Bandwagon - Kärpät

  • 14 791
  • 59

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Kokeillaan onko tunkua tähän junaan ?

Jokereillekin tulee varmasti vielä oma junansa. Itsehän olen tällähetkellä Bluessin mitalijunassa!

No katsotaan miten käy, päästäänkö edes asemalta liikkeelle.. Junassa on tällähetkellä yksi vaunu kiinnitettynä, vaunuun mahtuu vaikka 10 henkilöä. Katsotaan tarvitaanko lisävaunuja? Juna lähtee asemalta jos saadaan 3 vaunua kasaan. Noniin lipunmyynti voi alkaa!



EDIT.Tätä ketjua ei pidä ottaa turhan vakavasti. Tähän junaan voi hypätä jos toivoo kannua enemmin pohjoseen kuin etelään. Jos ei oo mitään väliä, voi passata.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eiköhän anneta tämän bandwagonin olla. Yhtä lailla turhaa olisi perustaa vastaava ketju Jokereiden rekan kyytiin liftaavia varten.

Tyydytään vain seuraamaan pelejä, kannustamaan kuka mitäkin ja nauttimaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Eiköhän anneta tämän bandwagonin olla. Yhtä lailla turhaa olisi perustaa vastaava ketju Jokereiden rekan kyytiin liftaavia varten.
No ei tää oo niin vakavaa, osallistua saa jos haluaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
charger kirjoitti:
Kokeillaan onko tunkua tähän junaan ?
Meikäläinen voisi toimia konnarina tai kuskina vain ja ainoastaan sen takia, että Tarkki kuuluu siihen kastiin, jonka haluan onnistuvan. Toinen vastaava tapaus jolle toivon menestystä on Killeri. Ja itseasiassa, olen myös ajanut oikeassa elämässäni oikeaa junaa, joten olen kuski, eikä kellään muulla ole oikeutta tulla ohjaamoon.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Aeroman kirjoitti:
Meikäläinen voisi toimia konnarina tai kuskina vain ja ainoastaan sen takia, että Tarkki kuuluu siihen kastiin, jonka haluan onnistuvan.
Jos pystyt hoitamaan molempia tehtäviä, niin voidaan alkaa täyttämään vaunuja :)
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tottakai Kärppien mukana, kun TPS-kasvatit Sahlstedt, Mikkola ja Loponen pitävät oululaisia tiukasti mukana taistelussa kultamitalista. Toivottavasti pojat tuovat kesällä pojan Suomen Turkuun näytille, jos Kärpät mestaruuden voittaa. (Joo joo, tiedetään.)

Pikku-Killerille mestaruuden soisi oikeasti. Lempipelaajiani jo vuosien takaa. Ja tyhmät oululaiset ovat vain haukkuneet. Ette ymmärrä hyvän päälle. Toivottavasti Kalle ratkaisee Schnabelin perseen kautta.

Saanko minä olla junan portsari?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
charger kirjoitti:
Jos pystyt hoitamaan molempia tehtäviä, niin voidaan alkaa täyttämään vaunuja :)
Ensin liput ja sitten kaasu auki, joten eiköhän tuo hoidu...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Grainger kirjoitti:
Pikku-Killerille mestaruuden soisi oikeasti. Lempipelaajiani jo vuosien takaa. Ja tyhmät oululaiset ovat vain haukkuneet. Ette ymmärrä hyvän päälle.

Otteetkin ovat antaneet aihetta runkosarjan aikana kritiikkiin. Myös aiemmin kuin viime syksynä, jolloin Kallen otteille selvisi ymmärrettävä syykin...

Hienoa, että nyt sujuu ainakin kaukalossa paremmin. Mínäkin soisin mestaruuden hänelle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Grainger kirjoitti:
Tottakai Kärppien mukana
Miksi en ole yllättynyt? HYMIÖ! Tässä kohtaa laulelen jostain "truuu kaalörs..." biisistä pätkiä.
Grainger kirjoitti:
Saanko minä olla junan portsari?
Ette voi. Portsarin paikka on varattu (eräälle erittäin harvoin esiintyvälle oliolle täällä jatkiksessa, mutta erittäinkin Kärppä-henkiselle, nyt kun Saipa on ulos pleijareista).
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Cool, let´s all join the bandwagon. First class for gloryhunters, second class for rest.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Miksi en ole yllättynyt?

Haista pee.

Kärppien pipo on kaivettu heti sääliplayoffien jälkeen yläkaapista joulukoristeiden takaa esille. Tepsin paita ja Kärppien pipo on voittava yhdistelmä. Meikäpoika voittaa, vaikka kesälomalta, kun ehtii vain oikeaan junaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Grainger kirjoitti:
Kärppien pipo on kaivettu heti sääliplayoffien jälkeen yläkaapista joulukoristeiden takaa esille. Tepsin paita ja Kärppien pipo on voittava yhdistelmä. Meikäpoika voittaa, vaikka kesälomalta, kun ehtii vain oikeaan junaan.
That's my boy!

Enkä haista Peetä, se on nykäskylästä. Mutta voisit edes kerran (kaikkien meidän puusilmäisten Kärppä-kannattajien piikittelystä huolimatta) myöntää, ettei se Kärpät nyt niin kaukana sydämestäsi (missä lukee RIP Kobrat) ole. Siellähän se on, noin nelkyt senttii alempana ja keskellä, ei se ylimääräinen osa josta valuu ureaa vaan jompikumpi niistä mistä miehiä mitataan.
 

McK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames
Tämä on bandwagon, jonka kyytiin kaikista viimeisenä hyppäisin.
Ei paljon myötätuntoa täältä suunnalta puolen Suomen ökyseuralle heru.
Varsinkin kun menivät pysäyttämään Espoon "pikkuseura/altavastaaja"-vastustajansa 'wagonin, jossa olin henkisesti mukana.

Narreille kultaa!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Enkä haista Peetä

No älä haista.

En minä julkisesti ala tunnustautumaan Kärppien piilokannattajaksi, mutta sopivan tilaisuuden tullen tällainen tunnustus on mahdollinen. Nyt kuitenkin ollaan fanaattinen poronkasvattaja aina harjoituspelien alkuun asti.

Oulun Kärpät! ...kotimaa tää POHJOINEEEEEEEEN... Oulun Kärpät!
 
Grainger kirjoitti:
Pikku-Killerille mestaruuden soisi oikeasti. Lempipelaajiani jo vuosien takaa. Ja tyhmät oululaiset ovat vain haukkuneet. Ette ymmärrä hyvän päälle. Toivottavasti Kalle ratkaisee Schnabelin perseen kautta.

Olisit tullut kaveriksi auttamaan, kun Killeriä olen yrittänyt puolustaa. Itsehän olen Kallen asenteesta ollut tyytyväinen huonoinakin aikoina, koska hän (jääkoneenkuljettajan ja monen muun vakuutteluista huolimatta), että hän suorittaa takuuvarmasti joka ilta. Hyvässä ja pahassa. Hieno pelaaja.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Olisit tullut kaveriksi auttamaan, kun Killeriä olen yrittänyt puolustaa. Itsehän olen Kallen asenteesta ollut tyytyväinen huonoinakin aikoina, koska hän (jääkoneenkuljettajan ja monen muun vakuutteluista huolimatta), että hän suorittaa takuuvarmasti joka ilta. Hyvässä ja pahassa. Hieno pelaaja.
Niin no, Killerin pelin puutteet olisivat hyvinä ja huonoina hetkinä olleet paikattavissa paidan numero 21:llä... mutta sehän on eri ketjun settiä se, eikö? hymiö.

Bandwagonissa istuvat ensimmäisinä he fanipaitaiset, joissa lukee "Viuhkola", "Bros" tai "Lupaschuk". Aiempien kausien paitoja kantavat takapenkkiin reuhaamaan, sillä nämä tapauksethan ovat vain paatuneita gloryhunttereita.
 
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Niin no, Killerin pelin puutteet olisivat hyvinä ja huonoina hetkinä olleet paikattavissa paidan numero 21:llä... mutta sehän on eri ketjun settiä se, eikö? hymiö.

hehhe.. näin vähän ajattelinkin. Killeri on ollut, halusit tai et, kantavia voimia kärpissä tänä ja viime vuonna. Sokeus on taiteen laji. Hänestä ei ole ykkösmieheksi, mutta ruutunsa nän on täyttänyt paremmin kuin hyvin. Jäätävä viimeistelijä, jolla ei ole kuitenkaan tarvetta loistaa vaan jolta löytyy nöyryyttä ajatella ketjun ja joukkueen etua. Näkemyksiä on monia, mutta Killeri on hyvä pelaaja ja on voittanut meille pelejä paljon.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Riita poikki.

Meidän Kärppä-kannattajien tulee vetää yhtä köyttä näinä vaikeina aikoina. Keskinäiset riidat on nyt syytä unohtaa ja täytyy vain keskittyä pahojen helsinkiläisten kaatoon.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Kärpät Bandwagon- säälittävää.

Eiköhän "Bandwagon"-termi ole lähinnä selkeitä altavastaajia varten? Mä olen käsittänyt sen niin että siinä lähdetään isolla porukalla hurmos hengessä kaatamaan parhaita. En ainakaan ikinä ennen ole kuullut tuota tarunhohtoista termiä liitettävän ennakkosuosikin puolelle.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Tätä ei pidä ottaa turhan vakavasti. Ketjun nimi voi olla hyvinkin väärä. Tähän junaan voi hypätä jos toivoo kannua enemmin pohjoseen kuin etelään. Jos ei oo mitään väliä, voi passata.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
#28 kirjoitti:
Kärpät Bandwagon- säälittävää.

Eiköhän "Bandwagon"-termi ole lähinnä selkeitä altavastaajia varten? Mä olen käsittänyt sen niin että siinä lähdetään isolla porukalla hurmos hengessä kaatamaan parhaita. En ainakaan ikinä ennen ole kuullut tuota tarunhohtoista termiä liitettävän ennakkosuosikin puolelle.
Joo-o. Huono idea jo asemalta lähtiessään. Turha puolen Suomen ostojoukkueen on kosiskella "myötätuntokannattajia" finaaleihin, koska kaikkien sympatiathan ovat automaattisesti pienen ja piskuisen Helsingin Jokerien puolella.
 

Viljuri

Jäsen
Itse tunnen sympatiaa tämän finaaliparin osalta ehkä tuomareita kohtaan.

Hehän ovat homman selviä altavastaajia, vaikka itse kaukalossa ei varmasti tule pelaajien toimesta paljoa sattumaan tai tapahtumaan, ainakin jos narrit - r.y. sarja antaisi sormileikkeineen ja muillakin melkein, mutta kun ei kuitenkaan, fyysistä kontaktia muistuttaneiden "haastojensa" muodossa osviittaa...

No toki jotain "haastetta" ainakin linjamiehille näytti olevan Bleg - Kärpät parissa, mutta pahoin pelkään, että finaalisarjasta tulee myötähäpeää aiheuttavaa rusettiluistelua, jossa vuoronperään ammutaan maalia kohti ja mennään vaihtoon.

Siinä mielessä väärien vaihtojen ottaminen pois paitsiovihellysten kanssa saattaa herättää yleistä keskustelua ja tuomareiden arvostelua. Ei käy kateeksi!

Tulevat jäätanssit "spasilassa" ja Oulussa eivät varmasti ole yhtä fyysisesti intensitiivisiä kuin MTV3:n "tanssit tähtien kanssa". Mutta silti tuomareiden ratkaisuja varmasti arvostellaan. O Tempora, O Mores. Eikun nukkumaan...
 

Tipi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oikeesti hei. Jo tuo Bluesin vastaava ketju oli aivan tarpeeksi säälittävä. Nyt alkaa mennä jo ali riman. Pistäkää ketju säppiin, sellasta huttua alkaa tuleen porukalta. Eiköhän asiallista keskustelua aihepiirin tiimoilta saada jo tuolla finaaliketjussa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Antakaa armoa, vapaa keskustelukin on nykyään suljettu ;)

edit. ja kyllä tää tästä tippuu kun matkustajat loppuu kuitenkin ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös