Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 394 977
  • 2 186

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Apulannan Valot pimeyksien reunalla on myös sellainen biisi, jota en vaan kykene kuuntelemaan vaan kanava vaihtuu sillä sekunnilla kun biisi käynnistyy. Minulle tuo biisi edustaa sellaista "anti-Apulantaa", joka alleviivaa sitä muutosta kun punkkareista tuli kaksosiksi pukeutuneita sisäsiistejä Sanoman mannekiineja.

Tästä pakko olla samaa mieltä. Tuosta uudempaa Apulantaa kuuntelen erittäin mielelläni, samoin tietenkin vanhempaa.

Irinan biiseistä sitten taas hänen itsensä sanoittamat käy hermoille, nuo Wirtasen aikaiset toimii. Irina laulaa toisessa biisissä Hiljaisuudesta, sitten myöhemmin jankkaa, kuinka haluaa olla yksin. Sisältö siis aivan samaa.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
"Jos me maalattais tauluja kahestaan, oisko aiheena rakkaus vai kuolema"
Meni kyllä kanava vaihtoon HETI kun alkoi soimaan. Hyi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Apulannan ja Kotiteollisuuden kaikki biisit.

Siinä 1990-luvun lopussa ja 2000-luvun taitteessa isosisko soitti melkein joka päivä Apulannan biisejä. Meinasi monesti mennä hermot siihen jatkuvaan Apulannan biisien soittoon.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
En tiedä biisin nimeä tai ketkä tämän biisin esittää (ilmeisesti toinen osapuoli on Bess?), mutta soi jatkuvasti radiossa ja aiheuttaa välittömän verenpaineen nousun ja pahoinvoinnin tunteen.

Lauletaan jotenkin "Nyt mä soitan Fonectaan ja pyydän sun numeroon connectaan"

Aivan siis kauhea biisi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä biisin nimeä tai ketkä tämän biisin esittää (ilmeisesti toinen osapuoli on Bess?), mutta soi jatkuvasti radiossa ja aiheuttaa välittömän verenpaineen nousun ja pahoinvoinnin tunteen.

Lauletaan jotenkin "Nyt mä soitan Fonectaan ja pyydän sun numeroon connectaan"

Aivan siis kauhea biisi.
Benjamin ja BESS: Paremmin ku kukaan muu

Jotenkin helvetin ärsyttävä. Toisaalta se on sillä tavalla ärsyttävä, että sen voi vapaaehtoisesti kuunnella ärsyttääkseen itseään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En tiedä biisin nimeä tai ketkä tämän biisin esittää (ilmeisesti toinen osapuoli on Bess?), mutta soi jatkuvasti radiossa ja aiheuttaa välittömän verenpaineen nousun ja pahoinvoinnin tunteen.

Lauletaan jotenkin "Nyt mä soitan Fonectaan ja pyydän sun numeroon connectaan"

Aivan siis kauhea biisi.
Sanoitusten taso on laskenut kuin lehmän häntä tällä vuosituhannella. Tämä huomio ei koske pelkästään suomalaisia biisejä, vaan kyseessä on ihan kansainvälinen ongelma. Siksi välttelenkin nykymusiikin kuuntelua kuin ruttoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös