Noista kyllä Ukkola joutaisi lähteä. Muut kolme ovat ihan kärkiporukkaa.Vai että on Porkka ja Roinatan häädössä Ukkolan ja Meriläisen kanssa. Eiköhän Porkka tipu ja roima annos huumoria poistuu talosta ja voikin omalta osalta taputella koko kauden.
Onhan Porkalla myös käytännössä koko Ylilauta takanaan. Se jää sitten nähtäväksi, että tuleeko sieltä paljon äänestäjiä tällaisessa äänestyksessä, joissa pitää laittaa rahaa peliin.Ukkolalla on laitaoikeiston puupäät, Meriläisellä on SJW-vasemmisto, Markku Pullilla salkkariyleisö... Porkalla on ainoastaan keski-ikäistyvät ja -ikäistyneet miehet, eli ainoa ryhmä joka ei niin paljoa viitsi tuohon äänestykseen rahojaan laittaa.
Studio ja tehtäväalue ovat samassa tilassa.Siis ei tuonut mitään lisäarvoa se että Allu ja Nina kävivät muutaman sanan juttelemassa Vehviläiselle studiossa. Miksi ei vaan voi olla tehtäväalueella? No kai tässä julkkisjutussa kokeillaan eri variaatioita syksyä varten.
Joo, melko varmaa, että tällä kaudella ei peitto heilu eikä kukaan oksenna pihanurmikolle =DOnhan Porkalla myös käytännössä koko Ylilauta takanaan. Se jää sitten nähtäväksi, että tuleeko sieltä paljon äänestäjiä tällaisessa äänestyksessä, joissa pitää laittaa rahaa peliin.
Huomaa kyllä eron taviskausiin, kun BB koittaa tarjota noille asukkaille alkoholia, mutta kukaan ei uskalla juoda paria enempää. Taviskausilla on aina pullot melko nopeasti tyhjinä ja sen jälkeen käydään vuorotellen päiväkirjahuoneessa kinuamassa lisää juomista. Nyt kun Niäminenkin lähti, niin ei tuolla tämän kauden aikana tule olemaan mitään bilekontenttia. Joku Archie olisi ollut siinä mielessä aika kova lisä tuohon porukkaan.
On kyllä melko varmaa noi molemmat, mutta onhan tämän kauden keskustelut paljon mielenkiintoisempia kuin keskustelut taviskausilla ikinä.Joo, melko varmaa, että tällä kaudella ei peitto heilu eikä kukaan oksenna pihanurmikolle =D
Studio ja tehtäväalue ovat samassa tilassa.
Joo, en oo vuosiin katsonut, kun ei kiinnosta se sekoilu, mitä normikausina on. Nyt kattonu parina iltana, ja ollu tosiaan ihan järjellistä menoa. Tulee se avauskausi(Perttu & co)mieleen, kun ei osattu vielä liikaa vetää roolia talossa eikä kaikki pyörinyt viinan ympärillä.On kyllä melko varmaa noi molemmat, mutta onhan tämän kauden keskustelut paljon mielenkiintoisempia kuin keskustelut taviskausilla ikinä.
Ei tähän oikeesti viinaa kaivata, kun on hyvä porukka.
Käy aina viimeisenä suihkussa ja pesemässä meikit pois, enkä näe siinä mitään väärää. Eniten itseäni säälittää ihmiset, jotka keskustelevat esim twitterissä avoimesti siitä että kuinka heidän mielestään on väärin Sanin toiminta ja ettei hän kehtaa meikittömänä tuolla olla.Joko Sani on käynyt muuten suihkussa? Tietyllä foorumilla väläytellään että olisi vähän vältellyt tuota toimintaa.
Kuitenkin Sani teetti tilat.
Käy aina viimeisenä suihkussa ja pesemässä meikit pois, enkä näe siinä mitään väärää. Eniten itseäni säälittää ihmiset, jotka keskustelevat esim twitterissä avoimesti siitä että kuinka heidän mielestään on väärin Sanin toiminta ja ettei hän kehtaa meikittömänä tuolla olla.
On kyllä typerä systeemi, kun kupla puhkeaa ja pääset sinne katselemaan Tinnejä ja Kimmoja. Toivottavasti sitten taviskaudella ei ihan tällä systeemillä mennä.No niinhän ne muuten onkin. Mitenhän tuota ei tullut ajatelleeksi, vaikka ovat jo useammin olleet.
Joo, ja vielä tarkennuksena etten missään nimessä kohdistanut tuota mitenkään sinuun. Lähinnä vain itseäni ärsyttää yleisesti ihmisten käyttäytyminen toista ihmistä kohtaan somessa.Minä en vaan ole nähnyt kyseistä naista ollenkaan suihkussa/paljussa/saunassa niin siksi kyselen. Olen tällainen satunnainen 24/7 seuraaja.
Aiheesta toiseen niin tähän vielä Saran ajatusmaailmaa tällä hetkellä: https://v.ylilauta.org/b/i/4/bi46k.mp4
Siellä on ilmeisesti kameraton/striimitön vessa, jossa naisväki käy vaihtamassa vaatteet ja suihkussa. Tai näin olen käsittänyt.Minä en vaan ole nähnyt kyseistä naista ollenkaan suihkussa/paljussa/saunassa niin siksi kyselen. Olen tällainen satunnainen 24/7 seuraaja.
Kyllä ohjelman viihdearvo romahtaa aikalailla, jos Porkka tuolta joutuu lähtemään.Aikamoinen Janne Porkka show ollut päällä koko aamun, mm. Tami imitaatio jo kuultu. On kyllä huikee äijä ja oma käsitys tyypistä on muuttunut täysin.
Harmi ettei tuossa näkynyt koko juttua, Madame Tamminenkin siellä mainittiin.Kyllähän tässä Porkka kusee aika ikävästi Tamin henkilöbrändin päälle. "Me voitettiin Tsekkoslovakia 3-2, mä tein kolme ja syötin kaks".