Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 398 120
  • 2 187
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Erin - Älä tule hyvä tyttö

Mikä vittu tätä naista oikein vaivaa?

Olen aiemmin luullut, että Erin on - paitsi kaunistunut huomattavasti Nylon Beat -ajoista - tehnyt jo kaikki mahdolliset "etovaa paskaa" -kategorian suomenkieliset kappaleet. VAAN EI; edellä mainittu auditiivinen herpes-isorokko-espanjantauti-polio-virus löysi tiensä kesken viattoman joulunvieton tärykalvoilleni ja aiheutti siellä välittömän, koko pään laajuisen korvakatarrin. Kyseinen kappale ajaakin automaattisesti omien korvien irtirepimisen partaalle, mutta on täysin mahdotonta sanoa, onko se ensisijaisesti raivostuttava, vittumainen, kuvottava, naiivin surullinen vai yksinkertaisesti hämmentävän paska.

Biisin Youtube-tykkäyspalkin jakauma (275-9) kertoo kuitenkin ennen kaikkea omaa, karua kieltään - aivan kaikesta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Erin - Älä tule hyvä tyttö

Mikä vittu tätä naista oikein vaivaa?

Älä jo muuta sano! Juuri kun luulin että tuota "Toiset mimmit" -biisiä pahempaa rimanalitusta ei voi enää tulla niin tämä saatanan nasaalivinkuja pistää vielä paremmaksi! Tuo biisi on paskuudessaan suorastaan mykistävä, ja tuntuu että tuon naisen ärsyttävä ääni muuttuu päivä päivältä vielä ärsyttävämmäksi. Ja kaikki nuo laulumaneerit...

Muutenkin Suomipopilla on nyt tehosoitossa niin paljon vitun ärsyttäviä biisejä että pakko vaihtaa kanavaa heti Aamulypsyn jälkeen. Mutta kyllä Cityltäkin löytyy ainakin yksi inhokki jota soitetaan joka ikinen päivä, ja parhaina vieläpä monta kertaa. Ja se on tämä Volbeatin uusin oksennus jonka nimeä en tiedä. Mutta samapa tuo minkä niminen se on koska ihan samaa paskaa nuo Volbeatin biisit on lähes järjestään. Se laulajan mölisevä ääni on vaan ihan liikaa minulle...

EDIT: Biisin nimi on varmaankin Pearl heart koska sellainen näyttää löytyvän Cityn soitetuimpien listan kärkipäästä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Erin - Älä tule hyvä tyttö

Mikä vittu tätä naista oikein vaivaa?

Olen aiemmin luullut, että Erin on - paitsi kaunistunut huomattavasti Nylon Beat -ajoista - tehnyt jo kaikki mahdolliset "etovaa paskaa" -kategorian suomenkieliset kappaleet. VAAN EI; edellä mainittu auditiivinen herpes-isorokko-espanjantauti-polio-virus löysi tiensä kesken viattoman joulunvieton tärykalvoilleni ja aiheutti siellä välittömän, koko pään laajuisen korvakatarrin. Kyseinen kappale ajaakin automaattisesti omien korvien irtirepimisen partaalle, mutta on täysin mahdotonta sanoa, onko se ensisijaisesti raivostuttava, vittumainen, kuvottava, naiivin surullinen vai yksinkertaisesti hämmentävän paska.

Biisin Youtube-tykkäyspalkin jakauma (275-9) kertoo kuitenkin ennen kaikkea omaa, karua kieltään - aivan kaikesta.

Älä jo muuta sano! Juuri kun luulin että tuota "Toiset mimmit" -biisiä pahempaa rimanalitusta ei voi enää tulla niin tämä saatanan nasaalivinkuja pistää vielä paremmaksi! Tuo biisi on paskuudessaan suorastaan mykistävä, ja tuntuu että tuon naisen ärsyttävä ääni muuttuu päivä päivältä vielä ärsyttävämmäksi. Ja kaikki nuo laulumaneerit...

Muutenkin Suomipopilla on nyt tehosoitossa niin paljon vitun ärsyttäviä biisejä että pakko vaihtaa kanavaa heti Aamulypsyn jälkeen. Mutta kyllä Cityltäkin löytyy ainakin yksi inhokki jota soitetaan joka ikinen päivä, ja parhaina vieläpä monta kertaa. Ja se on tämä Volbeatin uusin oksennus jonka nimeä en tiedä. Mutta samapa tuo minkä niminen se on koska ihan samaa paskaa nuo Volbeatin biisit on lähes järjestään. Se laulajan mölisevä ääni on vaan ihan liikaa minulle...

EDIT: Biisin nimi on varmaankin Pearl heart koska sellainen näyttää löytyvän Cityn soitetuimpien listan kärkipäästä.
Tässä peräkkäin kaksi parasta viestiä, mitä on Jatkoajan foorumilla koskaan lukenut. Ikävä kyllä joutuu näitä roskakanavia kuuntelemaan päivittäin töissä, missä tämä "auditiivinen herpes-isorokko-espanjantauti-polio-virus" edelleen soi sarjasyötöllä. Radio Aallolla se on soinut tänä vuonna jo käsittämättömät 226 kertaa, eli sellainen 5-6 kertaa vuorokaudessa. Eli joka työpäivä joutuu repimään päänsä irti noin 2-3 kertaa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Se laulajan mölisevä ääni on vaan ihan liikaa minulle....

Älä muuta mölise. Kaverin huutamisesta tulee mieleen lähinnä joku paska Danzig-imitaatio kännisessä karaokessa.

Duunipaikalla radiokanavat vaihtelevat välillä Radio Nova - Radio Aalto. Tutuksi ovat siis tulleet nämä Vain Elämää -vedot, joista paskinta on vaikea nimitä. Käsittämätöntä aivoripulia, jota nuo tekopirteät juontajat jaksavat edelleen hehkuttaa.

Onneksi on nappikuulokkeet ja puhelimessa Karate-Pekkaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sanni - Me ei olla enää me.

Niin ärsyttävä biisi että en voi sanoin kuvailla.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Suomi-Rap kokonaisuudessaan. Samaa paskaa Keekistä Arhinmäen apuraha-anarkisteihin.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mutta kyllä Cityltäkin löytyy ainakin yksi inhokki jota soitetaan joka ikinen päivä, ja parhaina vieläpä monta kertaa. Ja se on tämä Volbeatin uusin oksennus jonka nimeä en tiedä. Mutta samapa tuo minkä niminen se on koska ihan samaa paskaa nuo Volbeatin biisit on lähes järjestään. Se laulajan mölisevä ääni on vaan ihan liikaa minulle...

EDIT: Biisin nimi on varmaankin Pearl heart koska sellainen näyttää löytyvän Cityn soitetuimpien listan kärkipäästä.

Siis voi helvetinvitunsaatananmunaripulipersesmegmaoksennusperkele!!! Vittu että mä vihaan Volbeatia. Kuka sitä jumalauta sentään kuuntelee? Suosiosta päätellen aika saatanan moni, mutta miksi? Jo yksikin öäööäööäääöäöääöööö-venytys tuhoaa noin miljardi aivosolua päästäni ja saa ranteisiin aukeamaan pitkiä ja syviä pitkittäisviiltoja. Vittu se on paskaa!!! Pelkkä tuon nimen mainitseminen aiheuttaa teini-iän itkupotkuraivareiden kaltaisia aggressioita. Lisäksi tuo täällä erääseen kertaan mainuttu Erin saa päässäni aikaan välittömän unelman koko ihmiskunnan kituvasta kuolemasta. Jokin tuossa vokaalien venytyksessä näyttää kiehuttavan niin helvetisti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Radio Citystä puheenollen:
That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady. That, that, dude looks like a lady...

Aerosmith on kyllä niinkin hyväksi bändiksi onnistunut tekemään pari aivan sietämättömän huonoa biisiä (Dude looks like a lady, Janie's got a gun). Minä vihaan yli kaiken tuollaisia biisejä jossa hoetaan minuuttikaupalla jotain yhtä ja samaa lainia.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Aerosmith on kyllä niinkin hyväksi bändiksi onnistunut tekemään pari aivan sietämättömän huonoa biisiä (Dude looks like a lady, Janie's got a gun). Minä vihaan yli kaiken tuollaisia biisejä jossa hoetaan minuuttikaupalla jotain yhtä ja samaa lainia.

Aerosmith oli hyvä bändi ennen noita albumeja. Vähentyneellä päihteiden käytöllä lienee suora yhteys biisien laadun romahtamiseen.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Pakko jatkaa tuon Erinin järkyttävyyden hehkutusta. Ihan oikeasti kamalinta kuraa, mitä on koskaan tehty ja aina vain pahenee. Ja mä mietin, kuinka mä ratsastin...tästä karseudesta eteenpäin jokainen tehosoitto on yllättänyt sillä, että aina vain voi kuulostaa rasittavammalta.
Heinäseiväs pers...... ja viimeinen vinkaisu. Volbeatin mahtipontista oksennuskurlaustakin voisi kuunnella muutaman kerran putkeen, jos sillä pystyisi Erinin tuotokset välttämään. Näiden kuulemisen jälkeen melkein kaikki musiikki kuulostaa jo siedettävältä.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
JVG feat Anna Abreau: Huominen on huomenna tjsp. Ei vittu voi olla noin mitäänsanomattoman hirvittävän huonoa biisiä olemassa!?!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minä vihaan yli kaiken tuollaisia biisejä jossa hoetaan minuuttikaupalla jotain yhtä ja samaa lainia.

Westbam sanoo moi.

Minulla uusi inhokki on Radio Rockilla nykyään soiva biisi, jossa mies jollottelee ensin jotain kunnes huutaa BUUUUUUUURN!!! Aivan saatanan ärsyttävä biisi, kuka lieneekään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
JVG feat Anna Abreau: Huominen on huomenna tjsp. Ei vittu voi olla noin mitäänsanomattoman hirvittävän huonoa biisiä olemassa!?!

Kuuntele se musavideo äänettömällä!
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Luulin että olin ainoa joka ei voi sietää Voolbiittiä. Ihan järkyttävää ulinaa, toisella laulajalla voisi olla ihan ok bändi.

Mutta eihän tuo pääse lähellekään Herra Ylppöä. En tiedä tekeekö tuo omat biisinsä mutta jos tekee, niin ei osaa laulaa, ei sanoittaa eikä ole kummoinen lauluntekijä. "Laulu" on monotoninen jutustelu, sanoitus ala-asteikäisen riimittely, eikä siinä soundissa (miksi sitä kutsutaan, siis se musiikki pl. laulu) ei ole yhtään mitään maininnan arvoista.

Olen maininnut aiemminkin sen että Herra Ylpöllä ei olisi pitänyt olla mitään syytä kritisoida Idols-kokelaita. Herra itsehän on täydellinen esimerkki siitä että täysin lahjaton henkilö voi olla suosittu muusikko kunhan on oikeat suhteet tai jotain.

En tiedä onko Jonella komptenssia toimia Idolsin tuomarina, mutta jos on, niin kyllä kaverin kredibiliteetti siinä kärsii aika pahasti kun kaveri hehkuttaa Ylpön oksennuksen erinomaisuutta pari kertaa tunnissa Radio Rockilla.

Vittu, tähän tarvitaan vielä yksi laini, jossa pitää mainita paini...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Police - Roxanne

Kun Sting kajauttaa ilmoille kimeällä äänellään tuon "RAAAAAAAAxääännn" niin ensimmäinen ajatus päässä on että "päästäkää jo tuo mies kärsimyksistään!" (ja päästäkää samalla meidät tuon biisin kuuntelemisen kärsimyksestä...).
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luulin että olin ainoa joka ei voi sietää Voolbiittiä. Ihan järkyttävää ulinaa, toisella laulajalla voisi olla ihan ok bändi.

Joo, on niillä ihan hyviäkin biisejä mutta tuo laulajan mylvintä on kerta kaikkiaan sietämätöntä kuunneltavaa.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Eikös tuo ollutkin sellainen kliseiden ilotulitus ja ironinen/sarkastinen (vittu mä en koskaan muista kumpi on kumpi) tekele?

En tiedä, onhan tuo mahdollista. Se ei tee biisistä siedettävää kuitenkaan. Ja mielestäni kaikki sen hitit (en tiedä muita biisejä kuin radiossa soivat) ovat samanlaista riimittelyä.
Vittu, Lista hämähäkkimiehen vihollisista, ja sitten ne luetellaan. On kyllä kerrassan nerokasta...
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minulla uusi inhokki on Radio Rockilla nykyään soiva biisi, jossa mies jollottelee ensin jotain kunnes huutaa BUUUUUUUURN!!! Aivan saatanan ärsyttävä biisi, kuka lieneekään.

Ilmeisesti tarkoitat Mustachen keulakuvan Ralf Gyllenhammarin kappaletta Bed on Fire. Tuo kappalehan oli Ruotsin euroviisu ehdokkaana vuosi(?) sitten.

Itseäni riepoo kovasti se missä se akka kiekuu jotain tyyliin timbeeeer..... Olisiko joku Pittbull feat jotain...
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
En tiedä, onhan tuo mahdollista. Se ei tee biisistä siedettävää kuitenkaan. Ja mielestäni kaikki sen hitit (en tiedä muita biisejä kuin radiossa soivat) ovat samanlaista riimittelyä.
Vittu, Lista hämähäkkimiehen vihollisista, ja sitten ne luetellaan. On kyllä kerrassan nerokasta...

Itse taas pidän Ylpön kaikesta tuotannosta erittäin paljon. 2000 ja 2010 -lukujen parhaat suomalaiset rockbändit = Maj Karma ja Herra Ylppö & Ihmiset. Silti en Volbeatia voi sietää, joten hauskaa jos näitä jotenkin voi rinnastaa.. Monet Ylpön hiteistä on aika perus hittihaulla tehtyjä ja sanoitukset useassa kappaleessa aikamoista kuraa, mutta jopa nerokkaita sanoituksia löytyy. Tuo Lista Hämähäkkimiehen vihollisista on loistava biisi ja harva ymmärtää, mistä siinä edes lauletaan, koska ei jaksa kuunnella kuin sanan Hämähäkkimies ja lopun luettelon. Tuo luettelo on ns.vitsi loppuun, eikä kappale sitä välttämättä tarvitsisi. Mielestäni loistava sanoituskin, verrattuna Mies ja Nainen -levyn pikasanoituksiin.

Ja tuo Rautavaara Rules oli ihan etukäteen myönnetty pilaksi. Loistava biisi kyllä, kun sen oikein ottaa :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JVG on erikoistunut jumalattoman ärsyttävään musiikkiin mutta tämä uusi Anna "woo-jeee-aaaaaah" Abreun kanssa tehty biisi (mikä lie nimeltään) on jopa heidän skaalallaan ihan ylivoimaisen ärsyttävä. Räppi on jo muutenkin ärsyttävää, JVG:n sanoitukset ihan jumalattoman paskoja, ja siihen kun vielä lisätään yksi tämän hetken ärsyttävimmistä laulajattarista niin eihän tuota kuuntele perkelekään.

Ja sitten taas kerran Cheek on onnistunut ylittämään (tai alittamaan itsensä). Se edellinen Edelmanin kanssa tehty radiohitti oli koomisuudessaan ihan kuunneltava (se oli niin huono ja naurettava että sillä oli jo camp-arvoa), mutta tämä uusin itsekehu-biisi on kyllä taas tuttua järkyttävän paskaa Cheekiä. Eikö tuo vitun spede osaa tehdä biisejä mistään muusta kuin itsestään ja omasta erinomaisuudestaan? "Jos et mun tyylii tajuu se tarkottaa et sulla ei oo tyylitajuu". Ota vittu mallia joo...
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kesällä radiossa koko ajan soinut biisi tuli taas tässä eräs päivä vastaan ja nosti vitutuksen pintaan. Biisin nimeä en tiedä, se on se missä "ghettobootyt sheikkaa ja heitterit heittaa" tms. Hirveetä kuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös