Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Anni Hautala on näköjään synnyttänyt yöllä.
Sani, Niämine ja Pinsku ainakin. Ja tais Ukkolakin jossain vaiheessa kääryleen vetästä.En jaksa katsoa, mutta tupakoiko ketkä kaikki tuolla?
Tätä olin juuri tulossa kysymään. Aikaisempia lähetyksiä en ole katsonut, mutta tuomio oli täällä aika tyrmäävä. Minua eivät nämä juontajat ole tänään ärsyttäneet yhtään, joten onko jonkinlainen muutos esiintymisessä tapahtunut.Vissiin Annille ja Tinnille annettu komento pudottaa innokkuutta 10 pykälää alaspäin.
Pinkku Pinsku kertoi muistavansa kun oli vielä ala-asteella. No onhan siitä jo viisi vuotta.
Tätä olin juuri tulossa kysymään. Aikaisempia lähetyksiä en ole katsonut, mutta tuomio oli täällä aika tyrmäävä. Minua eivät nämä juontajat ole tänään ärsyttäneet yhtään, joten onko jonkinlainen muutos esiintymisessä tapahtunut.
Annin tiedän aikaisemmin, mutta Tinnistä ei mitään aikaisempaa havaintoa. Missä hän on aikaisemmin vaikuttanut?
Ja tosiaan, Sainio vaikuttaa tässä ympäristössä siedettävältä, vrt. Radio Rockin Korporaatio.
Jäikö jalkopäähän paljon tyhjää tilaa?Ei pystynyt nauramatta katsomaan, kun näki Zedun pinnasängyssä.
Tuleekohan tästäkin tehtävästä farssi?
Porkka jo koitti kaivaa Annilta tietoa onko finaaleissa TPS ja Lukko. Kertokaa ny Porkalle.