Ei se raha aina yksin ratkaise.
Ei toki, sanoin vaan etten ihmettelisi
Ei se raha aina yksin ratkaise.
Mä en näe oikein sopivan muulle Liigassa kun ehkä HIFK:iin, isolla ehkällä.En ihmettelisi vaikka saisi paremman tarjouksen toiselta liigaseuralta..
Mä en näe oikein sopivan muulle Liigassa kun ehkä HIFK:iin, isolla ehkällä.
Mutta kaikella kunnioituksella Bloodia kohtaan, en näe siitä suurta hyötyä HIFK:ille.
Tai joo, joku Sport voisi tarvita tuollaisen pelaajan kyllä, mutten usko niiden tarjoavan kovinkaan suurta panostusta tuollaiseen äijään. Eikä Pelicansinkaan kannattaisi liikaa tarjota, vaikka kulttipelaaja onkin.
Aika säälittävää touhua Pennaselta mikäli totta.Mies pääsi niin kovasti Ilveksen ihon alle, että Pennanen ja jotkut muut staffista jätti miehen kättelemättä.
Onko tästä videopätkää? Näkyikö C Moren lähetyksessä?Mies pääsi niin kovasti Ilveksen ihon alle, että Pennanen ja jotkut muut staffista jätti miehen kättelemättä.
Pennasesta en ihan 100% varma, mutta todella nopeasti Pennanen käveli miehestä ohi ja Blood katseli perään. Huoltaja Jansson ei ainakaan kätellyt.Aika säälittävää touhua Pennaselta mikäli totta.
Muistetaan ne peräänkuulutetut joukkueen arvot.Pennasesta en ihan 100% varma, mutta todella nopeasti Pennanen käveli miehestä ohi ja Blood katseli perään. Huoltaja Jansson ei ainakaan kätellyt.
Tekikö niin?Mies pääsi niin kovasti Ilveksen ihon alle, että Pennanen ja jotkut muut staffista jätti miehen kättelemättä.
Voi myös olla, että Pennanen on sanonut Bennylle jotain kättelyssä, mutta nopeasti tosiaan mies meni ohi ja Benny hymyillen perään katseli ja levitteli käsiä.Tekikö niin?
Olipa tylyä kyllä jos näin on. Saatan joutua kysymään aiheesta, mutta nyt en kehtaa viestiä vielä laittaa.
Se mikä tapahtuu kentällä, jää kentälle, tai niin sen pitäisi olla. Peliä, tulosta ja vastustajaa pitäisi arvostaa sen verran.
Edelleen mennään. Asiallisesti.Isäni on kannattanut Ben Bloodia 90-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle annettiin paljon valinnan varaa. Ensimmäisen Ben Blood-paitani muistaakseni sain jo kolmekymmentäkaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Ben Bloodia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin varhaiskeski-iässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Eric Perriniä.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Ben Blood on ollut suosikkini jo aikamiehestä lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuorehkosta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata Benkkua kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Ben Bloodia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Ben Blood on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Asiallisesti,
Shejbal
Klassikko.Edelleen mennään. Asiallisesti.
Kuudennessa pelissä Istuin vaihtoaition takana ja pelin loppu hetkillä, ilveksen yrittäessä hiillostaa meidän pelaajia, Ben huusi kaikille "stay cool".Ben Blood, hieno mies hieno pelaaja. Muistan kun Ben tuli ekan kerran Pelicansiin ja olin katsomassa niitä harjoituspelejä. Ben oli ihan kurko niissä peleissä, osallistui hyökkäyksiin ja toi kiekon lähes aina vastustajan puolustusalueelle eli oli silloin lähinnä kiekollinen pakki. No, kun varsinaiset pelit alkoivat niin hänen roolinsa muuttui todella paljon, niinkuin muistatte! Ben pelaa varmasti tällä hetkellä sellaista peliä kuin on aina halunnut, fyysinen, osallistuu hyökkäyksiin ja jopa päättää niitä eli monipuolista peliä. Hänen laukaustaan on moitittu aiemilla kausilla mutta tuo Ilvestä vastaan tehty maali oli kyllä täydellinen pommi, toivottavasti ei jää ainoaksi finaaleissa :)
Joo jännä, että Penalle ja sen perheelle sai huudella ja uhkailla miten vain. Sitten tuohon Kalpa sarjan vastaavaan tilanteeseen Okanyn törkyniitin jälkeiseen huuteluun reagointiin voimakkaasti liigan taholta. Ihan yhtä typerää käytöstä faneilta molemissa tapauksissa, mutta toiseen liiga reagoi toiseen ei.Ihan hyvä juttu Bloodista:
Ben Bloodilta raju paljastus – sai tappouhkauksia ja vaimo joutui häiriköinnin kohteeksi
Ben Blood on noussut otsikoihin SM-liigan pudotuspeleissä. Sillä on ollut myös kova hinta kaukalon ulkopuolella.www.is.fi
Melko rajuksi meni homma Ilves-sarjan aikana.