Barrikadeille... tai ainakin baariin

  • 18 002
  • 142

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Olipas taas mukava ilta ja kiitoksia kaikille mukana olleille. Yhteislaulu sujui kyllä mallikkaasti ja Joukosta keksittiin monta kivaa biisiä joista Iceberg antoikin jo muutaman esimerkin. Pöydälläkin sitten tanssahdeltiin illan aikana ainakin kahden henkilön toimesta. Muutamat uudet kasvot tuli bongailtua ja mukavaa oli saada nimimerkeille kasvot.

Uutta tapahtumaa odotellaan jo mielenkiinnolla.

Kai tervehdyksemme Joukolle menee huomenna postiin ja aloittaa matkan kohti Jokkea?
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
**tun ryökäleet, teillä on ollut ihan liian hauskaa.

Helsingsfors Idrottsföreningskamraternan faneja olisi lysti tavata, joten kannatan valtaisasti Jetin ehdotusta. Tämä voisi olla Iso Käsi -tilaisuuden sijaan vaikkapa Lennart Petrell -promootiotilaisuus. Stadin kingit voivat ottaa tavoitteekseen sen, että illan päätteeksi voivat rintaansa röyhistellen palata maamme pääkaupunkiin ja todeta "saatii turkulaiset ymmärtämään Lennart Petrellin päälle kato".
 

pygmalion

Jäsen
"heeiiiii tuolta saapuuu Jouko..."

Koala kirjoitti:
noina päivinä ei tuomariasuiset ovimiehet tykänneet minun 18,5v elämänkokemukseni olevan liian laaja liittymään karvaiden viskisieppojen pariin...

Aha, myönnä pois, sinulla ei vaan ollut sitä neilikkaa rotsin rinnuksissa. Entä muistitko tarjota tuomarisedälle tunnussanaa?

Kaikille sisään saakka selviytyneille lämpimät kiitokset mukavasta illasta. Tulipa otettua paukkunen murheeseen, ehkä jopa kaksi. Näin päivänvalossa on hieman itsehillinnässä pitelemistä. Verkkokalvolle tuntuu kärähtäneen pysyvästi mm. mielikuva erään huippukiekkoilijan viiksistä. Lisäksi löysin äsken puhelimeni kätköistä taltioinnin paukkustelevan seurakunnan tulkitsemasta viisusta "Levoton toimari". "Ja elämä on helppoooo..."

Aiemmin jaettujen tunnusten lisäksi haluaisin huomioida muut seurueemme ulkopuoliset hahmot:

Illan kovin valmentaja: nimim. "Ika Lehkonen" (mitään en oo ottanu...)
Illan paras aggressiivinen karvauspelaaminen: nimim. "aktiivista-häirintäpeliä-anteliaan-kaula-aukon-kera" (terveisiä vaan sinne tanssilattian reunamille)

Kausi, tarkista postilaatikkosi, lähetin sinulle ilmoittautumiskaavakkeen Ilmakitaran soiton MM-kilpailuihin. Apulanta on hyvä valinta niissäkin skaboissa.

Kauniiksi lopuksi liitteenä joulunaikaan sopiva messiaaninen ilmestys lauantai-illalta. Kuten jo Sanassa sanottiin: "Ja mä lauloin..."
 

Liitteet

  • Dirlandaa.JPG
    Dirlandaa.JPG
    25,1 KB · kertaa luettu: 551

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Juu, kiitoksia vaan paikalla olleille. Hauskaa oli, ja eilisestä olotilasta päätellen ehkä jopa liiankin hauskaa. Toisaalta eilinen olotila ja tuntemukset olivat suoraan verrannollisia niihin mitkä katsomossa tällä kaudella on joutunut kokemaan.

Edellä olevasta kuvasta totean vaan että "ei pidä paikkansa".
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Myöhästyneet kiitokset täältäkin suunnasta, kuten huomaatte niin fyysisesti kuin henkisestikin Turusta on pitkä matka Espooseen, nyt vasta perillä vaikka lauantaina lähdin "taksilla". Hauskaa oli siitä huolimatta että naapuripöydän maatalousoppilaitoksen karjakot yrittivät kiinnittää huomiota epäolennaiseen koko illan ajan. Melkein ote herpaantui.

Niille jotka tiedustelivat sen viiksivalluisen pakinkuvan taakse lähetettyjen terveisten postittamisesta itse kuvatulle, totean että jonkinlainen aikalisä lienee tältä osin tarkoituksenmukainen. Teksti ei ole kaikilta osin ihan K-18- tyyppistä, minkä lisäksi siihen tuli muutoinkin aika rajuja terveisiä. Melkein olisin sillä linjalla että avataan tänne "Jouluterveiset Ruissaloon- ketju" jonka yhteydessä jokainen voi oikeustoimikelpoisessa kunnossa ns uudelleenarvioida millä saatesanoilla haluaa toivottaa Hyvää joulua ja onnellista seuraavaa kvartaalia.
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palaverikutsu...

Jos vaikka yritettäis vielä kokoontua huuhtomaan menneen kaudet pölyt pois Olkun takanurkkaukseen? Tuli niin monta vuotta elinikää lisää joulukuun istujaisista... Muutamia päivämääräehdotuksia eli tämän viikon lauantai 25.3 tai ens viikon perjantai 31.3/lauantai 1.4.? Muita ehdotuksia? Itse olen estynyt 8.-16.4 välisen ajan. Vastaukset tähän ketjuun pls.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Valkku kirjoitti:
Vastaukset tähän ketjuun pls.
Käytännössä kaikki ajankohdat maalis- ja huhtikuussa käyvät.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Valkku kirjoitti:
Jos vaikka yritettäis vielä kokoontua huuhtomaan menneen kaudet pölyt pois Olkun takanurkkaukseen? Tuli niin monta vuotta elinikää lisää joulukuun istujaisista... Muutamia päivämääräehdotuksia eli tämän viikon lauantai 25.3 tai ens viikon perjantai 31.3/lauantai 1.4.? Muita ehdotuksia? Itse olen estynyt 8.-16.4 välisen ajan. Vastaukset tähän ketjuun pls.

Eiköhän käy mullekin.
 

pygmalion

Jäsen
Mikäs kiire tässä, kesälomalaisella. Tämä viikonloppu tulee vastaan turhan äkkiä, mutta myöhemmin voisi vaikka sopia. Ehkä tulen, ehkä en. Kiinnostusta toki on, kunhan joku muu johtaa järjestelytoimikuntaa.

Jaetaanko ETSK-kevätgaalassa myös tunnustuspalkinnot kaudella 2005-2006 ansioituneille tepsiläisille?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Minäkin voisin alustavasti ilmoittautua. Vahvistan kunhan lopullinen päivämäärä selviää.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Mikäs siinä

Kyllähän sitä voisi osallistua. Kunhan nyt ajankohta ensin varmistuu, niin silloin voi (ehkä) varmistaa osallistumisenkin.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukana ilman muuta! Itse olen estynyt 1.4., mutta muutoin käy.

Jaetaan toki pystejä ja titteleitä. Jaetaanko keskenämme vai ajattelitko joukkueelle, valmennukselle ja taustajoukoille ojentaa?
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Annamaila kirjoitti:
Itse olen estynyt 1.4., mutta muutoin käy.
Tuo 1.4. olisi kyllä ollut loistava päivämäärä lopettaa tämän kauden pilailut.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jåå, mnääkin voisin tulla. Todennäköisesti raumalainen kaverini tulee tuolloin tännepäin vähän kaatamaan kuppia, joten miksikäs sitä ei piipahtaisi myös Olkussa. Vi ska se tai viskaa se, kuinka vain.

Tästä kaudesta on kuulkaa niin paljon ylistyslauluja laulamatta...

"Can't you see you're such a joke?"
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kosh kirjoitti:
Tuo 1.4. olisi kyllä ollut loistava päivämäärä lopettaa tämän kauden pilailut.
Totta. Meikäläinen vaan joutuu olemaan kahdessa muussa tilaisuudessa pilailemassa, ja trust me, teema sopii niihinkin täydellisesti! ;)
 

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
31.3 kokoontuminen

Kiinnitetään 31.3.2006 Olkkuillaksi, koska se tuntuu kaikille sopivan. Teemalaulujen virittely alkakoon. Mikä olisi sopiva aika? Onko klo 21 liian myöhään? Näin ulkoturkulaisena täytyy laskea joku aika siirtymille ja muun logistiikan hoitoon...
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Olisiko mahdollista..

..suorittaa kauden yhteenveto viikkoa myöhemmin eli 7.4, kun ei tuo 31.3 käy ainakaan minulle.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
jtuominen kirjoitti:
..suorittaa kauden yhteenveto viikkoa myöhemmin eli 7.4, kun ei tuo 31.3 käy ainakaan minulle.
Sopii
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiinnostusta riittää täälläkin. Kunhan päivämäärä lyödään lukkoon, olen viisaampi myös osallistumismahdollisuuksistani. Alustavasti 7.4. saattaisi sopia.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
7.4. sopii vallan mainiosti minulle ja paikalle olen tulossa, jos ei mitään mullistavaa tapahdu.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
7.4. taitaa sopia mullekin, ainakin tuossa myöhemmin illalla. Joko tehdään pöytävaraukset? ;)
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
7.4 pitäisi onnistua. Näillä puheilla mukana.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Sparrow kirjoitti:
Tästä kaudesta on kuulkaa niin paljon ylistyslauluja laulamatta...

Mulle tuli kerran mieleeni sellainen Jouko´s lament biisi, joka menisi petteri punakuonon tahtiin ja
summaisi kaikki ne "lohet" ja muut scheibet mitä tässä ollaan paruttu viimeiset pari vuotta..

Muistat Zingonin, Prattin, Valicevicin varmaan...
Urkurin, Kissat ja tappion karvaan..

Saa jatkaa jos haluaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös