Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 396 271
  • 2 186

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Älä ny, Mariska oli mun kaa samalla ala-asteella ja oli jokaisen pojan ihastus ;)

Ite oksennan aina kun Tormentori laittaa soimaan Gothik Tearsin.

Mariska oli mun kanssa samassa futisjengissä. Wau. Oli muuten aikas hyvä pelaaja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ihan mikä tahansa The Darknessin biisi. Keutana. Eikö Riihimäen ongelmajätelaitos voisi tehdä tuolle asialle jotain?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti Sistis
Tässä asiassa on oltava absoluuttisen tarkka.

Ismo on jumala, jonka tuotantoa ei sovi vähätellä. Ilkka on farmari, joka viljelee paskaa.

Aamen sille!

Ja sitten aiheeseen: tuo jo edellä mainittu Mariska menee kyllä kärkeen tällä osastolla. Ei pysty!
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
No one knows what it's like
To hear this song again
To hear this shitty song again
Behind blue eyes

No one knows what it's like
To hear Limp Bizkit again
To hear this shitty band again
This band raping music again

But my dreams
They aren't as empty
As radio stations' playlists seem to be
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Siivu-Leevi
No one knows what it's like
To hear this song again
To hear this shitty song again
Behind blue eyes

No one knows what it's like
To hear Limp Bizkit again
To hear this shitty band again
This band raping music again

But my dreams
They aren't as empty
As radio stations' playlists seem to be

Äläs nyt, onhan tässä biisissä yksi hauska kohta, kun se itkee sitä ettei kukaan ymmärrä millaista on olla Lepakkomies - eiku...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Viima
Antti Tuisku - En Halua Tietää.
Suoraan sanottuna en olisi koskaan halunnut kuulla mitään tästä biisistä. Yök.
Aivan. "Suomen Justin Timberlake" pistää parastaan. Hei hei mikä sulla on kun oot levoton...ja älytöntä venytystä ja painotusta tietyissä sanoissa.

Ja Mariska on loistava.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tuhkaluukun "hitistä"

Juu.. Itsehän olen kuullut kyseisen kappaleen kolmesti ja järkytys oli suuren suuri kun se paljastui Tuiskun Antiksi. Kun kuulin veisuun ensimmäistä kertaa, niin luulin sen olevan joku uusi suomiaaränpiin naisvokalisti, kunnes selvisi, että siinähän laulaa mies. Mies?! Millä ihmeen tavalla, kun ääni on kuin naisen.

Kaksi kuuntelukertaa myöhemmin olen sitä mieltä edelleen, että kyllä se ääni naiselliselta kuulostaa, vaikkakin siinä on sitä Antti Tuiskun ääntäkin. Kuitenkin, en tue tätä viisua.

Myös helvetellinen asia tässä on se, että se kirottu kertosäe jää päähän rallattelemaan. "Hei hei.."

Vielä yksi juttu. Alku on suora rippaus Justin Timberlaken viisusta. Kuunnelkaas "Cry Me Riverin" alku. Ihan samassa veneessä ollaan. Ja tarkennus vielä, Justin-boy pistää paremmaksi omassa viisussaan, mutta en silti mikään fani ole. Kieltämättä kun kuulin Timberlaken viisun ekoja kertoja se aiheutti pieniä kiksejä. Nyt kun on kuullut enemmän Justinia, niin sanon kiitos ei. Samat sanat menee Tuiskulle.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Tykki
Outkast: Hey Ya!


Miten joku ei voi pitää tästä biisistä? Mikään muu kipale ei ole saanut pitkään aikaan samalla lailla hymyä huulille kuin Hey Ya ekoja kertoja kuunnellessa.

'Shake it like a polaroid pictah!'



Lisätään vielä yksi oma, uudempi inhokki: PMMP:n järkyttävä ruikutus jossa lauletaan kuinka talvi(?) on raiskannut maan tjs... Hyi helvata.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Juhaht
Miten joku ei voi pitää tästä biisistä? Mikään muu kipale ei ole saanut pitkään aikaan samalla lailla hymyä huulille kuin Hey Ya ekoja kertoja kuunnellessa.
'Shake it like a polaroid pictah!'
Olen aivan samaa mieltä. "Gimme some sugar, I am your neighbour!"
Viestin lähetti Juhaht
Lisätään vielä yksi oma, uudempi inhokki: PMMP:n järkyttävä ruikutus jossa lauletaan kuinka talvi(?) on raiskannut maan tjs... Hyi helvata.
Jep, "Joutsenet". Itse asiassa tuo koko PMMP:n tuotanto on mulle jotenkin vastenmielistä. Tosin sitä blondi voisin kyllä...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Tuhkaluukun "hitistä"

Viestin lähetti Arnold
Juu.. Itsehän olen kuullut kyseisen kappaleen kolmesti ja järkytys oli suuren suuri kun se paljastui Tuiskun Antiksi. Kun kuulin veisuun ensimmäistä kertaa, niin luulin sen olevan joku uusi suomiaaränpiin naisvokalisti, kunnes selvisi, että siinähän laulaa mies. Mies?! Millä ihmeen tavalla, kun ääni on kuin naisen.

Mä taas luulin että kyseessä on joku Jasmin Mäntylä. Uskomatonta paskaa sitä annetaan levyttää. Matti Nykänenkin on tuon rinnalla kuin Pavarotti. Uskomatonta.

"Hei, hei mikä sulla on?"

- No koitappa arvata. Tana.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Egotrippi - koko helvatan tuotanto

Siiri Nordin - Sydämeni osuman sai

Killer - ihan kaikki

No Doubt - Its my life

Nämä siis lähinnä Novan takia kun sitä tuubaa joutuu kuuntelemaan kotona ja koulussa koko saatanan ajan...

Eräänä päivänä kuulin autossa vahingossa jonkun oksettavan räppiraiskauksen Bon Jovin tekeleestä. Ainoat sanat mistä sain selvää olivat vissiin "aitoo hoppii"... Ei näin!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
En tiedä mistä suomirap kokoonpanosta on kysymys,mutta biisin nimi on HEI. Siinä on ne helvetilliset sipulikikkeli iskendar kebab taustat.


Vi**U mitä paskaa,ja kaikki muu suomirap! YÖK!


Petri Munck

Neljä Ruusua

Black Eyed Pees

Strkokes

Radiohead

The Vines
 

Lukkolady

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voiko ihanammin aamu enää alkaa...

kyseinen biisi saa silmäni hehkumaan punaisina ja sarvet nousemaan päähän. Varma päivän pilaus.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Jii
Spesialisti: Älä tule myöhään
Kyllä! Tuo biisi tuli tänään Anita Hirvosen soolona Levyraadissa ja muutenkin kun sen kuulee radiosta, niin vitutuskäyrä kääntyy aina jyrkkään nousuun. Kertakaikkisen järkyttävä tekele!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Tuhkaluukun "hitistä"

Viestin lähetti Arnold
Juu.. Itsehän olen kuullut kyseisen kappaleen kolmesti ja järkytys oli suuren suuri kun se paljastui Tuiskun Antiksi. Kun kuulin veisuun ensimmäistä kertaa, niin luulin sen olevan joku uusi suomiaaränpiin naisvokalisti, kunnes selvisi, että siinähän laulaa mies. Mies?! Millä ihmeen tavalla, kun ääni on kuin naisen.

Tismalleen samat fiilikset. Autossa ensimmäisen kerran kuulin ja vielä emännälle ääneen ihmettelin että mikähän uusi Kana tms naisvokalisti tämä on ja sitten kun radiohemmo kertoi että "siinä uutta Antti Tuiskua" niin en ollut heti uskoa kunnes muistin että Tuiskuhan on lähempänä neitiä kuin miestä..
 
Re: Re: Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

Viestin lähetti Eino_Mies
Kyllä! Tuo biisi tuli tänään Anita Hirvosen soolona Levyraadissa ja muutenkin kun sen kuulee radiosta, niin vitutuskäyrä kääntyy aina jyrkkään nousuun. Kertakaikkisen järkyttävä tekele!

Kappale on näemmä herättänyt muissakin jatkoaikalaisissa suuria tunteita! Oli muuten meikäläisellä monttu auki koko videon ajan, ei tämmöistä nimittäin voi ollakaan. Kammottavaa.

Ei ihme, että kappaleen videon miespääosanesittäjä ei tahdo mennä töiden jälkeen kotiin, siellähän odottaa Hirvosen Anita...

Nolo tunnustus: Anita Hirvonen on minulle jollain tapaa sukua. En ole koskaan häntä tavannut, mutta kaverini näki hänet joskus kuntosalilla. Kaveria vituttaa vieläkin.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Re: Re: Tuhkaluukun "hitistä"

Viestin lähetti Murmeli
Tismalleen samat fiilikset. Autossa ensimmäisen kerran kuulin ja vielä emännälle ääneen ihmettelin että mikähän uusi Kana tms naisvokalisti tämä on ja sitten kun radiohemmo kertoi että "siinä uutta Antti Tuiskua" niin en ollut heti uskoa kunnes muistin että Tuiskuhan on lähempänä neitiä kuin miestä..

Älkää puhuko oikeasti enempää! Salilla olin eilen ja rupesin juuri
raskasta sarjaa tekemään,kun radiosta rupee kuulumaan "Hei mikä sulla onnn!" Ei saatana rupeaa oikeasti vituttaan koko heppu. Jos lahjoja ei ole,niin sitten niitä ei ole.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heh, piti tulla kirjoittamaan ihan samasta asiasta kuin Murmeli ja kumppanit. Tosin itse menin tuohon tänään jo toisen kerran lyhyen ajan sisällä, Tuiskun ääni kun ei muistuta ollenkaan miesartistin lauluääntä. Ajattelin antaa tuon coveroinnin anteeksi jollekin yritteliäälle nuorelle naisartistille joten kuuntelin ihan loppuun asti vaikka pahaa tekikin, ensi kerralla osaan sitten vaihtaa kanavaa ajoissa. Toisaalta, vaikka Hanna Pakarinen onkin ihan kaunis nuori nainen, ei hänenkään uutta biisiään jaksa kuunnella. Todella keskinkertaisia räpellyksiä, jotka myyvät kun pari miljoonaa ihmistä on katsellut näitä ihmisiä pitkän ajan tv:stä ja kiintynyt heihin. En aio katsella Idolsia seuraavallakaan kerralla.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Meitä odotellaan mullan alla.....

Siis ARGH mikä renkutus! Ja joka kerta jää soimaan päähän kun se radiosta tulee. Ja se ei ole ihan kovin harvoin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Saitte mielenkiintoni heräämään, mokomat. Miltä kanavalta tuon Anttipoika Tuiskun hittibiisin voi onnistua kuulemaan? Radio City soi töissä, ja vahvasti epäilen, että viisu ei päädy kyseisen kanavan soittolistalle. Ja päivästä toiseen en halua kuunnella mitään humppaformaattiradiota, ellen sitten hyvän asian puolesta, kuten esimerkiksi juuri tuon biisin bongaamisen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Designer
Saitte mielenkiintoni heräämään, mokomat. Miltä kanavalta tuon Anttipoika Tuiskun hittibiisin voi onnistua kuulemaan?

Olethan sä sitten ihan varma että sä haluat todella kuulla tuon "mestariteoksen" ?? Kuuntelu on sitten ihan omalla vastuulla ja mä en ota mitään vastuuta kuulovaurioista, enkä myöskään mielenterveys ongelmista.

Eli jos olet kuitenkin varoituksista huolimatta aivan varma asiasta niin mä ehdottaisin KissFM:ää, siellä kyseistä biisiä on kuulemma toivottu kovasti. Ja valitettavasti se samainen biisi on myös YleX:n soittolistalla joten sieltäkin sitä joutuu kuulemaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Designer
Saitte mielenkiintoni heräämään, mokomat. Miltä kanavalta tuon Anttipoika Tuiskun hittibiisin voi onnistua kuulemaan?
Helpolla pääset kuuntelemalla NRJ:tä tuossa noin 19.20 eteenpäin. Kipale kun on joka päivä NRJ Top 10-listan ykkösenä. Lista alkaa noin 18.40 joten 19.15 kun lyöt radion päälle niin kauaa tuskin tarvitsee odotella.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tuli kuultua! Tuiskun pojan biisi, siis. Olihan se sellainen, tuota, kokemus. Selvästi on nähty paljon vaivaa sen tosiseikan peittämiseksi, että poika ei osaa laulaa, mutta kyllähän se falskius sieltä läpi tulee. Biisi itsessään on kyllä melkoista paskaa, joten olen ihan tyytyväinen, jos tuohon yhteen kertaan jää. Siis sen kuuntelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös