei pelaaminen maistu. Ei se perkele aina ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista. Tibbetts elää tehopisteistä ja pelaa tällä hetkellä niin hyvin, kun osaa, mutta turhautumisen merkkejä on ilmassa, kun ei hommat kaukalossa olekaan sujuneet niin ruusuisesti, kun mies itse, kannattajat ja IFK:n pukumiehet uskoivat...

Niin, itse olen ymmärtänyt, että porukka lähinnä ihmettelee, missä ovat Billyn tehot, eikä siis suinkaan väitä, että Billy olisi jotenkin huonontunut.

Tämä siis sen takia, että useimmat asiaa vähänkin tuntevat ovat kyllä nähneet Tibbettsin potentiaalin (ja vastaavasti myös kuulleet huhu- ja muita puheita siitä, mitä saattaa tapahtua, jos herran motivaatio ja pelihuumori katoaa.)

Suurin syy tähän tehottomuuteen lieneekin IFK:n puutteellisessa peluuttamisessa tai pelitavassa, siis jos asiaa katsotaan Tibbettsin länkien sisältä, joita olen muuten sattumalta ja sattuneista syistä johtuen pitänyt hetken päälläni.

Yhtä kaikki, elämme mielenkiintoisia aikoja.

Täältä tähän
 

#76

Jäsen
Oletettavasti Tibbetts nauttii vähintään hyvää liksaa, todennäköisesti erittäin hyvää. Vastaavasti saavutukset ovat petopaidassa jääneet puuttumaan. Tältä osin ei voi kauhean tyytyväinen olla tähän värväykseen.

On toki huomioitava tilanne, missä värväys tehtiin. HIFK:lla oli tarve vahvistaa hyökkäyspäätä ja tarjolla oli liigassa tehoja muutamassa pelissä tehnyt kaveri. Ei niin paha sika säkissä kuin jonkun jenkkisarjojen kaverin tuominen suht sokkona. Tietysti onnistuminen yhdessä liigajoukkueessa ei automaattisesti tarkoita onnistumista HIFK:ssa.

Olisi mukava tietää millä hinnalla olisi edellämainituista jenkkilän sarjoista saanut jonkun muun hyökkäykseen? Hintaero Tibbettsiin ei pakosti olisi ollut kummoinen ja värväys olisi ollut vielä suurempi riski. Pena onnistui tämän kauden värväyksissään mainiosti, joskin joukkueen&valmennuksen kasaus muuten jättää toivomisen varaa.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Apassi kirjoitti:
Vituttaa välillä eräiden henkilöiden kommentit siitä, että Tibbetts olisi radikaalisti huonontunut junamatkalla H-linna-Hki tai kusi että olisi noussut niin miehen päähän, ettei pelaaminen maistu. Ei se perkele aina ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista. Tibbetts elää tehopisteistä ja pelaa tällä hetkellä niin hyvin, kun osaa, mutta turhautumisen merkkejä on ilmassa, kun ei hommat kaukalossa olekaan sujuneet niin ruusuisesti, kun mies itse, kannattajat ja IFK:n pukumiehet uskoivat.

Tuo tummentamani kohtahan nyt on sinulta itseltäsi hyvin yksinkertaistettu ja mustavalkoinen tulkinta. Hyvä tulkinta, mutta niin myös se että ruusuilla tanssiminen loppui tuon junamatkan jälkeen.

rellu kirjoitti:
Sinänsä olen sitä mieltä, että sitten kun tuomiot on kärsitty, niin asian pitäisi olla sovitettu. Eikä minulla ole mitään BT:tä vastaan. En vaan usko, että tuomiot ihan tyhjästä ovat tulleet eli linkitin nuo, koska täällä väitettiin tietoja tuomioista vääriksi. Ainoat mistä minä löysin maininnat ei-raiskauksista, olivat yksityishenkilöiden blogeja.

Yeah, siis keskusteluahan on alusta asti hämännyt termi "statuatory rape" joka tarkoittaa sitä alaikäiseen sekaantumista.

#76 kirjoitti:
Oletettavasti Tibbetts nauttii vähintään hyvää likaa, todennäköisesti erittäin hyvää. Vastaavasti saavutukset ovat petopaidassa jääneet puuttumaan. Tältä osin ei voi kauhean tyytyväinen olla tähän värväykseen.

#76 arvelee siis että saa saavutuksiin nähden palkkioksi Penalta ja kumppaneilta melko reippaasti kakkaa niskaansa...
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kakkonen kirjoitti:
Oliko tää väärään ketjuun? Eikö tässä ketjussa ollut aiheena Billy 'the Kid' Tibbetts eikä Toporowski?

Toitko viestilläsi lisäarvoa keskusteluun?

Toit helvetisti. Kiitos.

On kai selvää, että Toporowskista puhutaan tuon Rauman välikohtauksen jälkeen. Jos Lostedt tappelee Heleniuksen kanssa, niin Lostedtin ketjussa mainitaan mitä todennäköisemmin myös Helenius. Tää katos vähän liittyi tää Toporowski asiaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Golden AWe kirjoitti:
Yeah, siis keskusteluahan on alusta asti hämännyt termi "statuatory rape" joka tarkoittaa sitä alaikäiseen sekaantumista.
Eipä tuo ole kovin yleisesti tiedossa muutenkaan, miten tuo termi eroaa "normaalista" raiskauksesta. Eilen kanavia selatessani jossain draamasarjassa puhuttiin juuri statuatory rapesta, suomennos oli "alaikäisen raiskaaminen". Mutta koska tämä T-bagin menneisyys on omalta osaltani käsitelty suurinpiirtein loppuun Kerhon vastaavassa ketjussa, en kommentoi tätä asiaa enempää.

Peliesityksiä sen sijaan seuraan edelleen suurella mielenkiinnolla. Niinpä pitääkin mennä oikein DDR-halliin pällistelemään lauantaina, miten putki tällä hetkellä kulkee. Tyypilliseen puolikateelliseen tapaan olen hyvilläni, että 1+1 tahti on hiipunut. Ja sitäpaitsi HPK-HIFK on aika lähellä toteutua puolivälierissä. Olisi aika nannaa pudottaa HIFK kahtena vuotena peräkkäin. Kuinkakohan moni kerholainen kättelisi Billyä pelien jälkeen ;)
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JHag kirjoitti:
Ainoa mikä tässä vituttaa on se, että olen joskus toivonut Toporowskya HIFKiin. Kaverihan on täydellinen nyhvö ja naukuja, selkeästi pikkutyttö menstruaatio-ongelmissa. Suckerpunch parikymppiseen junnuun ei siis ollut sattuma. Jääkiekkoa elävät ja hengittävät tuttavani Kanadasta, joita on siis enemmän kuin 2 kpl, käyttivät sanontaa "fucking pussy" ja sen johdannaisia, kun mainitsin tästä tapauksesta. Kun vielä muistutin, että kyseessä on sama Irma, joka uskalsi tintata junnua ilman ennakkovaroituksia, oli yleinen kysymys; "Oletko varma, että hän on kanadalainen? Pakko olla jenkki!"

HIFK:in esitys kyseisessä puolivälieräsarjassa oli sen verran naurettava ettei kannattaisi vetää tuota enää esille. Petolauma sai turpaan joka rintamalla vaikka Pena yritti järjestää joukkotappelua toisessa Rauman pelissä. Joku neiti kävi jopa repimässä Rolosonia paidasta jäähän. HIFK ilmeisesti luuli, että pystyy kovilla otteilla voittamaan Lukon. Pena vaan ei ottanut huomioon, että Lukon rosterista löytyi mm. Hal Gill, Shayne Toporowski, Sami Torkki, Tomi Pettinen jne.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
JHag kirjoitti:
Ainoa mikä tässä vituttaa on se, että olen joskus toivonut Toporowskya HIFKiin. Kaverihan on täydellinen nyhvö ja naukuja, selkeästi pikkutyttö menstruaatio-ongelmissa. Suckerpunch parikymppiseen junnuun ei siis ollut sattuma.

Jos otat tämmöisen asian esille, luulisin sinun kuulleen kaikkia osapuolia. Tämä "parikymppinen" junnu itse on sanonut saaneensa, mitä tilasikin. Jollei se häiritse häntä, miksi sinua? Itse tapahtumaan lauantaina Raumalla sanoisin, että en pidä Topon tekoa mitenkään soveliaana, olisi ainakin voinut jättää kommentoimatta lehdistölle, mutta hän vastaa itse tekemisistään. Jos kaverin maailmankatsomus on luokkaa, "en kättele rikollisia", on se hänen asiansa, ei meidän.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
1963 kirjoitti:
HIFK:in esitys kyseisessä puolivälieräsarjassa oli sen verran naurettava ettei kannattaisi vetää tuota enää esille. Petolauma sai turpaan joka rintamalla vaikka Pena yritti järjestää joukkotappelua toisessa Rauman pelissä. Joku neiti kävi jopa repimässä Rolosonia paidasta jäähän. HIFK ilmeisesti luuli, että pystyy kovilla otteilla voittamaan Lukon. Pena vaan ei ottanut huomioon, että Lukon rosterista löytyi mm. Hal Gill, Shayne Toporowski, Sami Torkki, Tomi Pettinen jne.

Ja tämä liittyy aiheeseen miten?

Ei tuo poista sitä, etteikö Toporowski sucker punchilla Lennua nykäissyt. Tibbetts taas ei tainnut noihin aikoihin IFK:ssa pelata vai?
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
tuuski kirjoitti:
Kerrataan nyt vielä kerran: tuomio tuli alaikäiseen sekaantumisesta. Billy 17v siis sai bloukkarin 15v slutilta. Sillä voi toki kukin columboida maailman tappiin, että mitä oikeasti tapahtui, mutta tuosta karmeasta synnistä tuomio tuli.

Määritelmä www. sexlaws.org:in sivuilta: Statutory rape is illegal sexual activity between two people when it would otherwise be legal if not for their age.

Termi ei myöskään sisällä ajatusta pakottamisesta sinänsä. Kyse on vain siitä, ettei termin mukaan 15-vuotias ole kykenevä tekemään itse päätöstä asiasta vaan (tässä tapauksessa 17-vuotias) aikuinen on aina vastuussa tapahtuneesta.

Tuuskin suomennos kuvaa hyvin sitä miten Tibbets itse asiasta kertoo. Itse asiasta... väärinhän BT ilman muuta teki 15 vuotta sitten.

Ei taida olla harvinainen rikos meidänkään maassamme. Miten meidän maassamme asia olisi tuomittu?

Esimerkiksi näin:
"Oikeus voi olla tuomitsematta rikoksesta, mikäli osapuolten välillä on fyysisessä ja psyykkisessä kehityksessä vain vähäinen ero. Tätä oikeusistuin punnitsee tapauskohtaisesti, mikäli asia menee oikeuteen." (Lastensuojelun Keskusliitto)
 
Viimeksi muokattu:

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Olkku kirjoitti:
Jos kaverin maailmankatsomus on luokkaa, "en kättele rikollisia", on se hänen asiansa, ei meidän.

Juuri näin minäkin asian näen. BT on tuomiottu rikoksesta, tarkemmin sanoen alaikäisen raiskauksesta. Siitä lienemme yksimielisiä. Joku meistä haluaisi, että kaikki kättelisivät myös tuomionsa kärsinyttä raiskaajaa. Minulla ei itsellnäi ole siihen mielipidettä, mutta Shayne Toporowskilla on ja minä kunnioitan hänen niinkuin kaikkien muidenkin näkemyksiä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
rellu kirjoitti:
Juuri näin minäkin asian näen. BT on tuomiottu rikoksesta, tarkemmin sanoen alaikäisen raiskauksesta. Siitä lienemme yksimielisiä. Joku meistä haluaisi, että kaikki kättelisivät myös tuomionsa kärsinyttä raiskaajaa. Minulla ei itsellnäi ole siihen mielipidettä, mutta Shayne Toporowskilla on ja minä kunnioitan hänen niinkuin kaikkien muidenkin näkemyksiä.
Jos liigassa jätettäisiin kättelemättä kaikki, jotka ovat harrastaneet seksiä alle 16-vuotiaan vastakkaista sukupuolta olevan naaraan kanssa, voisi olla aika hiljaista loppusummerin jälkeen. Ja sinullekin suosittelen faktojen tarkistamista.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
rellu kirjoitti:
Juuri näin minäkin asian näen. BT on tuomiottu rikoksesta, tarkemmin sanoen alaikäisen raiskauksesta. Siitä lienemme yksimielisiä.
Ei voi olla todellista... Luetko ollenkaan näitä viestejä? Nimim. Rambo sen tuossa vielä kerran kertaa.
Statutory rape is illegal sexual activity between two people when it would otherwise be legal if not for their age.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
rellu kirjoitti:
Juuri näin minäkin asian näen. BT on tuomiottu rikoksesta, tarkemmin sanoen alaikäisen raiskauksesta. Siitä lienemme yksimielisiä. Joku meistä haluaisi, että kaikki kättelisivät myös tuomionsa kärsinyttä raiskaajaa. Minulla ei itsellnäi ole siihen mielipidettä, mutta Shayne Toporowskilla on ja minä kunnioitan hänen niinkuin kaikkien muidenkin näkemyksiä.

Minusta Toporowskilla ei ole oikeutta itse määritellä sitä miten jääkiekkoottelun jälkeen käyttäydytään. Henkilökohtainen mielipiteeni on että Toporowskin käytös on lapsellista ja tekopyhää.

Suomessa jääkiekkopelin jälkeen kätellään vastustajaa, riippumatta siitä mitä kyseinen henkilö on joskus tenyt. Mitä seuraavaksi? Kieltäytyykö Toporowksi seuraavaksi kättelemästä Pasi Nurmista, Marko Jantusta, Jere Karalahtea tai Sami Heleniusta?
 
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Minusta Toporowskilla ei ole oikeutta itse määritellä sitä miten jääkiekkoottelun jälkeen käyttäydytään. Henkilökohtainen mielipiteeni on että Toporowskin käytös on lapsellista ja tekopyhää.

Suomessa jääkiekkopelin jälkeen kätellään vastustajaa, riippumatta siitä mitä kyseinen henkilö on joskus tenyt. Mitä seuraavaksi? Kieltäytyykö Toporowksi seuraavaksi kättelemästä Pasi Nurmista, Marko Jantusta, Jere Karalahtea tai Sami Heleniusta?

On kai noita kättelemättä jättämisiä tapahtunut ennenkin ja se on yksittäisen pelaajaan suora palaute toiselle pelaajalle. Ei siinä mitään koodistoa sen kummemmin rikota. Tibbettsiä vastaan on aloitettu tappeluitakin samasta syystä ja vielä syykin mainittu eikä varmasti ole kyseinen kaveri kätellyt vielä jälkeen päin. (en jaksa tarkistaa kuka tai ketkä mahtoi olla kyseessä, mutta kertoi vihaavansa isänä tuollaisia kavereita).

Mutta mielenkiinnolla seuraan, saako IFK kaikkea irti pelaajasta, koska hän on loppu kauden täällä ja saa varmasti peliaikaa.. tahtoivat ihmiset sitä tai ei.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olkku kirjoitti:
Jos otat tämmöisen asian esille, luulisin sinun kuulleen kaikkia osapuolia. Tämä "parikymppinen" junnu itse on sanonut saaneensa, mitä tilasikin.

Kertoisitko, missä Lennu on sanonut saaneensa mitä tilasi, eli suckerpunchin puun takaa naamaan? Kiitos linkistä jo etukäteen.

1963 kirjoitti:
HIFK:in esitys kyseisessä puolivälieräsarjassa oli sen verran naurettava ettei kannattaisi vetää tuota enää esille.

IFK:n esitys oli silloin naurettava? Siksikö, että aloitti joukkotappelun? Itse olet näemmä viestikaupalla hehkuttanut, kun Lukko koulutti Ässiä useassa eri tappelussa. Eikö Lukon esitys ollut naurettava, vai miten asia eroaa IFK:n aloittamista tappeluista? Pientä epäloogisuutta havaittavissa?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jaahas. Taas täällä yritetään todistella mustaa valkoiseksi, tarttumalla syytteen ja tuomion sanamuotoon ja sen käännökseen. Asia ei muutu miksikään sen osalta mitä on tapahtunut. Se että BT amerikkalaisen oikeuskäytännön mukaisesti myönsi ja tunnusti syytteistä lievimmän, jota vastaan syyttäjä luopui kahdesta raskaammasta syytteestä, ei myöskään muuta tosiasioita. Tää on nyt vähän sama jos Bodomin surmat olisi tapahtunut jenkeissä ja Nisse olisi myöntänyt miehen tapon ja sitä tunnustusta vastaan olisi jäänyt syyte nostamatta ja tuomio tulematta tyttöjen murhasta. Kaikki täällä varmaan silloinkin mussuttaisivat ettei Nisse tyttöihin oikeasti koskenut...yeah, sure!

Mitäpäs jos vaikka etsisitte netistä jonkun asiallisen lähteen, vaikkapa Boston Heraldin pääkirjoituksen tapahtuman jälkeen, eikä 15v. sen jälkeen asiasta kirjoitettuja "faktoja" mielipidepalstoilta. Tapahtumanaikaisissa kirjoituksissa kun ei puhuta muusta kuin raiskauksesta, eipä tainnut esiintyä kertaakaan statutory rape-termi, ennen syytteidenlukua ja tunnustusta. 15 vuotta myöhemmin sitä termiä kyllä viljellään BT:n puolustukseksi vähän siellä sun täällä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Minusta Toporowskilla ei ole oikeutta itse määritellä sitä miten jääkiekkoottelun jälkeen käyttäydytään.

Hä? Siis koitat väittää, että ihmisellä ei saa olla vakaumuksensa mukaisia käytöstapoja? Ei pelkästään koske tätä tapausta, mutta jokaisellahan meillä on joitakin vakaumuksia.

Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Tibbettsiä vastaan on aloitettu tappeluitakin samasta syystä ja vielä syykin mainittu eikä varmasti ole kyseinen kaveri kätellyt vielä jälkeen päin
.

Näin on kuulemma tapahtunut, eikä sitä ole täällä "jeesusteltu", sen kummemmin.

Nuorempi Nelson kirjoitti:
Suomessa jääkiekkopelin jälkeen kätellään vastustajaa, riippumatta siitä mitä kyseinen henkilö on joskus tenyt.

Älä puhu pas... no sanotaan, että ei pidä paikkaansa. Jopa junnupeleissä jätetään välillä kättelemättä, pelkästään kyseisessä ottelussa "rottailusta".
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Leon kirjoitti:
Jos liigassa jätettäisiin kättelemättä kaikki, jotka ovat harrastaneet seksiä alle 16-vuotiaan vastakkaista sukupuolta olevan naaraan kanssa, voisi olla aika hiljaista loppusummerin jälkeen

90% lätkänpelaajista luistelisi suoraan pukukopeille. Käsi sydämelle kaikki jeesustelijat, kuka voi oikeasti väittää ettei esim. omasta ystäväpiiristä löydy henkilöä joka olisi syyllistynyt kyseiseen "rikokseen". Itse olen tätä lakia rikkonut useampaan kertaan, niinkuin varmasti moni muukin täällä, teini-iässä tapahtuu ja sattuu kaikenlaista.

Antaako kyseinen tapaus Topolle oikeuden olla kättelemättä Billyä, vitut sanon minä, tekopyhäpaska. Rouva Topo halusi vaan lehtiin, ämmä mikä ämmä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jermu kirjoitti:
Kertoisitko, missä Lennu on sanonut saaneensa mitä tilasi, eli suckerpunchin puun takaa naamaan? Kiitos linkistä jo etukäteen.

Eipä tuohon jääkiekkolehteen linkkiä löydy, mutta sieltähän se on luettavissa. "Tiesin mitä on tulossa, mutta kokemattomana menin vilkaisemaan muiden tekemisiä ja sitten pimeni", vieläpä naurahti haastattelun päätteeksi asialle.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kappas, "mitä jos olisikin tapahtunut niin, kuinkas sitten suu pantaisi"-kortti heitettiin pöytään. Ja noin yllättävältä taholta. Minulle ei tule Boston Heraldia, ei edes nettiversiona. Mutta suhtaudun siitä huolimatta ERITTÄIN varauksella jenkkien oikeussalidraamoihin. Mitä jos Tibbetts olisikin vain ostanut kupin kahvia Mäkkäristä ja kaatanut sen syliinsä ja vaatinut jättikorvauksia? Jossain oikeassa oikeusvaltiossa luetut syytteet voisin ottaa hiukan vakavammin. Mutta tuo akuankka-maa ei saa kuin säälinsekaista hyminää minulta miljoonine oikeudenkäynteineen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Leon kirjoitti:
Mutta suhtaudun siitä huolimatta ERITTÄIN varauksella jenkkien oikeussalidraamoihin.
Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen kovasti että ostat ilmeisen mukisematta, pureskelematta ja nieleskelemättä juuri pelleilyversion tapahtuneesta.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
jarne kirjoitti:
Antaako kyseinen tapaus Topolle oikeuden olla kättelemättä Billyä, vitut sanon minä, tekopyhäpaska. Rouva Topo halusi vaan lehtiin, ämmä mikä ämmä.

Miksi Topon olisi pitänyt kätellä Tibbettsiä? Kai Topo on oikeutettu omaan mielipiteeseensä, jonka on luultavasti lehtijuttujen perusteella tehnyt Tibbettsistä? Lehdissä on käytetty Tibbettsistä jatkuvasti termiä raiskaaja. Pitäisikö Topon tutkia asiaa tarkemmin ennen kuin saisi muodostaa oman mielipiteensä Tibbettsistä?

Ja vilkaise tuolta HPK-osiosta Tibbetts ketjua. Siellä useat kirjoittelijat kutsuivat Tibbettsiä raiskaajaksi ja jopa pedofiiliksikin. Ainoa ero Topon ja näiden kirjoittelijoiden välillä on, että Topo ilmaisi mielipiteensä Tibbettsille päin naamaa.
 
Sen verran noihin oikeusjuttuihin ottaisin kantaa, että siellähän on se tv:stakin tuttu systeemi käytössä (joka on Euroopassakin, Suomeenkin ehkä tulossa), että osapuolet voivat tehdä sopimuksia keskenään. Eli syytteet voivat olla vaikka raiskauksesta, mutta osapuolet sopivat, että tuomio tulee alaikäiseen sekaantumisesta. Tai syyte tappo, mutta sovitaankin kuolemantuottamus, jne jne.

Ja jos Topo ei halua kätellä, niin iso kyynel, jos jonkun yöunet siitä menee. Tuskin Billyn ainakaan.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Gags kirjoitti:
Jaahas. Taas täällä yritetään todistella mustaa valkoiseksi...
Hieman eri mieltä tuosta. Osa täällä toki yrittää "rape" -sanan boldaamalla todistaa jotain, mitä missään virallisessa instanssissa ei ole pystytty tekemään. Eli sitä koti-columbointia, jonka mainitsinkin aiemmassa viestissäni.

Ja noista faktojen hakemisesta: se on nähty, minkälaista tekstiä eri tahot Suomen lehdissäkin (iltapäivälehdet tietysti ja "kunnon lehdistä" ainakin se Rauman paperi ) ovat käyttäneet. Suoranaista valehtelua. Vaikka itsekään en Billyä pidä ihmisenä juuri minään, tuo on kuvottavaa. Ainoa 100% fakta on tuomio, loput sitä mustan valkoiseksi (tai valkoisen mustaksi) selittelyä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Gags kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen kovasti että ostat ilmeisen mukisematta, pureskelematta ja nieleskelemättä juuri pelleilyversion tapahtuneesta.
Siitä on sentään mustaa valkoisella ja molempia osapuolia on taatusti kuultu asian käsittelyssä. En tietenkään kiistä, etteikö pahempaa olisi voinut sattua ja sopimus syyttäjän kanssa tehty. Mutta minä olen väärä ihminen kertomaan, mitä tuolloin oikeasti tapahtui. Se nyt on sitten ihan sama, kumman puolella tässä on, jos hyväksyy kritiikittömästi kuulopuheiden perusteella vain toisen osapuolen kertomuksen. Three sides of the story - mine, yours and the truth.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös