Ei kenenkään juna ole ehdoton mulle, mutta jäjestyksen keksin helposti. kenen haluaisin Cupin voittavan.
1. Jets - Niukasti ykkösenä. Winnipeg tulee olemaan kova vielä monta vuotta, mutta ei haittaisin, jos Laine saisin näin alussa uraa jo Stanley Cupin voitettua. Menestys ollut tiukalla myös, joten miksei.
2. Caps - Sen verran huonoa onnea ollut mukana, että toivon Capsille menestystä. Olisi kiva myös, että Ovi hiljentäisi epäilijät. Wasingtonin mestaruudesta ollaan puhutta jo kymmenisen vuotta ja tällä kaudella puheet alkoivat hiljenemaan. Totta kai sitten tällä kertaa Pens kaatui ja SC-finaalit häämöttävät.
3. Knights - Niukasti ennen Tampaa. Tarina on mulle jo tarpeeksi hyvä. Expansion-joukkueen fanina ei voi olla kuin kateellinen, että sieltä tulee uusi jengi ja on heti konferenssi-finaalissa pidemmällä kuin Wild on koskaan ollut. Ei ole hyve olla kateellinen, mutta olen ja toivon, ettei Vegas voita.
4. Bolts - Mestaruus jo voitettu ja finaaleissakin vähän aikaan sitten. Ei periaatteessa mitään Tampaa vastaan, mutta vähiten mieluiten näkisin heidän voittavan.