Miten ihmeessä se musta oli niin eri paikassa viimeisellä re-spotilla? Ja kuitenkin pelasi turvalyönnin... merkillinen tilanne tosiaan. Bingham teki täysin oikein kun ei sekaantunut tuohon.Aivan turhaa tuomarille kiukutteli. Ei kyllä välillä ole mitään käytöstapoja.
Miten ihmeessä se musta oli niin eri paikassa viimeisellä re-spotilla? Ja kuitenkin pelasi turvalyönnin... merkillinen tilanne tosiaan. Bingham teki täysin oikein kun ei sekaantunut tuohon.
Varmaan sen takia, että Ronnie ehkä olikin ihan oikeassa siinä, että sitä ei oikein millään saatu asetettua oikealla kohdalle pisteellensä. Sitten kun loppujen lopuksi saatiin, niin silti punainen ei ihan jäänyt auki.
Lopputulos taisi olla niin, että se punainen nimenomaan jäi auki. Ronnie jätti tahallaan hyökkäämättä koska koki että se olisi ollut väärin. Eli tämä tilanne taisikin olla vain hyvää urheiluhenkeä. Ainakin eurosport jakoi somessaan videon jossa kehuivat Ronnien urheiluhenkeä tässä tilanteessa.
Ball run Bingham tasoitti 8-8, hienoista asetelmista lähdetään reilun tunnin päästä jatkamaan. Ball run voitti Ronnien MM-kisoissa 2015, jolloin voitti myös mestaruuden. Sellainen kutina itsellä, että kokenut 47-v Stuart yllättää illalla ja menee tästä välieriin.
Jaa, tiedä häntä. Ei kai siinä mitään epäurheilijamaista olisi ollut, jos olisi pallon sen auki jäädessä pussittanut. Silloinhan hän olisi ollut oikeassa alusta asti. Omaan silmään se ei siitä millin-kahden korjauksesta huolimatta ihan jäänyt auki. Mutta tarkalla oli ja sen takia jotenkin ihan ymmärrettävää, että siitä jaksoi vääntää. Tuntui olevan aika varma asiastaan. Ja olihan se pallo tosiaan viimeisen korjauksen jälkeen jonkin verran lyöjän näkökulmasta ”paremmin auki”.
Tuossa ennen iltasession alkua haastateltiin Ronskia ja kyllä siinä selväksi kävi että se auki oli. Hän ei vain halunnut sitä pussittaa siinä tilanteessa, kertoi kunniottavansa Binghamia.Jaa, tiedä häntä. Ei kai siinä mitään epäurheilijamaista olisi ollut, jos olisi pallon sen auki jäädessä pussittanut. Silloinhan hän olisi ollut oikeassa alusta asti. Omaan silmään se ei siitä millin-kahden korjauksesta huolimatta ihan jäänyt auki. Mutta tarkalla oli ja sen takia jotenkin ihan ymmärrettävää, että siitä jaksoi vääntää. Tuntui olevan aika varma asiastaan. Ja olihan se pallo tosiaan viimeisen korjauksen jälkeen jonkin verran lyöjän näkökulmasta ”paremmin auki”.
Jaa-ans. Alkaako Kyrenin pienimuotoinen sulaminen? Vähän joka suunnasta vain 95% onnistumisia ja Higgins pääsee jauhamaan.
Lukitaanko finaalipari Ronnie - Higgins?
Tuossa ennen iltasession alkua haastateltiin Ronskia ja kyllä siinä selväksi kävi että se auki oli. Hän ei vain halunnut sitä pussittaa siinä tilanteessa, kertoi kunniottavansa Binghamia.
Tuomaria ja tuomareita kohtaan hän on lähes poikkeuksetta mulkku. Sitä tämä ei poista. Lähinnä vain tykkään tässä lajissa siitä, että kunnioitetaan vastustajaa. Ronnie ei millään tavalla lukeudu minun suosikkeihini enkä pidä hänen käytöksestään tuomareita kohtaan, yleensä hän on aika hyökkäävä persoona ja tekee kyllä selväksi jos joku muu kuin hän tekee virheen.OK. No sittenhän Ronnie muuttui kertaheitolla ”tuomaria kiusaavasta moukasta” varsinaiseksi laupiaaksi samarialaiseksi. Näin ne tilanteet muuttuu.
Tuomaria ja tuomareita kohtaan hän on lähes poikkeuksetta mulkku. Sitä tämä ei poista. Lähinnä vain tykkään tässä lajissa siitä, että kunnioitetaan vastustajaa. Ronnie ei millään tavalla lukeudu minun suosikkeihini enkä pidä hänen käytöksestään tuomareita kohtaan, yleensä hän on aika hyökkäävä persoona ja tekee kyllä selväksi jos joku muu kuin hän tekee virheen.
Tuomaria ja tuomareita kohtaan hän on lähes poikkeuksetta mulkku. Sitä tämä ei poista. Lähinnä vain tykkään tässä lajissa siitä, että kunnioitetaan vastustajaa. Ronnie ei millään tavalla lukeudu minun suosikkeihini enkä pidä hänen käytöksestään tuomareita kohtaan, yleensä hän on aika hyökkäävä persoona ja tekee kyllä selväksi jos joku muu kuin hän tekee virheen.
Haastiksessa pudotteli(ko) siihen suuntaan miten joillakin tuomareilla olis jotain jännitettä(?) Ronnieta kohtaan - ja halusi tehdä statementin.
Siinä kun äskön ko. tuomari asetteli pinkkiä pisteelleen niin Ronniehan käveli istumaan ennen kuin palasi lyömään. Statementtiä siinäkin.
Tästä en mielenosoitusta kyllä löydä, sillä on mennyt istumaan jo vuosien ajan aina odotteluhetkien aikana. Olipa pallojen uudelleensijoittelua tai mitä tahansa muuta, käy hakemassa penkiltä vauhtia. Epäilen olevan jonkinlainen rauhoittumisjuttu ja todennäköisesti henkisen valmennuksen kautta tullut.Siinä kun äskön ko. tuomari asetteli pinkkiä pisteelleen niin Ronniehan käveli istumaan ennen kuin palasi lyömään. Statementtiä siinäkin.
Joo, kyllä. Henkilökohtaisesti minulle ei ole ongelma tälläinen kukkopoika lajissa kuin lajissa mutta tuollainen itsensä kaikkien yläpuolelle nostaminen on noloa. Mitä tuolta somesta olen lukenut niin aika monelle Ronnieta aina fanittaneellekkin on alkanut pikkuhiljalleen riittämään nämä touhut.Haastiksessa pudotteli(ko) siihen suuntaan miten joillakin tuomareilla olis jotain jännitettä(?) Ronnieta kohtaan - ja halusi tehdä statementin.
Siinä kun äskön ko. tuomari asetteli pinkkiä pisteelleen niin Ronniehan käveli istumaan ennen kuin palasi lyömään. Statementtiä siinäkin.
Joo, kyllä. Henkilökohtaisesti minulle ei ole ongelma tälläinen kukkopoika lajissa kuin lajissa mutta tuollainen itsensä kaikkien yläpuolelle nostaminen on noloa. Mitä tuolta somesta olen lukenut niin aika monelle Ronnieta aina fanittaneellekkin on alkanut pikkuhiljalleen riittämään nämä touhut.