Big Brother Suomi 2021

  • 314 365
  • 1 884

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joku on vielä hereillä eikä oo striimi päällä ni nyt on semmoinen tilanne että saattaa jotain tapahtua. Pekka ja Katja jäi sohvalle kun viimeisetkin asukkaat ymmärsi lähteä nukkumaan, samantien melkoista nuolemista ihan estoitta. Meniskö pitkästä aikaa BB-talossa panohommiksi?

Katja on aivan valmis, nyt se on enää Pekasta kiinni. Eihän tässä malta nukkumaan mennä.
Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Näytti jo että nyt mennään ja kovaa, mutta erilleenhän nämä menivät kuitenkin nukkumaan.
 
Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Näytti jo että nyt mennään ja kovaa, mutta erilleenhän nämä menivät kuitenkin nukkumaan.
Ihan ymmärrettävää, kamerat ja kaikki eikä edes alkoa alla.

Kyllä Pekka jossain kohtaa ovelasti heitti BB suuntaan että "oltaispa sviitissä". Tällä(kään) kertaa BB ei kuitenkaan antanut yksityisyyttä mikä toki tähän formaattiin ei kuulukaan.
 
Kuka lähtee tänään? Itse toivon Samia, mutta luulen että Sanni lähtee varsinkin kun ei oo kaikki kunnossa hänellä. Onko vaan koti-ikävää vai onko jotain muuta psyykkeen päällä. Masennustahan hänellä on ollut ammattilaisuransa aikana.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ei kauheasti tunnu herättävän kiinnostusta tämä kausi, kun viikon häätöäänestyksestä ei ole vielä sanaakaan. Häädössä siis Taavi, Sami, Minna ja Sanni. Toivottavasti Minna lähtee, erittäin vastenmielisen oloinen valittaja.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Minna voi olla vastenmielinen ihminen, mutta asukkaana paljon parempi kuin Sanni jolla ei tunnu olevan oikein mitään annettavaa taloon. Valittaminen ja laiskottelukin kun kiristää meinaan muiden hermoja, ja luo kitkaa asukkaiden välille.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Taavi nostanut osakkeitaan. Sami symppis. Minna tuo näköä. Sanni siis pihalle, ei auta viime päivien tsemppaus.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Noista neljästä Sanni ja Taavi ei tuo taloon yhtään mitään. Minna ja Sami taas saa keskustelua aikaan niin talossa kuin palstoillakin.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Elina kyselee Taavilta, että miksi jäädyit. Onkohan varaa huudella yhtään mitään kun ite jäätyilee, vaikka kuinka paperilta saa lueskella juontoja. Pelle.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Että mua vituttaa 2 henkilöä tuolla talossa, ensinnäkin Melody joka puhuu liikaa ja puolet englanniksi (eikö säännöt aikoinaan kieltänyt tämän?) + valtaa keittiön muilta. Ja Lasse joka sanoo paljon kuitenkin sanomatta mitään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Että mua vituttaa 2 henkilöä tuolla talossa, ensinnäkin Melody joka puhuu liikaa ja puolet englanniksi (eikö säännöt aikoinaan kieltänyt tämän?) + valtaa keittiön muilta. Ja Lasse joka sanoo paljon kuitenkin sanomatta mitään.
Mua kans ottaa Melodyssä päähän tuo, että vie joka keskustelussa kaiken tilan muilta keskustelijoilta. Anagrammitehtävissäkin vaan höpisi omiaan eikä antanut yhtään tilaa muille.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Okei, silloin on kehuttava kun sille on aihetta. Nyt oli ihan hyvä twisti. Kiitti Janne, aina uskonu!

edit. Tai no, toteutus olisi voinut jälleen kerran olla parempi, mutta näillä mennään sanois Virmasen Matti.
 
Viimeksi muokattu:

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Eikös tämän uuden tehtävän pitänyt olla ulkona? Nyt ne istuu tuolla sisällä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös tämän uuden tehtävän pitänyt olla ulkona? Nyt ne istuu tuolla sisällä.

Nythän ne pihalla mutta itse taas en ymmärrä miksei noille kahdelle jotka eilen eristettiin pihalle keksitty mitään vaan ovat jo nyt muiden mukana. Olisivat pistäneet ne vaikka taloon pyörimään sillä aikaa kun muut pihalla ja vaikka pari näyttelijää pariksi päiväksi taas tilalle.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Nythän ne pihalla mutta itse taas en ymmärrä miksei noille kahdelle jotka eilen eristettiin pihalle keksitty mitään vaan ovat jo nyt muiden mukana. Olisivat pistäneet ne vaikka taloon pyörimään sillä aikaa kun muut pihalla ja vaikka pari näyttelijää pariksi päiväksi taas tilalle.

Onko tuo tehtäväalue ulkona? Jotenkin olen kuvitellut sen olevan sisällä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kovasti yritetään "leirillä" sytyttää nuotiota ilman tulitikkuja. Tupakalla saa ilmeisesti käydä välillä...
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Eihän tuolla tapahdu taas yhtään mitään. Porukka istuu ulkona vailla minkäänlaista aktiviteettia?
 

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Ei hemmetti tota tuotannon touhua! Voi olla, että mä oon tottunut työelämässä hieman tiukempiin työturvallisuusasioihin, mutta tuolla toi porukka nyt pilkkoo hiljalleen hakaten jotain betonimöhkäleitä eikä kenelläkään oo päässä turvalaseja.

EDIT: jaa, nyt jonkun tunnin jälkeen ne lasit tuli kolmelle tyypille, loput joutuu seuraamaan hommaa sivusta. Budjetissa ei kai ollu enempään varaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sanni ja Laura ovat yöllä siirtyneet sisätiloihin nukkumaan, kun ei ulkona kykene. Molemmat talon urheilijat siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös