Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 397 257
  • 2 187

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse jos kuulen jotain paskaa niin sanon mielipiteeni jos koen sen olevan kerta paskaa. Itse en ainakaan kateellisuutta tunne oli jannu minkä ikäinen tahansa ja ottaen rahallisen menestyksenkin huomioon. Aivan sama mulle. Tehkööt mitä tekee mutta jos video tuodaan julkisuuteen niin sitä myös pitää arvostella! Oli se sitten hyvää tai huonoa.

Tämä ei ollut kohdistettu kellekkään, yleisesti vain selitin.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
No anteeksi jumalauta, jos tuo biisi saa mut voimaan pahoin. Yleensä hyvää kappaletta ei aloiteta saatanallisella kirkumisella ja kohtalaisen kimeällä äänellä. Ei, en ole kateellinen tuon pikku jannun saavutuksista noiden kahden asian kohdalla, vaikka sehän minä tietenkin olen koska en biisistä pidä. Lolrofllmao

Tuskinpa sinun anteeksi tarvitsee pyytää, varsinkaan minulta. En minä pelkästään sinua moralisoinut, olit vain ensimmäinen esiintulija, joten lainasin sinua. En myöskään itse loukkaantunut. Jotenkin vaan harmittaa että 13-vuotiasta jätkää dissataan liukuhihnalta (Huom. muutkin kuin sinä ja muuallakin kuin jatkoajassa.).

"HÖHÖÖHÖ!! Vittu tää on varmaa homo ku täl on kimee ääni ja tää on niinku se piiberi amerikasta ja sil on tukkakin liian pitkä vittu mitä paskaa HÖHöhöhöHÖh hÖ"

Junttimaista mitä tiedät -ketjun kamaa tuollainen "vihaan koska muutkin vihaa" -asenne (Tästäkään en syytä sinua.).

Ketjun aiheesen. Palefacen Helsinki - Shangri-La saa minut voimaan pahoin. Yhdistetään laulutaidoton kommunistiääliö idioottimaisilla sanoilla varustettuun biisiin, jonka melodia on varastettu kansanlaulusta. Ja anteeksi kaikilta ketä loukkaan Palefacen haukkumisella... not.

By the way, Mitä tuo lolroflmao tarkoittaa? Lol on jotain nauramista ja Maon nyt tietävät kaikki, mutta tuo rofl on vähän epäselvä.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Uusi Puhuva Kone on saapunut tärvelemään ihmisten tärykalvoja.Robin - Frontside Ollie

Varoitus! Linkissä esiintyvä materiaali saattaa järkyttää! Linkki juutuuppiin.
Törmäsin tohon tänään FB:ssa. Täytyy ihmetellä sitä, että hitonmoisella vauhdilla toi saa kommentteja.N. 10 minsaa siinä kun lueskelin niitä niin samassa ajassa oli ilmestyny 311 uutta kommenttia, Katselukertoja videolla oli joku 350 kertaa, kommentteja ja dissauksia moninkertainen määrä siihen verrattuna.

Itse biisistä sen verran et mieluummin mä tota kuuntelen ku Popedaa tai Teräsbetonii.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Varmasti tuo kyseinen kappale tähän ketjuun tällä palstalla kuuluukin mutta on varmasti kuumaa kamaa kohdeyleisön eli 10-13v tyttöjen joukossa. Joku totesi, että Suomeen tarvitaan oma Justin Bieber ja toteutti tämän oletetun tarpeen.

En todellakaan ymmärrä aikuisten(?) miesten tarvetta vittuilla kyseiselle artistille virtuaalisesti tai edes hämmästellä miksi koko homma on tehty.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uusi Puhuva Kone on saapunut tärvelemään ihmisten tärykalvoja.Robin - Frontside Ollie

Varoitus! Linkissä esiintyvä materiaali saattaa järkyttää! Linkki juutuuppiin.
Biisi kuulostaa melodiana ihan siltä kuin Gimmel-yhtye olisi herätetty taas henkiin. Liekö tämäkin Risto Asikaisen käsialaa? Sen tuottajan, joka näitä tusinapoppi biisejä on ennenkin väsäillyt suomalaisille kertakäyttöartisteille.

Siis kertsi on niinku tosi ihku ja sillee, mut tää lyrikkaosasto on niinku aivan hirveetä skeidaa tiätsä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g

Linkissä on Kurren osoittama kuuliaisuuslaulu Sauli Niinistölle. Kuuntelin veisun ja oksentelen nyt sateenkaaria.

Sanat Sana Mustonen, Rengon lahja Suomen musiikkiteollisuudelle. Samasta perheestä on myös Sanan sisko Soma, joka osallistui missikisoihin huonolla menestyksellä. Perheessä on enemmänkin näitä "osuvia" etunimiä, joita en nyt kuitenkaan muista. Nauruketjun kamaa ehkä enemmänkin nämä nimijutut.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g

Linkissä on Kurren osoittama kuuliaisuuslaulu Sauli Niinistölle. Kuuntelin veisun ja oksentelen nyt sateenkaaria.

On tämä niin mahtava taideteos, että loppui kuuntelu kertsiin. Jos minä olisin Niinistö, kieltäisin kaikkia Kurreja ja Makeja tekemästä tällaista ulostetta julkisuuteen vieläpä jotenkin minuun sen linkittäen:(!
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sanat Sana Mustonen, Rengon lahja Suomen musiikkiteollisuudelle. Samasta perheestä on myös Sanan sisko Soma, joka osallistui missikisoihin huonolla menestyksellä. Perheessä on enemmänkin näitä "osuvia" etunimiä, joita en nyt kuitenkaan muista. Nauruketjun kamaa ehkä enemmänkin nämä nimijutut.
Nyt on kyllä Sana Mustosen tuotokset saaneet mainetta tässä ketjussa. Tuon Frontside Ollien sanathan on myös lähtöisin Mustosen kynästä. Aika hyvä saavutus saada kaksi biisiä tähän ketjuun parin viikon sisällä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sanat Sana Mustonen, Rengon lahja Suomen musiikkiteollisuudelle. Samasta perheestä on myös Sanan sisko Soma, joka osallistui missikisoihin huonolla menestyksellä. Perheessä on enemmänkin näitä "osuvia" etunimiä, joita en nyt kuitenkaan muista. Nauruketjun kamaa ehkä enemmänkin nämä nimijutut.

Piti tarkistaa onko Mustosen Sanan etunimi miehen vai naisen nimi. Toisena nimenä Seppo olisi ollut jonkin sortin nollallajakamistapaus, mutta Mustosilla Sana on näköjään naisen nimi.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
On tämä niin mahtava taideteos, että loppui kuuntelu kertsiin. Jos minä olisin Niinistö, kieltäisin kaikkia Kurreja ja Makeja tekemästä tällaista ulostetta julkisuuteen vieläpä jotenkin minuun sen linkittäen:(!

Minä luulen että tässä kohtaa on Makilla ja varsinkin Kurrella (miehen tietäen) ollut pakottava tarve päästä linnanjuhliin patsastelemaan. Kattokaahan päälle..

Pohjois-Koreassa tämmösen pökläytyksen vielä ymmärtäisi. Kamala biisi!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis tuo biisin muotoon puettu uloste saa minut oikeasti voimaan pahoin! Ihan järkyttävää! Ultra Bran paluu on pientä tämän rinnalla! Kuinka joku voi saatana tehdä tällaista ihan tosissaan?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuo Kurren kappale on kyllä ehkä pahinta schaissea mitä olen vähään aikaan kuullut. Sen melodia ja sanoitus tuovat mieleen 60- ja 70-luvulla tehdyt "isänmaalliset" kappaleet, jotka olivat oikeiston vastavetoja Agit Propeille ja muille stallaribiiseille. Kummankin poliittisen laidan musiikki oli äärimmäisen naiivia ja myötähäpeää aiheuttavaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Kurren kappale on kyllä ehkä pahinta schaissea mitä olen vähään aikaan kuullut.

Tuo ei ole pelkästään pahinta scahissea mitä olen vähään aikaan kuullut, vaan pahinta schaissea mitä olen koskaan kuullut. Harvoin sitä törmää biisin josta tulee ihan oikeasti fyysisesti paha olo, ja tuo pahoinvointi estää kuuntelemasta tuota pökälettä loppuun saakka. Hakkaa ihan heittämällä kaikki urheiluseurojen kannustuslaulut, ja se on jo paljon se ottaen huomioon kuinka hirveitä tekeleitä nuo yleensä ovat.
 
"Väinämöisen jalanjäljissä nyt vaan me Sauli Niinistöä tuuletetaan"

Mitä vittua tuo edes tarkoittaa? Onkos Väinämöinen edes tehnyt mitään semmoista, mitä voisi verrata Saulin presidentinvaalivoiton tuulettamiseen? Voisiko joku fiksu selvittää asiaa, koen oikeasti aika inhottavan epätietoisia tunteita tuon sanoituspätkän kanssa.

Koukuttavaa paskaa tuo biisi.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuo ei ole pelkästään pahinta schaissea mitä olen vähään aikaan kuullut, vaan pahinta schaissea mitä olen koskaan kuullut. Harvoin sitä törmää biisin josta tulee ihan oikeasti fyysisesti paha olo, ja tuo pahoinvointi estää kuuntelemasta pökälettä loppuun saakka. Hakkaa ihan heittämällä kaikki urheiluseurojen kannustuslaulut, ja se on jo paljon se ottaen huomioon kuinka hirveitä tekeleitä nuo yleensä ovat.

Kyllä! Jo sanat ovat niin surrealistisen hirveät, ettei "biisiä" kestänyt edes kertosäkeeseen saakka. Ainoa joka yltää lähellekään tätä kauhukokemusta on Tauski (ja moni jo mainittu urheilukappale), paitsi että Tauskia pystyy kuuntelemaan camp-läpällä kahden promillen kännissä puoli minuuttia. Tähän ei auta edes se.
En käsitä, mitä Niinistön kampanjatoimistossa on ajateltu, kun on päästetty nämä sankarit asialle-pakkohan tällaiseen nyt on lupa kysyä? Toisaalta, kertoo tietty karua kieltään paristakin asiasta:).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mitä vittua tuo edes tarkoittaa?

Mitä nyt voi odottaa, kun kotiäiti päättää keksiä itselleen ammatin ja päätyy lopulta sanoittajaan.

Sinällään noiden huuhaakappaleiden tekeminen on kai yllättävän helppoa ja tuottoisaa hommaa, jos vain pokka pitää. Kaveri on sanoittanut ja sovittanut mm. parin vuotta sitten soitetuimman iskelmäkappaleen ja kertoili tuon olleen täysi vitsi alunperin. Päätti tehdä noista toimeksiannoista kettuuntuneena niin kliseisen iskelmärallin kuin vain voi ja oli kuulemma kovin yllättynyt, kun a) ensinnäkin meni läpi ja b) saati siitä miten toimi tasalakkikansalle. Noh, onneksi tämän ko. kaverin ei tarvitse tuota hommaa tehdä kuin harrastemielessä oman musiikin ohella ja ns. oikeitakin töitä on.

linkki: viikkouutiset.fi
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g

Linkissä on Kurren osoittama kuuliaisuuslaulu Sauli Niinistölle. Kuuntelin veisun ja oksentelen nyt sateenkaaria.

Otin nyt minäkin tästä selvää. Pääsin kertosäkeeseen asti.

Toisen maailmansodan päätyttyä keskitysleirien hirveydet tulivat yllätyksenä suurelle osalle saksalaisista. Moni punnitsi varmasti uudestaan suhdettaan kansallissosialisteihin. Vastaavasti minä olisin äänestänyt Pekka Haavistoa, jos olisin tiennyt jotain näin saatanallista olevan vireillä.

Sininen valospotti. Vuikkarin käsilaukku kyynärtaipeessa. Toisessa kädessä skumppalasi, toisessa tähtisädetikku. Kurre ja Kuuden Vuoden Kuuliaisuus. Tää on mun Kokoomus.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mica Ikonen on sellainen yökötys etten siedä yhtään kaverin tuotoksia. Hyvinkäällä tuntuu vielä näkevän joka kulman takana kyseistä kaveria. Nykyään Freeman tuo myös sellaisia vitutushetkiä ettei mitään rajaa, varsinkin uusi tuotos. Hyi saatana.

En nyt ala yksittäisiä biisejä luettelemaan mutta kyllähän nykyajan musiikki on suurimmalti osalti täyttä paskaa mikä ei iske kuin negatiivisesti. Siksi pysynkin vanhassa ja hyväksi todetussa musiikissa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämän Jesse Joikurannan tms "vie mut kotiin". En ole paskempaa narinaa kuullut kyllä hetkeen. Piti ko. kappaleen takia vaihtaa autossakin Novan sijasta Voicelle, mikä onkin huomattavasti parempi radiokanava kaikinpuolin.
 
Piti ko. kappaleen takia vaihtaa autossakin Novan sijasta Voicelle, mikä onkin huomattavasti parempi radiokanava kaikinpuolin.

No juu, onhan tuo hieman sama kuin kiittäisi helvetillistä tippuria siitä, ettei se ole AIDS.

Naisystävä kuuntelee varmaan jo kolmatta viikkoa jotain hemmetin brittiläistä viikinkifolkmetallia. Ryhdyin siivoamaan kissojen hiekkalootaa ja tiskaamaan, jotten osaisi keskittyä huonoihin bläkkisriffeihin ja viulunvingutukseen.

Bändin nimeä en kylläkään tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös