– Tämä näytösottelu on skenaariossaan sitä luokkaa, ettei se mene tästä enää isommaksi. Ja panostus on sen mukainen, tapahtuman puolisonsa kehittänyt Suomen snookerhistorian ainoa ammattilaispelaaja Robin Hull sanoo.
Hull ei silittele Breceliä siitä, miten belgialaistähti menetteli viime hetken peruutuksessaan.
– Pelaajille oli tehty selväksi, ettei kyse ole normaalista klubilla pelattavasta näytösottelusta, vaan jostain aivan muusta. Panokset olivat tiedossa, mutta se ei ilmeisesti mennyt jakeluun. Tämä jäi kirjamellisesti tuurista kiinni, ettei meillä ole lappua luukulla tällä hetkellä, Hull myöntää.
Mulla on Discoveryssä samaa ongelmaa Samsungin telkkarilla. En tiedä onko toi niiden äppi niin raskas vai mistä on kyse, koska tuo D+ on ainoa sovellus koko telkkarissa, joka käy ns. ”Hitaalla” kokoajan ihan valikoita myöden. Kyllä tällä pärjää, mutta ei kyllä loppuvuotta pidempään tolla hinnalla tule jatkumaan, jos se tätä on kokoajan.Onko kenelläkään muulla ongelmia Discovery +:n snooker-lähetyksissä LG:n televisiossa? Minulla on ollut sovellus käytössä pari vuotta ja samat ongelmat ovat olleet jatkuvasti, vaikka kerran on muutettu asuinpaikkaakin välissä. Netin latausnopeus speedtestin mukaan tälläkin hetkellä yli 300mbps, mutta silti kuva puuroutuu ja pätkii jatkuvasti. Puhelimella katsoessa samassa verkossa ei ongelmia, eikä muissakaan Discoveryn lähetyksissä. Olen laittanut asiasta palautetta, mutta mitään järkevää selitystä, tai ratkaisua en ole saanut.
Erikoista tässä on juuri tuo, että muut lähetykset mm. Liiga-pelit näkyvät onglemitta ko. sovelluksen kautta, mutta juuri snookerissa on onglemia. Pitänee ruveta tutkimaan muita vaihtoehtoja.Mulla on Discoveryssä samaa ongelmaa Samsungin telkkarilla. En tiedä onko toi niiden äppi niin raskas vai mistä on kyse, koska tuo D+ on ainoa sovellus koko telkkarissa, joka käy ns. ”Hitaalla” kokoajan ihan valikoita myöden. Kyllä tällä pärjää, mutta ei kyllä loppuvuotta pidempään tolla hinnalla tule jatkumaan, jos se tätä on kokoajan.