Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 400 667
  • 2 191

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kuuntelin tuossa radiota (SuomiPop) ja sieltä tuli sellaista paskaa ettei mitään rajaa. Nylon Beatin koko tuotanto (nyt oli vuorossa Satasen laina) on silkkaa oksennusta, Paula Koivuniemi (Kuuntelen Tomppaa) myös aiheutti minussa kalpeutta ja näiden perään Freemanin (tjsp.) Ajetaan me tandemilla. Tuon jälkeen sammui radio.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
En vain tajua, mikä tuossa biisissä nuorisoa viihdyttää. Se, että siinä lauletaan ryyppäämisestä?

Sekin varmaan. Sen lisäksi siinä on tarttuva kertosäe ja aika monta lausetta on sen myöntä jäänyt elämään : " Ja missä mää oon, Mä oon kännissä, missä sää oot? ". Kyllähän tuollaiset biisit jotka liittyy alkoholinkäyttöön ja jotka tuottavat nostetta joko lyriikoidensa tai melodiansa puolesta, jäävät ihmisten / nuorison suosioon.
 

naapuri

Jäsen
Tämän jälkeen kajareista pamahtaa ilmoille "myymälöissä, vähän jäissä, pienissä häissä". Lienee aika siirtyä muualle.

Mä oon alkanu jotenkin alitajuisesti yhdistämään JVG:n Häissä-biisin pahaan oloon. Sitä on kuultu niin saatanan paljon viimeisen parin kuukauden aikana että nykyään perse repeää kun kuulee ne alkusanat "täs kaupungis on vaan...blaa blaa".

Viimeks eilen heräsin frendin sohvalta ja sehän laittoi häät päälle. Tuli kaksinverroin pahempi olo pelkästä biisistä. Omituisinta on se että varsinaisesti kappaleessa ei oo mitään vikaa, mä oon vaan kuullu sen niin monta kertaa kännissä/darrassa että siitä on kasvanu krapulan monumentaalinen ilmentymä. Omassa tuttavapiirissäni muutama muukin kärsii samasta hääongelmasta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Iron Maiden on kyllä tehnyt about 5-6 huippulevyä ja muutaman keskinkertaisen. On toki paskaakin joukossa.

Iron Maiden on tehnyt montakin huippulevyä, muttei yhtään edes näennäisesti hyvää Fear Of The Darkin jälkeen, joka sekin oli jo osittain hieman keskinkertainen. Tätä siis ajoin takaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pointsit sitten Petrille kun osasi tuoda sen esille.

No niin. Menepäs nyt laajennus hopusti vittuun täältä selittämästä, miksi toisten mielestä huonot biisit eivät olekaan huonoja.

Ja kyllä, tuo biisi ei saa kauan soida minunkaan radiossani.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
No niin. Menepäs nyt laajennus hopusti vittuun täältä selittämästä, miksi toisten mielestä huonot biisit eivät olekaan huonoja.

Sanoppa sinä, missä kohtaa toin ilmi että biisi olisi loistelias? Niin sitä minäkin.

Vastasin , kun kysyttiin mikä biisissä nuorisoa kiehtoo.

// Ja ettei mene pelkästään offailuksi, niin Samae Koskisen Eväsretki on ihan hirveetä paskaa. Aluksi luulin että kysessä on jonkun makkara-mainoksen alkumusa, järkytys oli suuri kun tajusin että kyseessä on ihan vakavasti tehty kappale.
 
Viimeksi muokattu:

Spetelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Bayern, SoJy, Manse PP NSU, Packers
Bruno Mars - Lazy Song. Musavideo apinoineen kruunaa koko imelänlässyn paskatuotoksen.

Jare&VilleGalle - Pienissä Häissä. Ensimmäisillä kerroilla kuulosti vain hyvin keskinkertaiselta poppirapilta, mutta radioasemien ja tv-kanavien MM-2011 nevö föget -pakkosoiton myötä biisi on muodostunut allekirjoittaneelle kuin punaiseksi vaatteeksi härälle. Suomi-rapin kokonaisuudessaan noin muutenkin voisi niputtaa tähän samaan, muutamaa poikkeusta (kuten Edu Kehäkettunen, Stig Dogg jne) lukuunottamatta.

Pitbullin koko tuotanto. Maistiaisena vaikkapa uuden levyn Something For The DJ's. Pitbullin kohdalla on jo pakko olla kyse jostain musiikkituottajien kokeesta/vedätyksestä, jossa halutaan testata, kuinka absoluuttisen paskaa musiikkia voidaan ihmisille myydä pelkän ulkoisen celeb/glitterpaskan avulla. Niin uskomattoman vitun huonoa ja sisällötöntä tuo "musiikki" ainakin on.

Black Eyed Peasin (+Fergien) koko tuotanto. Samat perustelut kuin Pitbullin kohdalla.

Jukka Pojan koko tuotanto (+ muut projektit). Suomi-reggaeta nasaaliäänellä laulettuna, hyi vittu mitä paskaa.

Lähes kaikki MTV:llä soivat black R&B (tai mikähän mahtaa olla genre tuolle ripuloinnille) -kappaleet, esim. Tinie Tempah, Jason Derulo jne.

Nämä vain muutamia mainitakseni.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulin juuri radiosta Harpon Moviestarin. Aivan käsittämätöntä kuraa joka mittarilla. Muistuu nuoruusvuosilta mieleen musaohjelma telsusta 90-luvulta, jossa Lasse Norres ja joku toinen kävivät läpi jotain biisejä ja katsojat äänestivät niitä tai vastaavaa. Muistaako kukaan? Tämä Moviestar roikkui siellä koko ajan ja silloin jo tuli ihmeteltyä kuka helvetti tuollaista paskaa äänestää.

Todellista sontaa on myös Babylon Zoon Spaceman. Koskahan niiltä mahtaa tulla uusi julkaisu, fanbase varmaan kuolaa jo sitä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Happoradion "kosketusta vailla" (tai jotain sinnepäin sen biisin nimi). Kun se jätkä lähtee korottamaan ääntä siinä, niin vihlasee korvista aika kovin. Ja pahoinvointiahan siitä tulee.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
radiosta tulee aika usein joku määkivä samuliedelmannkopio joka laulaa jostain potilaasta. No kuuntelin tänään sen kappaleen ihan tarkoituksella ja.... hyi vittu. Siis hyi helvetin vittu. Karseaa paskaa.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
simple plan - jetlag. ei saatana. Lazy songille myös kunniamaininta, yleensä siedän poppipaskaa ok ja joistakin jopa tykkään, mutta nuo kaksi biisiä saavat itseni käsittämättömän raivon valtaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Suomenkielinen räp mukahauskoine ikivanhoine läppineen. Väsynyttä.

On ja en jaksa itse edes alkaa lajittelemaan eri artisteja siltä saralta mutta aikalailla laajalla skaalalla suomiräppi on hirveää kuunneltavaa. Enkä ole löytänyt yhtään "helmeä" joukosta. Olen paatunut hevimies mutta kuuntelen mielelläni hyvää musiikkia muistakin musiikkigenreistä. Jotenkin suomiräppi tuntuu väkisin väännetyltä ja juurikin tuo ikivanhat läpät kuvaa hyvin koko touhua. Onhan tuota räppi läppien ylikulutusta myös ameriiikoissa mutta siellä se vaan kuitenkin osataaan aivan helvetin hyvin. Toki ei saa edes verrata suomea siihen koska toisessa paikassa räppi on syntynyt ja toisessa vain se on paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Haloo Helsinki! - Maailman toisella puolen
Tuure Kilpeläinen
Laura Voutilainen


Ylivoimaista paskaa!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina kun radiosta kuuluu "Dallapee ja solistina Juha Hostikka" tiedän että nyt on aika vaihtaa kanavaa. Vittumaisempaa musiikkia ei tällä hetkellä ole eikä tule.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Jukka Poika- Silkkii (kai sen nimi oli silkkii?)

Tänää tuli radiosta kyseinen biisi ja korvat meinasi sulaa. On se biisi kyllä niin paska, että huh huh. Menisi tuokin hipinretale oikeisiin töihin ja jättäisi muusikin teon niille, jotka sen oikeasti osaavat. Vittu mitä paskaa!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Onkos tämä se heppu joka laulaa niistä kusileikeistä?
Mies, joka laulaa Mustanaamiosta. Muuta en kaverista tiedä, mutta kerta laulaa vieläkin, eikä tiettävästi nahassa ole Mustanaamion pahaa merkkiä, niin ei voi olla läpeensä paska.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jukka Poika- Silkkii (kai sen nimi oli silkkii?)

Tänään tuli radiosta kyseinen biisi ja korvat meinasi sulaa. Menisi tuokin hipinretale oikeisiin töihin ja jättäisi muusikin teon niille, jotka sen oikeasti osaavat. Vittu mitä paskaa!

Maailma ja etenkin Suomi tarvitsee hippejäkin:) ja olen jopa jotenkin tykännyt parista Jukka Pojan tekeleestä, mutta tästä biisistä pakko olla samaa mieltä. Radiokanava vaihtuu aina nanosekunnissa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Mies, joka laulaa Mustanaamiosta. Muuta en kaverista tiedä, mutta kerta laulaa vieläkin, eikä tiettävästi nahassa ole Mustanaamion pahaa merkkiä, niin ei voi olla läpeensä paska.

"Mun kasvoilla on ikuinen paha merkki/nyt auta ei vanhat viidakon sanonnat/ai ai ai/mä kuljen niin kuin vaeltava aave.."
Hyvä biisi. Hieno artisti.

Ketjun aiheeseen, Yön "Rakkaus on lumivalkoinen". Ei vaan kertakaikkiaan pysty tuota kuuntelemaan ja kanava vaihtuu saman tien jos radiosta se pyörähtää soimaan.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Tämä biisi jossa joku mies laulaa "pelko pois", voi vittu että voi olla urpo kertosäe. En yleensä ikinä vihaa mitään biisejä vaikka kuinka soitettaisiin radiossa puhki mutta tämä on jotakin ainutlaatuista.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kim Heroldin kaikki kappaleet. Ei vaan pysty sietämään, vaikka kuinka yrittäisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös