Cinderblox
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Blue Jackets, Mighty Ducks & Kraken
En jaksa muistella 10v vanhoja asioita, hyvä että joku sentään jaksaa :)Oliko kaikista sikamaisin temppu iskeä JYP-mestariksi jatkoajalla Lahdessa 2012?
En jaksa muistella 10v vanhoja asioita, hyvä että joku sentään jaksaa :)Oliko kaikista sikamaisin temppu iskeä JYP-mestariksi jatkoajalla Lahdessa 2012?
Watch out, we got a badass over here!Oho, täällä on kova jätkä.
Vielä kun ois ollu edes kakkosveskarin taakse.
No varhain olet benistä kannattanut kun herra syntynyt 89Isäni on kannattanut Ben Bloodia 90-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle annettiin paljon valinnan varaa. Ensimmäisen Ben Blood-paitani muistaakseni sain jo kolmekymmentäkaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Ben Bloodia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin varhaiskeski-iässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Eric Perriniä.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Ben Blood on ollut suosikkini jo aikamiehestä lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuorehkosta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata Benkkua kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Ben Bloodia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Ben Blood on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Asiallisesti,
Shejbal
Blood on fyysisesti kunnossa, kuten arvelinkin. Hyvä fysiikka pelastaa paljon ja tiedosti selkeästi itsekin sen ettei kiekollinen tekeminen ole vielä ihan hallussa, joten pelasi varmaa eikä kertaakaan tainnut nousta kiekollisena omista keskiviivalle asti edes.
Hyvää varmaa peliä, odotin jopa huonompaa. Kokemus näkyi rauhallisuutena kiekollisenakin, vaikka sai painetta päälle.
Yritti välttää sopimuksen, että pääsee pelaamaan Lahteen rakkaudesta kaupunkiin. Työkkärin takia täytyi käydä kokeilemassa.Osaako joku selittää, kun ne pelihommat näyttää sujuvan, miten mies ei muka saanut pelipaikkaa puolasta?
Tästä täysin samaa mieltä, mutta muutaman kerran kyllä Blood vähän innostu ja esimerkiksi työnsi kavereita, ekaksi kiekottoman ja sitten kiekollisen, pois ihan hyökkäys alueelta.Olin erittäin tyytyväinen Veri-Penan ekaan otteluun. Niinkuin muutkin on sanonut perusvarmaa tekemistä. Omasta mielestä paras Penan hetki oli se, kun Jasse liimasi kiekon räpylällä harttariin ja joku Kärppä pelaaja tuli odottamaan putoavaa kiekkoa. Pena tuli paikalle ja puski Kärppä pelaajan pois maalin edestä! Tätä tarvitaan, ettei tule halpoja maaleja niistä räkäkiekoista!
Mun mielipide tästä on se että ei Blood ole heikkoihin liigoihin mitenkään erikoinen pelaaja, koska siellä odotetaan että tuollaisella pelihistorialla pelaaja ottaa roolia myös kiekollisena ja loistaa illasta toiseen, mutta paremmissa liigoissa Blood saa olla oma itsensä ja olla se peruspakki joka hoitaa aina hommansa.Osaako joku selittää, kun ne pelihommat näyttää sujuvan, miten mies ei muka saanut pelipaikkaa puolasta?
En nyt maalaa mitään piruja seinille, mutta ehkä kannattaa odottaa Bloodin kohdalla vähän enemmän kuin yksi peli ennen kuin tehdään sen syvempiä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.
Poistettu, asiaan liittymätön humoristinen kommenttiNo varhain olet benistä kannattanut kun herra syntynyt 89
Ben Blood on hidas, mutta kankea nykyliigaan. Tältä näyttää pelin perusteella. Ei jatkoon. Ei vaikka ilmaiseksi saadaan.