Onko kaikki biiisit, jotka ovat soitettu akustisesti, paskaa?
minua ärsyttää se, että joku nörtti on vain hikoillut koneen ääressä ja saanut "helvetin hyvän biitin" aikaiseksi, joka todellisuudessa kuulostaa samalta, kuin 95% kaikista konebiiseistä. Näissä akustisissa biiseissä (mitä suurin osa näistä mainituista taitaa olla) on sentään nähty vaivaa ja käytetty vähän taitoakin tekemiseen, mutta kukin tavallaan.
Minulle on ihan sama onko biisi akustinen vai ei, mutta kuuntelepa nyt oikeasti tuota shampoofirman kesäbiisiä. Uskomatonta paskaa.
Ahahahaaaahhahahaa! Ei vittu. Paskinta provoa pitkään aikaan. Sinäkin pystyisit sitten varmaan vääntämään "helvetin hyvän biitin", vai?
No joo, mutta eikös tuo ole vain johonki mainokseen tehty, vai onko joku oikeasti tehnyt noin lyhyen biisin?
Jos minulla olisi vaikka viisi tuntia aikaa, niin aivan varmasti vääntäisin "paremman" biisin koneella, kuin vaikkapa kitaralla. Koneellahan luultavasti vain liitetään jotain palikoita peräkkäin, joista sitten tulee ääntä. Kitaralla pitäisi opetella soittamaan kaikki nuotit ja sitten vielä osata soittaa ne oikeassa järjestyksessä ja tahdissa.
Sieltähän se saatana taas tuli radiosta aamulla heti kun käynnistin auton. Pitääkö tuosta kukaan? Jää vielä vittumaisesti soimaan päähäni...helvetin perse.Melkeen voisi samaan syssyyn heittää Michael Monroen 78 joka on muoskin uskomattoman oksettava tuotos.
Sieltähän se saatana taas tuli radiosta aamulla heti kun käynnistin auton. Pitääkö tuosta kukaan? Jää vielä vittumaisesti soimaan päähäni...helvetin perse.
Voi luoja...onneksi mä käänsin Yle Puhe-kanavalle eikä tarvitse enää sietää yhtään Radio Rockin paskaohjelmaa tai -biisiä.Näimpä... Ja odotettavissa vielä ainakin 3 kertaa päivän edetessä.
Koneellahan luultavasti vain liitetään jotain palikoita peräkkäin, joista sitten tulee ääntä. Kitaralla pitäisi opetella soittamaan kaikki nuotit ja sitten vielä osata soittaa ne oikeassa järjestyksessä ja tahdissa.
Jokainenhan nyt soittamaan oppii
Hyvän soittotaidon opiskelu vaatii aivan valtavasti toistoja ja myös lahjakkuutta. Esimerkiksi tälle tasolle pääseminen ei käy ihan noin vain. Kaupalliseen menestykseen tähtäävä musiikki on asia erikseen.
http://www.youtube.com/watch?v=Nx7vOb7GNBg
Sotaveteraani mainittu. Antakaa rahaa. Lopun "tuntematon potilas" -herkistelykohta on toisaalta korniudessaan mainio.Sensijaan olen Novalta Minna Kuukan ööääöö:n lomasta kuullut Wiskarin uuden Tuntematon potilas -biisin, ja se aiheutti ekakerralla vahvan tahattoman koomiikan tunteen, mutta pikkuhiljaa tähänkin alkaa tottua, kai. Pointsit Wiskarille rohkeudesta.
Minua ei niinkään Kummeli haittaa se, että vihaat piripolkkaa. Sen sijaan nörtti hikoilee ja vääntää samanlaisen biitin kuin kaikki muutkin -asenne ottaa päähän
Onhan joku Hynynenkin korkeintaan keskinkertainen ja aivan taatusti osaamiseltaan suppea kitaristi, mutta silti tuhannet suomalaiset Kotiteollisuuden musiikista pitävät.
Onhan noi Wiskarin kappaleet sellaista "hiuksista vittuun"-osastoa että meinaa oksentaa kun kuulee
Klassinen musiikki, ei jaksa eritellä sen enempää
Kotiteollisuuden kaltaisten bändien menestyminen perustuu tuttujen melodioiden kierrätykseen (kuulostaa peruskuluttajasta hyvältä), persoonaan, uskottavaan ulkonäköön ja tuuriinkin, ei niinkään poikkeukselliseen biisintekotaitoon.
Niin, kyllä muakin paskaräppi vituttaa. Kaikki paska musiikki yleensäkin, hyvä räppi ei niinkään..Lähes kaikki paskaräppi, mitä maailmasta löytyy
Iron Maiden on kyllä tehnyt about 5-6 huippulevyä ja muutaman keskinkertaisen. On toki paskaakin joukossa.Iron maiden anyone?
En vain tajua, mikä tuossa biisissä nuorisoa viihdyttää. Se, että siinä lauletaan ryyppäämisestä?