Mua kans ottaa Melodyssä päähän tuo, että vie joka keskustelussa kaiken tilan muilta keskustelijoilta. Anagrammitehtävissäkin vaan höpisi omiaan eikä antanut yhtään tilaa muille.Että mua vituttaa 2 henkilöä tuolla talossa, ensinnäkin Melody joka puhuu liikaa ja puolet englanniksi (eikö säännöt aikoinaan kieltänyt tämän?) + valtaa keittiön muilta. Ja Lasse joka sanoo paljon kuitenkin sanomatta mitään.
Eikös tämän uuden tehtävän pitänyt olla ulkona? Nyt ne istuu tuolla sisällä.
Nythän ne pihalla mutta itse taas en ymmärrä miksei noille kahdelle jotka eilen eristettiin pihalle keksitty mitään vaan ovat jo nyt muiden mukana. Olisivat pistäneet ne vaikka taloon pyörimään sillä aikaa kun muut pihalla ja vaikka pari näyttelijää pariksi päiväksi taas tilalle.
Sisällä tämä on.Onko tuo tehtäväalue ulkona? Jotenkin olen kuvitellut sen olevan sisällä.
Eihän tuolla tapahdu taas yhtään mitään. Porukka istuu ulkona vailla minkäänlaista aktiviteettia?
Big Brother ei kyllä ole oikea paikka, jos ulkona nukkuminen aiheuttaa tuollaisen reaktion. Kaikkien kannalta parempi jos Sanni lähtisi talosta.Sanni ja Laura ovat yöllä siirtyneet sisätiloihin nukkumaan, kun ei ulkona kykene. Molemmat talon urheilijat siis.
Sanni ja Laura ovat yöllä siirtyneet sisätiloihin nukkumaan, kun ei ulkona kykene. Molemmat talon urheilijat siis.
Jos näin on, niin ikävämpi homma. Mistään tollanen tieto vaan ei ollut tähän mennessä tullut vastaan.Ja sillä tavalla mutkat suoriksi.
Ensinmainittu oli saanut PK-huoneessa paniikkikohtauksen, jonka johdosta tuotanto siirsi tämän sisälle, ja Laura pistettiin mukaan vahtimaan ettei sama toistu sisällä ja aiheuta mahdollista vaaratilannetta.