Best Of Bror-Erik Wallenius

  • 9 443
  • 28

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Bupia olen jaksanut sietää ennen Salt Lake Cityä, mutta nyt on hermo mennyt totaalisesti. Oli suorastaan itku tulla kun Walleníus "otti Muhleggin ensin maaliin" samaan aikaan kun Mieto yritti sydän kurkussa kertoa takana taisteltavan olympialaisista mitaleista. Bupin työ on ollut karmeaa seurattavaa, ja mies pitäisi mitä pikemmin siirtää kevyisiin toimistotöihin. Jopa Ylen epävireisen selostaja-arsenaalin heikoin lenkki.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti theLock
Olenko minä ainoa, joka on huomannut Bubin taipumuksen syömiseen kesken lähetysten?

Tämä ilmiö toistuu varsinkin fudismatsien aikana. Heti kun pelissä tulee hiemankin "hiljaisempi" hetki (eli Bubin mielestä aina kun pallo on 10 m päässä keskiympyrästä) niin esiin vedetään joku Snickers tai juustosämpylä. Sitten on ihan hiljaista, kuuluu pientä maiskutusta ja hillitön ruokaropina iskeytyy mikrofooniin jos sattuu kentällä jotain tapahtumaan.

Minä olen tällaiseen myös tormännyt. Kyllä oli hauskaa. :D
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti JHag
Mauri Myllymäki rules!! On muuten mun ex-jumppamaikka.

Voisin kuvitella kun hän mesoaisi "aijai sieltä tulee Kenian musta poika sukset jalassa, kyllä varmaan ihmettelee tätä valkoista lunta, mutta ainakin erottuu hyvin hankea vasten.."

Tai:

"Nyt lähtee hyppyyn Italian poika ja Italiahan ei kyllä ole mikään mäkyhypyn kehto, lähinnä italialaiset hyppivät uimarannalla mereen.."

etc...siis mainio selostaja!


Kyllä! Mauri Myllymäki todellakin on mainio selostaja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eihän sitä voi sanoa muuta kuin että Bubi on legenda.

Jotenkin se Walleniuksen jutusteleva ja filosofinen tyyli teki minuunkin vaikutuksen silloin joskus ja hänellä on erittäin laaja-alainen tietämys urheilusta eli Bubi ei ole kahliutunut yhteen lajiin.

Meinaakohan mies vielä selostaa Rion olympialaisissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös