Bandwagon - Kärpät

  • 14 791
  • 59
Kunnioitukseni Bluesia kohtaan on lähes mittaamaton, koska moista yrittämisen tasoa täytyy vain kunnioittaa.

Tästäkin huolimatta, minun on aivan pakko toivoa Kärppien menestystä.

Kärppien menestystä toivon koska:

1. Kärpät toimivat aivan oikeasti tulorahoituksen turvin (toisin sanoen Kärpät näyttävät suuntaa, kuinka suomalainen seurajääkiekko tuottaa tuloja, ja kilpailee muiden eurooppalaisten liigojen kanssa).

2. Kärpät on aivan aikuisten oikeasti rakennettu muuhunkin kuin puolustamiseen.

3. Oulussa asuneena tiedän, että ei siellä ole muuta kuin Tuisku pub, Kärpät ja suomen paras kebab.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
3. Oulussa asuneena tiedän, että ei siellä ole muuta kuin Tuisku pub, Kärpät ja suomen paras kebab.
Offtopic, mutta ei tuiran ghettoa edes lasketa ouluun kuuluvaksi, se on koko kaupungin häpeänpilkku :)

No joo mutta tänään olisi tarkoitus ottaa kannu kotona bluessilta, toivottavasti siinä onnistutaankin! Helppoa se ei todellakaan tule olemaan. Blues on vaarallinen ja fyysinen se tulee muistaa.

Osa etäkärpistäkin saapui jo bussilla ouluun, ja ennen ottelua on kaupungilla kuulema etkot, että sinne vaan..
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
5. matkustaja, joka tosin lienee ensimmäinen, on ollut jo nuppi turvoksissa ravintolavaunussa jo ennenkuin juna lähti edes asemalta.

Tulkaa nyt joku pitämään seuraa, mullon ikkunapöytä...

TARJOILIJA..!
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla tarkoittaa sitä, että siinä Kärppien peräsimessä olisi huonompikin pärjännyt. Ei Juha Junno tuonut mitään muuta kuin kasvot.

Jos Junno olisi iso ukko, niin miksi tuo ei Kalpaa nostanut.
Aika mielenkiintoinen näkemys. Katsopa, mikä oli Kärppien tilanne Junnon tullessa seuraan toimariksi. Kerro oma näkemyksesi siitä, miten Kärpät onnistui niin lyhyessä ajassa nousemaan siitä tilanteesta mestariksi? Jos se on Oulussa niin helppoa, niin miksi seura sitten ajautui konkurssiin?
 

DaHolla

Jäsen
Kyllä mä oon ollut jo tässä useamman vuoden Kärppien puolella silloin kun oma joukkue on tippunut leikistä. Hienoa työtä siellä on tehty jo monta vuotta ja kyllä tänäkin vuonna mestaruus tulee parhaalle jengille eli Kärpille. On ruvennut huvittaan kun mitä tahansa Kärppien pelaajat/kannattajat tekee niin se on väärin.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
On ruvennut huvittaan kun mitä tahansa Kärppien pelaajat/kannattajat tekee niin se on väärin.

Tästä syystä itsekkin ilmottaudun tähän junaan. Tuo Bluesin ylistäminen alkaa jo menemään aikalailla överiksi. Kannu jääköön tänään Ouluun ja pidän pienoiset voitonjuhlat sen kunniaksi illalla.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Juna on saapunut asemalle. Kiitoksia kaikille kanssamatkustajille ja hyvää kesää!

Ps. TOPi Presidentiksi!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Juna on saapunut asemalle. Kiitoksia kaikille kanssamatkustajille ja hyvää kesää!

Mä lähe minnee... Aikaa on ensi syksyyn ja tarjoilu pelaa tässä tyhjässä vaunussa.

Montas meitä oli 6, 7...??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös