Bandwagon - Kärpät

  • 14 791
  • 59

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Tex Willer kirjoitti:
Joo-o. Huono idea jo asemalta lähtiessään. Turha puolen Suomen ostojoukkueen on kosiskella "myötätuntokannattajia" finaaleihin, koska kaikkien sympatiathan ovat automaattisesti pienen ja piskuisen Helsingin Jokerien puolella.

Ei tällaisessa finaalissa ole mahdollisuutta minkäänlaiselle massamyötätunnolle. Eri asia jos joku viime vuosina menestymätön pikkuseura puskisi finaalin. Viime kaudella ässät teki tämän ja Bandwagonista roikkui porukkaa ikkunoista ja ovista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Viljuri kirjoitti:
Itse tunnen sympatiaa tämän finaaliparin osalta ehkä tuomareita kohtaan. Hehän ovat homman selviä altavastaajia.
Päin vastoin, tuomarit tulevat olemaan tämän sarjan suurimpia voittajia, jos se oikeus tapahtuu, että länsirannikon kaksi kovaa viheltävät kaikki loput pelit. Kaikissa muissa tapauksissa sm-liiga tulee kärsimään arvovaltatappion, koska parhaat eivät ole työpaikalla silloin kun peli alkaa.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Minä ilmoittaudun mukaan Kärppien bandwagoniin. En sen takia, että tuntisin sympatiaa Kärppien joukkuetta kohtaan, vaan sen takia, että tunnen sympatiaa kärppäkannattajia ja tätä bandwagon -ketjua kohtaan. Ei hirveästi ole tunkua ollut. Itsekin tyydyn täältä tyhjästä Kärppien bandwagonista käsin kannustamaan Jokereita mestaruuteen.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Vaikka Kärppien pelillinen yleisilme on ollut dynaaminen, ei imagollinen laatutekeminen Juha Junnon groteskien pikkuseura-argumenttien formaatissa ole sertifioinut yours trulyä. Siksi en visuaalisesti observoi Mustela erminea -bandwagonia sympaattisena alternatiivina.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
*HOP*

Junan ollessa jo liikkeellä hyppään matkaan ja otin vielä pussillisen maalaisten perunoita ja paketillisen poronkäristystä jotka ajattelin heittää sinne Jokrujen Areenalle kun Käppyrät vie ottelusarjan ja juhlii jälleen kerran mestaruutta.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Messissä ollaan. Pitänee kaivaa kaapin kätköistä paitakin.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Tämä on Bangwagon!
Vaunuun pääsee vain omistamalla Taubertin, Rousun, Smythin, Davidovin, Tenkratin tai jonkun muun 'todellisen pelimiehen' paidan. Vaunun numero on #6.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä jätän kyllä kaikenlaiset junailut sikseen ja ihmettelen teidän junaleikkejänne hetken, poistun katkeroituneena takavasemmalle etsimään terassia ja odottamaan syyskuuta...
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
BangBrothersin Bangbusissa on paljon parempia misuja kun täällä. toivottavasti junastanne pettää kulunvalvonta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulla itselläni ei ole tarvetta hypätä bandwagoniin, mutta minulla olisi kuoleva joutsen - lieneekö sillä sitten H5N1 -, ja kysynkin nyt, voiko se matkustaa wagonin lemmikkivaunussa?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Junan konnari olisi tietysti paras vastaamaan tähän, mutta voisi olettaa että tartuntavaaran takia kuolevat joutsenet pidetään erillään lemmikkivaunun näätä-eläimistä, esimerkiksi viimeisenä oleva käsimaali-vaunu voisi olla sopiva paikka niille.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tämä on niin hauskaa, että pitää oikein uskoutua. Pikkupoikana hyppäsin vuonna 1978 Ässien bandwagoniin, höyryllä taisi siihen aikaan vielä kulkea. Iso Musta Veli-Pekka Ketola oli palannut Ameeriikoista WHA:n mestarina. Silloin tuntui ihan oikeasti hienolta korpikylän pikku vekarasta, ja tunne oli aitoa, ei mitään kloorihunttausta vai miksi sitä sanotaan.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Hyppäsin Kärppien bandwagoniin vuonna 1980 kun Kärpät voitti Lukon 20-4. Ja Isäni koulutuksella myönnän olevani junan kuljettaja. Kyytiläisille aivan sama, mutta satanolla ajetaan Pasilan asemalle.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koska Suomessa on vain yksi jääkiekkojoukkue, se Hämeen paras, joka ei enää ole mukana kinkereissä, en mihinkään vaunuun hyppää. Tälle vaunulle kuitenkin vilkutan sen mennessä ohi ja toivotan onnea. Jokereiden bandwagonille, Hjallikselle, Jokereiden kannattajille ja kaikelle mikä mitenkään ko. jengiin liittyy näytän Ville Leinot.

Paras kehä III:n pohjoispuoleinen joukkue voittakoon!!!
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hypätäähä kyytiin vaikka vauhti onki jo melekose kova. Pittäähä se ny helsinkiläisiä sevverran vastustaa ja pohojossuomalaisia kannustaa ku kerta tämmöset vinaalit taas järestivät ja jättivät turkulaiset rannalle märisemmään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onkos kukaan muuten tutustunut VR:n* uusittuihin aikatauluihin? Siellä on yleisön vastustuksesta huolimatta tämä perinteinen bandwagon matkalla minne lie.

Ihan vain vittuillakseni astun junaa ja kanssamatkustajia, junansuorittajan ominaisuudessa.

(*Voittajien routatiet)
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Veikkaan että tänä vuonna on aika hiljasta kun ei ole Jokereitakaan antamassa buustia. Viime vuoden saldohan oli jopa 6 matkustajaa!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdollisesti astun tähän ja samalla ilmoitan, että astuin vahingossa veturiin. Vauhti on mun handussa, ehe ehe poro - sano teurastaja.

Tää juna lähtee liikkeelle heti, kun olen vakuutettu Kärppä-fanien toimesta siitä, että Junnon ansiota menestyksessä on hieman nafti promille.

Mä arvostan ja olen nöyrä Kärppien suuntaan, sieltä tekin tulitte ja heititte varjoa meidän tuhkimotarinalle. Mä hyväksyn kaiken tämän ja siksi (perverssiä) diggaan Kärpistä. Yksi kova ja iso lisää, ehkä liiga vielä elpyy, ehkä.

Mutta se Junno. Juha hoi, miksi lähdit Kalpasta ? Sinulla oli paikka siellä nostaa seura ja tehdä se kotona. Miksi lähdit Kärppiin ? Oliko syynä se, että näit sen minkä jokainen edes yhden silmän osaava näki, Kärppien nousu oli väistämätön. Haistelit vielä ilmaa Kalpan ruorissa ja makiahan se oli kun haisi. Sinne saa jäädä tämän mun johtamani joukkue, mä meen tonne.

Yksipuolista bozikin kitinää mitä en viitsi jatkaa. Kärpät on the äijä, olen jo moneen kertaan toivotellut tervetulleiksi suurteen joukkoon. Seuraavaksi ota lätsän kouraan ja kysyn saadaanko mekin vielä yrittää.

Vaan älkää kukaan tulko minulle kehumaan Juha Junnoa ja saavutuksiaan. Sana glory hunter olisi kunnia, laivan jättävä rotta liian paljon ja siitä eteenpäin.

T. Juha the Osaaja
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Mutta se Junno. Juha hoi, miksi lähdit Kalpasta ? Sinulla oli paikka siellä nostaa seura ja tehdä se kotona. Miksi lähdit Kärppiin ?

Mitäs tämä kotona nyt tarkoittaa? Junnohan on lähtöisin kivenheiton päästä Oulusta jos sillä tätä asiaa tarkoitettiin? Kyllähän Kärppien taloudellinen nousu tosiaan oli jo hyvää vauhtia menossa eteenpäin ennen Junnon tuloa, mutta kyllä hurjassa kiihdytyksessä etenevä bandwagonkin tarvitsee osaavan kuljettajan pitämään junan tiellä.

Ja tosiaan tänä vuonna taitaa olla turha kysellä matkustajia tähän bandwagoniin, ne on kaikki jo tuolla Bluesin vastaavassa kyydissä. Se ei tosin menoa haittaa, onpahan tilaa pitää kunnon juhlat, toisin kuin sinisten vastaavassa, siellä on niin tungosta ettei kääntymään mahdu.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs tämä kotona nyt tarkoittaa? Junnohan on lähtöisin kivenheiton päästä Oulusta jos sillä tätä asiaa tarkoitettiin? Kyllähän Kärppien taloudellinen nousu tosiaan oli jo hyvää vauhtia menossa eteenpäin ennen Junnon tuloa, mutta kyllä hurjassa kiihdytyksessä etenevä bandwagonkin tarvitsee osaavan kuljettajan pitämään junan tiellä.
Mulla tarkoittaa sitä, että siinä Kärppien peräsimessä olisi huonompikin pärjännyt. Ei Juha Junno tuonut mitään muuta kuin kasvot.

Jos Junno olisi iso ukko, niin miksi tuo ei Kalpaa nostanut.

Mutta kuten sanoin Kärpät ja lakki päästä. Seura on isompi kuin toimari, mutta toimari ei mulle uppoa. Rotta perkele. Käys Junno laittamassa Kuopio tai Pori kuntoon niin katotaan mihin "huippu"toimari pystyy. Eik hotsita ?
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Hyppään tähän junaan, mutta vain yhden asemavälin verran. Tämäkin lyhyt matka vain kahdesta syystä:

1. En tykkää Bluesista sitäkään vähää mitä Kärpistä.

2. Pitää antaa ripaus velvollisuussympatiaa, kun setäni on joskus koutsannut Kärpät mestariksi. Arvatkaa onko setä luopio meidän suvussa, kun finaalivastustaja oli vielä Tappara?
 

vili19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit lavan alla
Hyppään tähän vaunuun automaattisesti tietenkin. Perusteluina se, että se Tampereen toinen jengi on sitä toista vieläkin vastenmielisempi. Sama tosin pätee siihen Helsingin toiseen jengiin. Näillä mennään ja tänään Narikkatorilla rotsit naulaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös