Ben Blood

  • 271 341
  • 1 348

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
En ihmettelisi vaikka saisi paremman tarjouksen toiselta liigaseuralta..
Mä en näe oikein sopivan muulle Liigassa kun ehkä HIFK:iin, isolla ehkällä.
Mutta kaikella kunnioituksella Bloodia kohtaan, en näe siitä suurta hyötyä HIFK:ille.

Tai joo, joku Sport voisi tarvita tuollaisen pelaajan kyllä, mutten usko niiden tarjoavan kovinkaan suurta panostusta tuollaiseen äijään. Eikä Pelicansinkaan kannattaisi liikaa tarjota, vaikka kulttipelaaja onkin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en näe oikein sopivan muulle Liigassa kun ehkä HIFK:iin, isolla ehkällä.
Mutta kaikella kunnioituksella Bloodia kohtaan, en näe siitä suurta hyötyä HIFK:ille.

Tai joo, joku Sport voisi tarvita tuollaisen pelaajan kyllä, mutten usko niiden tarjoavan kovinkaan suurta panostusta tuollaiseen äijään. Eikä Pelicansinkaan kannattaisi liikaa tarjota, vaikka kulttipelaaja onkin.

Jos katsoo miten helvetin hyvin tuo suorittaa, niin en ihmettelisi vaikka menisi Kärppiin. Tuskin kuitenkaan, koska maine.
 
Minulla on näin ulkopuolisena tullut täydellinen mancrush Bloodiin. Aikanaan vähän vitutti näin ässäleirissä italianpata kommenteillaan mutta ne on annettu anteeksi.

Laitetaan vielä legendaarinen video. Toivottavasti tänään Pelicans on ollut yhtä valmiina aamujäihin ja se on finaalipaikan osalta siinä. Laittakaa pystyyn aivan käsittämätön show tänään.


 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pennasesta en ihan 100% varma, mutta todella nopeasti Pennanen käveli miehestä ohi ja Blood katseli perään. Huoltaja Jansson ei ainakaan kätellyt.
Muistetaan ne peräänkuulutetut joukkueen arvot.

Nyt sitten voisi Penalle kertoa, että Tapparan pelissä on kovempi 5G-säteily ja kannattaa jäädä kotiin. Pelottaa kohdata Blood vastustajan paidassa, on vähän turhan hyvä omassa roolissaan. Hieno mies, onnistua saa, mutta ei Tapparaa vastaan. :(
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mies pääsi niin kovasti Ilveksen ihon alle, että Pennanen ja jotkut muut staffista jätti miehen kättelemättä.
Tekikö niin?
Olipa tylyä kyllä jos näin on. Saatan joutua kysymään aiheesta, mutta nyt en kehtaa viestiä vielä laittaa.

Se mikä tapahtuu kentällä, jää kentälle, tai niin sen pitäisi olla. Peliä, tulosta ja vastustajaa pitäisi arvostaa sen verran.
 
Tekikö niin?
Olipa tylyä kyllä jos näin on. Saatan joutua kysymään aiheesta, mutta nyt en kehtaa viestiä vielä laittaa.

Se mikä tapahtuu kentällä, jää kentälle, tai niin sen pitäisi olla. Peliä, tulosta ja vastustajaa pitäisi arvostaa sen verran.
Voi myös olla, että Pennanen on sanonut Bennylle jotain kättelyssä, mutta nopeasti tosiaan mies meni ohi ja Benny hymyillen perään katseli ja levitteli käsiä.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Alistaja, herrasmies, todella hieno mies. Hienosti laittoi piskuisen Ilveksen rintataskuunsa heti kättelyssä. Aina olen tykännyt, mutta nyt nousi mancrush uudelle levelille. Nyt viimeistään haistan veren ja ostan fanipaidan herran nimellä huomenna. Se olisi toki pitänyt tehdä jo aikaa sitten.

Ben, kiitos että palasit Pelicansiin.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Palatakseni hieman välieräottelusarjassa taaksepäin:

Tampereella 6.4.2023 pelatussa kolmannessa ottelussa, joka päättyi Pelicansin 2-3 vierasvoittoon, Benjamin Bloodille merkittiin myös ottelun voittomaali.

Juuri ne pelaajat, joilta ei osattu tehoja odottaa, nousivat välillä parrasvaloihin oikeaan aikaan.

Olipa muuten komea taklaus Benjamilta tässä 6. matsissa Aku Rätyyn Pelicans-päädyssä. Ilmojen teille lennähti Aku.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Isäni on kannattanut Ben Bloodia 90-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle annettiin paljon valinnan varaa. Ensimmäisen Ben Blood-paitani muistaakseni sain jo kolmekymmentäkaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Ben Bloodia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin varhaiskeski-iässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Eric Perriniä.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Ben Blood on ollut suosikkini jo aikamiehestä lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuorehkosta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata Benkkua kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Ben Bloodia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Ben Blood on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Asiallisesti,

Shejbal
Edelleen mennään. Asiallisesti.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans. Kärpät, Ilves
Ben Blood, hieno mies hieno pelaaja. Muistan kun Ben tuli ekan kerran Pelicansiin ja olin katsomassa niitä harjoituspelejä. Ben oli ihan kurko niissä peleissä, osallistui hyökkäyksiin ja toi kiekon lähes aina vastustajan puolustusalueelle eli oli silloin lähinnä kiekollinen pakki. No, kun varsinaiset pelit alkoivat niin hänen roolinsa muuttui todella paljon, niinkuin muistatte! Ben pelaa varmasti tällä hetkellä sellaista peliä kuin on aina halunnut, fyysinen, osallistuu hyökkäyksiin ja jopa päättää niitä eli monipuolista peliä. Hänen laukaustaan on moitittu aiemilla kausilla mutta tuo Ilvestä vastaan tehty maali oli kyllä täydellinen pommi, toivottavasti ei jää ainoaksi finaaleissa :)
 

Varsamattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ben Blood, hieno mies hieno pelaaja. Muistan kun Ben tuli ekan kerran Pelicansiin ja olin katsomassa niitä harjoituspelejä. Ben oli ihan kurko niissä peleissä, osallistui hyökkäyksiin ja toi kiekon lähes aina vastustajan puolustusalueelle eli oli silloin lähinnä kiekollinen pakki. No, kun varsinaiset pelit alkoivat niin hänen roolinsa muuttui todella paljon, niinkuin muistatte! Ben pelaa varmasti tällä hetkellä sellaista peliä kuin on aina halunnut, fyysinen, osallistuu hyökkäyksiin ja jopa päättää niitä eli monipuolista peliä. Hänen laukaustaan on moitittu aiemilla kausilla mutta tuo Ilvestä vastaan tehty maali oli kyllä täydellinen pommi, toivottavasti ei jää ainoaksi finaaleissa :)
Kuudennessa pelissä Istuin vaihtoaition takana ja pelin loppu hetkillä, ilveksen yrittäessä hiillostaa meidän pelaajia, Ben huusi kaikille "stay cool".
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan hyvä juttu Bloodista:


Melko rajuksi meni homma Ilves-sarjan aikana.
Joo jännä, että Penalle ja sen perheelle sai huudella ja uhkailla miten vain. Sitten tuohon Kalpa sarjan vastaavaan tilanteeseen Okanyn törkyniitin jälkeiseen huuteluun reagointiin voimakkaasti liigan taholta. Ihan yhtä typerää käytöstä faneilta molemissa tapauksissa, mutta toiseen liiga reagoi toiseen ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös