Varmasti osa tykkää, mutta raha näissä ratkaisee.Entäpä jos äänestäjät vain tykkää Ninasta?
Mikkonen tietää tasan tarkkaan mitä tekee, onnistuu vetoamaan äänestäjiin itsesäälillä ja uhriutumalla. Eipä tuo yllättäisi enään, jos voittaa koko potin.
Hupaisaa, että olen kyllä katsellut Youtubesta paljonkin kaikenlaista, mutta minulle yli 100 miljoonaa näyttökertaa tarkoittaa melko automaattisesti = näkemättä paskaa. Boomeri siis olen. Katsomatta jää myös kaikki, jota ei näe ellei katso ensin mainosta.Kertokaas nykynuoret, onko tämä sitä boomereiden höpötystä? Joku voisi äkkiä kuvitella, että 108 miljoonalla näyttökerralla YouTubessa olisi saanut sen verran nimeä ja mainetta, mikä oikeuttaisi julkkisstatukseen, vaikka me keski-ikää lähestyvät miehet ei tuossa skenessä enää pysytäkään mukana.
On. Ymmärrän, ettei moni ole Pinjasta kuullut (en ole itsekään kokonaista videota hältä katsonut), mutta kyllä hän julkkiksen statuksen täyttää komeasti. Onneksi tosin lähti nyt pihalle talosta, ei tuonut juuri mitään lisäarvoa.Kertokaas nykynuoret, onko tämä sitä boomereiden höpötystä?
En usko, että jatkoaika.comin nimimerkkien takaa löytyy 10-12-vuotiaita vastailemaan.
Entäpä jos äänestäjät vain tykkää Ninasta?
Katsomatta jää myös kaikki, jota ei näe ellei katso ensin mainosta.
Rakkaus tosiaan toimii mystisesti ja Timo T.A.:n karisma ja kyky manipuloida ihmisiä näytteli asiassa omaa rooliaan. Miehen edeltävä vaimo Tuire Mikkonen on esimerkiksi kertonut avoimesti kuinka vaikeaa eroaminen pitkään oli, siitäkin huolimatta, että jatkuvasti paljastui uusia asioita puolison kaksoiselämästä, petollisuudesta ja epärehellisyydestä. Myös yläpuolella oleva Maikkarin juttu aika hyvin kokoaa noita käänteitä yhteen.Itse ihmettelin aikoinaan, miten lähti vanhan ukon matkaan, mutta rakkaus toimii mystisesti.
Tämä on aivan selvää. Kaikesta päätellen mainoksille kuitenkin riittää katsojia ilman minuakin. Mainoksia ja piilomainoksia saan nähtäväkseni aivan tarpeeksi muualtakin. Postilaatikosta suoraan paperinkeräykseen niitä menee kilokaupalla joka kuukausi. AdBlockerin sulkemista vaativat sivustot jäävät harvoja poikkeuksia lukuunottamatta minulta avaamatta. Eivät varmaan Google Chrome tai Youtubekaan jne. enää kauan toimi jos sinne ei rekisteröidy oikeilla henkilötiedoilla.Tiedätkös niitä mainoksia on sielä sen takia, että aika monikin ihminen tekee tuota tubettamista työkseen ja ne mainokset on yksi osa, josta sitä rahaa saadaan.
Plussaa siitä ettei tee vegaaniudestaan suurta numeroa.
Mikkonenhan on talon kovimpia pelaajia. On maininnut useampaan otteeseen, että rahalle olisi käyttöä ja vaikka hän onkin ulospäin tuollainen pullantuoksuinen emäntä, niin aika paljon hän käyttää erilaisia manipulointikeinoja. Kaikkein härskein oli se, kun ennen nimeämisiä hän kävi kovaan ääneen päivittelemään, kuinka hän joutuu taas häätöäänestykseen ja pyrki sillä saamaan muille huonon omantunnon hänen äänestämisestään. Lisäksi nuo höpinät siitä, että hän on talossa "vanhana taviksena" nuorten ja suosittujen tubettajien kanssa on selvästi keino saada katsojia samaistumaan häneen.
Rakkaus tosiaan toimii mystisesti ja Timo T.A.:n karisma ja kyky manipuloida ihmisiä näytteli asiassa omaa rooliaan. Miehen edeltävä vaimo Tuire Mikkonen on esimerkiksi kertonut avoimesti kuinka vaikeaa eroaminen pitkään oli, siitäkin huolimatta, että jatkuvasti paljastui uusia asioita puolison kaksoiselämästä, petollisuudesta ja epärehellisyydestä. Myös yläpuolella oleva Maikkarin juttu aika hyvin kokoaa noita käänteitä yhteen.
Tuire Mikkonen: "En katso taaksepäin, vaan elän tässä ja nyt." | Eeva
Timo T.A. Mikkosen ex-puoliso Tuire Mikkonen rakensi itselleen avioeron jälkeen uuden elämän.www.apu.fi
Itse odotin jotain ihan täydellistä farssia, mutta yllättävän hyvään lopputulokseen oli päästy tuossa ajassa ja tuolla porukalla. Itse asiassa ei tuo kertosäe ole yhtään sen huonompi kuin keskiverto suomalaisessa pop-biisissä. En sitten tiedä, että kertooko se enemmän tästä biisistä vai niistä radiohiteistä. Ilman Saraa olisi ollut kyllä tämä porukka aika pahassa kusessa.Että semmosen biisin sitten kyhäsivät. No ei tuolta porukalta enempää voi vaatiakaan, varsinkin kun aikaakin oli vain muutama tunti. Mutta ei tuota 24/7:aa kyllä pysty seuraamaan nyt. Tuo hoilaus käy korville.
Voi voi kun olis Porkka ollu näyttämässä esimerkkiä :)