Oletko päivittänyt Windows Media Playerin? Tee se. Versio 10 takaa sen että CD:t joutaa koipioinnin jälkeen laatikkoon ja varastoon. Itse olen pian kopioinut kaikki levyni ja niiden valkkailu ja kappaleiden haku hyllyssä on nyt historiaa.
CD:t tulevat nätisti valikkoon, aakkosjärjestyksessä ja niistä on helppo kasailla omia listoja. Tämä onkin se paras finessi, omat listat eivät nimittäin vie lisää tilaa kovalevyllä, vaan lista hakee kappaleet aina tarpeen vaatiessa sieltä minne olet ne tankannut.
Kopiointia helpottaa kovasti kun valitset asetuksista avaa kun kopiointi on valmis. Näin kopiointia ei tarvitse kytätä.
Uudella versiolla on myös helppo hakea tietoja kyseisestä levystä ja tallettaa ne tiedostoon. Usein löydät yhdellä napinpainalluksella myös kansikuvan.
Voit tietenkin kirjoitella myös itse levyjen, artistien tai kappaleiden nimiä tiedostoon, jos haluat.
Toiminto löytää aika hyvin tiedot, se tosin ontuu usein kun kysymyksessä on kokoelmalevyt tai jotkut harvinaiset tapaukset.
Tähän mennessä en näe mitään syytä hakea mitään erikoisia ohjelmia tähän, vaan Media Player 10 sisältää kaikki toiminnot mitä tarvitset.