Ehdollisesti astun tähän ja samalla ilmoitan, että astuin vahingossa veturiin. Vauhti on mun handussa, ehe ehe poro - sano teurastaja.
Tää juna lähtee liikkeelle heti, kun olen vakuutettu Kärppä-fanien toimesta siitä, että Junnon ansiota menestyksessä on hieman nafti promille.
Mä arvostan ja olen nöyrä Kärppien suuntaan, sieltä tekin tulitte ja heititte varjoa meidän tuhkimotarinalle. Mä hyväksyn kaiken tämän ja siksi (perverssiä) diggaan Kärpistä. Yksi kova ja iso lisää, ehkä liiga vielä elpyy, ehkä.
Mutta se Junno. Juha hoi, miksi lähdit Kalpasta ? Sinulla oli paikka siellä nostaa seura ja tehdä se kotona. Miksi lähdit Kärppiin ? Oliko syynä se, että näit sen minkä jokainen edes yhden silmän osaava näki, Kärppien nousu oli väistämätön. Haistelit vielä ilmaa Kalpan ruorissa ja makiahan se oli kun haisi. Sinne saa jäädä tämän mun johtamani joukkue, mä meen tonne.
Yksipuolista bozikin kitinää mitä en viitsi jatkaa. Kärpät on the äijä, olen jo moneen kertaan toivotellut tervetulleiksi suurteen joukkoon. Seuraavaksi ota lätsän kouraan ja kysyn saadaanko mekin vielä yrittää.
Vaan älkää kukaan tulko minulle kehumaan Juha Junnoa ja saavutuksiaan. Sana glory hunter olisi kunnia, laivan jättävä rotta liian paljon ja siitä eteenpäin.
T. Juha the Osaaja