Ben Blood Jokereihin

• 55 569
  • 359

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heti kun Blood rupee ottamaan kiekollista roolia esim kuljettamalla, niin ainakin meikäläisellä sekä pulssi että pelko lisääntyy. Kun antaa pikaisen helpon ekan syötön ja vartio maalin edustaa, niin menee joukon jatkona. Mä näen Benin tällä hetkellä leveyssuunnan pelaajana. Oikeastaan hiukan kummallinern hankinta, kun uimalakki on karsinut kaiken fyysisyyden pois Jokerien pelistä. Eli Benin vahvuuksilla ei sallita pelattavan.

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Oma fiilis on että Suhonen menee hukkaan Penan vieressä tasakentällisin. No tänään ehkä nähdään olenko täysin väärässä. Samoja ajatuksia täälläkin noista kuskaamisista ja muistakin.
Heti kun Blood rupee ottamaan kiekollista roolia esim kuljettamalla, niin ainakin meikäläisellä sekä pulssi että pelko lisääntyy. Kun antaa pikaisen helpon ekan syötön ja vartio maalin edustaa, niin menee joukon jatkona. Mä näen Benin tällä hetkellä leveyssuunnan pelaajana. Oikeastaan hiukan kummallinern hankinta, kun uimalakki on karsinut kaiken fyysisyyden pois Jokerien pelistä. Eli Benin vahvuuksilla ei sallita pelattavan.

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei penan poissaolo tunnu missään. Vähemmän vaan sydämen tykytyksiä. Mutta onhan toi pelikielto nyt ihan helvetin iso vitsi.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helpottiko tuon heitto? Mun tapoihin ei ole kuulunut puhua täällä tahallisesti valheita ja kyseinen kertoja on vissiin ollut Tiusanen. Ja tuo kyllä mun korviin jopa kuulostaa uskottavalta että kurinpito on ottanut ja katsonut tilanteen. Näinhän he toimivat, yhäkin ei kerrota julkisesti jos ei tule tuomiota. Eihän Nordgren Liuksiala jutustakaan tullut tietoa.
Ja jos sanotaan jokeripaitainen kertoi niin heitä on tuhansia ja lohipaitaisia se kymmenkunta ja kyllä heiltä usein kuulee asioita joukkueesta, ihan oikein olevia asioita.

Tälle päivälle tsempit molemmille jengeille, toivotetaan peliä ilman ylilyöntejä ja että tuomarit on kartalla!
En tiedä helpottiko vai ei. Mutta jos se itseäsi helpottaa, niin hyväksyn tarjoamasi palstatiedot kyseenalaistamatta. Tuskin kenelläkään on motivaatiota moisia tiedonmurusia levittää ns. tahallisena valheena.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Helpottiko tuon heitto? Mun tapoihin ei ole kuulunut puhua täällä tahallisesti valheita ja kyseinen kertoja on vissiin ollut Tiusanen. Ja tuo kyllä mun korviin jopa kuulostaa uskottavalta että kurinpito on ottanut ja katsonut tilanteen. Näinhän he toimivat, yhäkin ei kerrota julkisesti jos ei tule tuomiota. Eihän Nordgren Liuksiala jutustakaan tullut tietoa.
Ja jos sanotaan jokeripaitainen kertoi niin heitä on tuhansia ja lohipaitaisia se kymmenkunta ja kyllä heiltä usein kuulee asioita joukkueesta, ihan oikein olevia asioita.

Tälle päivälle tsempit molemmille jengeille, toivotetaan peliä ilman ylilyöntejä ja että tuomarit on kartalla!
Älä nyt ota liian vakavasti. Hauskaa läppää heittävät (MP!!!) eivätkä nämä leukailijat voi tietää yhtään sen varmemmin, ettei pidä paikkaansa kuin sinä uskot että pitää paikkansa.

Eteenpäin, mummot ja muut lumessa talsivat.

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuljen taas tässä vastarintaan. Miksi Bloodin poissaolo vahvistaa joukkuetta? Edelliseen kolmeen otteluun tasan yksi virhe ja se oli tuo jäähy, joka ei lopulta edes kostautunut ja jota edelsi tuomarivirhe. Salomonit olisi ollut oikea ratkaisu. Siellä on Ahonen ja Tuomolakin tehnyt enemmän virheitä, mutta ei niistä vaan mainita? Blood on vihdoin päässyt hiljalleen siihen rooliin kiinni, mihin se hankittiin. Jykeväksi oman pään luudaksi, joka ei esitä hienouksia vaan hoitaa tonttinsa joukkueen eteen. Viimekin ottelussa ei ollut kerta eikä kaksi, kun Blood irroitti KiVan pelaajalta kiekon pikku poikkarilla.

Joo, on Blood hidas kun mikä ja liikkeet on kuin hidastetusta filmistä. Tekeekö se huonon pelaajan jos hoitaa ruutunsa tasakentällisin ja alivoimalla hyvin? Ei. Oon edelleen sitä mieltä, että Jokereiden puolustus on vahvempi Bloodin kanssa kun ilman, vaikka Bloodin avut hyökkäyspäähän kiekollisena ja jalalla rajoittuukin ensimmäiseen syöttöön.
Kun katsoo millä tempo kiekon liikuttelussa oli esim. ekassa erässä niin en, en kaivannut hidasliikkeistä Beniä siihen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sako

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Blood tulee olemaan hyvä palanen finaaleissa. IPK vastaan on erittäin hienoa, että Blood on meillä. Sieltä tulee Virret ym pelaamaan pikku sikaa ja uimahyppelemään. Tuohon sarjaan Blood on hyvä olla rosterissa. Mielellään toki seiska pakkina, mutta kyllähän kaikki tietää millasta sikailua saatetaan nähdä Iisalmelaisten toimesta. Tulee olemaan kuuma finaalisarja tunnetasolla.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blood tulee olemaan hyvä palanen finaaleissa. IPK vastaan on erittäin hienoa, että Blood on meillä. Sieltä tulee Virret ym pelaamaan pikku sikaa ja uimahyppelemään. Tuohon sarjaan Blood on hyvä olla rosterissa. Mielellään toki seiska pakkina, mutta kyllähän kaikki tietää millasta sikailua saatetaan nähdä Iisalmelaisten toimesta. Tulee olemaan kuuma finaalisarja tunnetasolla.
Tulee provosoitumaan jostain turhasta ja pelaa meille pitkän alivoiman vähintään kerran. Se onkin sitten katsojan silmässä, onko tämä hyvä asia.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Tulee provosoitumaan jostain turhasta ja pelaa meille pitkän alivoiman vähintään kerran. Se onkin sitten katsojan silmässä, onko tämä hyvä asia.
No voihan se poppareita syödä, niin Virret pääsee rauhallisemmin huitasemaan Filppulan eläkkeelle ja kaikki itkee, miksi Blood oli katsomossa. IPK ei tuu pelaamaan puhdasta kamppailupeliä finaalissa. Tuon jo tietää etukäteen.

Niinkuin sanoin, että seiska pakkina oltava finaaleissa IPK:ta vastaan.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voihan se poppareita syödä, niin Virret pääsee rauhallisemmin huitasemaan Filppulan eläkkeelle ja kaikki itkee, miksi Blood oli katsomossa. IPK ei tuu pelaamaan puhdasta kamppailupeliä finaalissa. Tuon jo tietää etukäteen.

Niinkuin sanoin, että seiska pakkina oltava finaaleissa IPK:ta vastaan.
Missasin jotenkin tuon osion, jossa sanoit, ertä seiskapakiksi mielellään. Sori.

Olen täysin samaa mieltä. Seiskapakki on hänen paikkansa ja sieltä sitten tarpeen mukaan rauhoittelemaan tilannetta. Ei pääse itse provosoitumaan nopeissa tilanteissa ja ottamaan tyhmiä jäähyjä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy