Bandwagon 2025: Sympatia – onko sitä?

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos jostakin syystä käy niin, että Ässät ei voitakaan mestaruutta, niin ehdottomasti KooKoo. Tämä ainoastaan siksi, että vieläkin ärsyttää Myrrän (loistava valmentaja) korvaaminen Pennasella (kaamea valmentaja) Ilveksessä, joten Myrrälle mestaruus.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos Kiekko-Espoo putoaa niin on vain yksi mahdollinen bandwagon - Raipa.

Edit. Ja karsintoja tulee seurattua myös, luultavasti Jokereiden puolella, jotta näkis kerrankin liigassa onnistuneet karsinnat

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Kyllä se oman jälkeen on Raipen Saipa jolle kaiken soisi. Aika uskomaton tarina ja vahva näyttö eilen synttäreitä viettäneeltä Raipelta. Naurettiin sisään Turussa.. palvottiin ja kumarreltiin ulos Turusta. Nyt kyseltiin mikä seura karsii Saipaa vastaan 2025.
Yhtäkaikki.. koko Saipa on tehnyt vahvaa työtä ja erittäin hyvää koko Liigalle. Hatun nosto jo tähän asti kaikesta. Ja siis koko seuralle.. siellä on luotu tyhjästä ilmiö yhdessä kesässä.

Mitään inhokkeja ei ole.. se seura mikä mestaruuden voittaa on mestaruutensa ansainnut.

Viimeksi muokattu:

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli omasuosikki ei voita, toivon voittajan tulevan sääleistä. Saipa tai Kalpa sijalta 5.
Kunhan Tappara ei voita on kaikki hyvin.
Nautin pelikaanien ja tepsin sarjasijoituksista.

Savon leijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Antipatiat: Tappara
Tappara saa nyt jäädä ilman kultaa kiitos, muidenkin vuoro pitää olla välillä voittaa.
Sympatiat: Ässät, KooKoo, SaiPa, JYP, Lukko ja Kärpät
Ässät: Sympaattinen työtä tekevä joukkue, voi muuten toivoa menestystä. Ei ärsytä ollenkaan. Peukku ylös.
KooKoo: Vakuuttavaa tekemistä kyseiseltä joukkueelta. Menestystä ei juuri ole, joten voi toivoa mitalia kyseiselle seuralle. Peukku ylös.
SaiPa: Värit on samat kuin KalPalla, joten siinä on jo syytä pelkästään toivoa voittoa SaiPalle. Muutenkin Raimo Helminen on hieno valmentaja, joten ei SaiPasta vaan voi olla tykkäämättä. Ansaitsevat ehdottomasti mitalin. Peukku ylös.
JYP: KalPan rakas vastustaja. Toivon menestystä JYP:lle, jotta KalPa saisi mahdollisuuden kohdata kyseisen joukkueen pudotuspeleissä. Niissä otteluissa muuten on tunnetta. Peukku ylös.
Lukko: Jättiläinen Liigassa, mutta se ei haittaa. Pelaa viihdyttävää lätkää. Jos Lukko voittaisi mestaruuden, niin ei se minua ärsyttäisi. Peukku ylös.
Kärpät: Toinen jättiläinen. Mikään ei ole sujunut Kärpillä niin kuin olisi pitänyt, mutta olisihan Kärppien menestyksessä aineksia mehukkaalle tarinalle. Ehkä suurista Liigassa pelaavista joukkueista suosikkini. Peukku ylös.
KalPa on ykkönen, mutta sympatioihin nostetut joukkueet kelpaavat voittajiksi.
Tästä tulee loistava kevät, nautitaan kaikki yhdessä laadukkaasta lätkästä. Paras voittakoon !

Topsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
kala mazoo
Jos K-Espoolle tulee aikainen lähtö niin mestaruutta toivon IFK:lle. Pitää sen verran vetää kotiinpäin pk-seudulla. Ykkösinhokit Tappara (voittanut jo aivan tarpeeksi) ja Ilves (rasittavat fanit, itse seurassa ei mikään oikeastaan töki).
Mikä muuten niissä Ilveksen faneissa kismittää? Itse olen törmännyt vain mukaviin heikäläisiin. Mietin vain siksi kun usein näkee kuinka puhutaan että Ilveksen fanit olisi ylimielisiä mutta eiväthän he itseassa ole tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Ei siellä ainakaan paljon mestaruuksista voida lesoilla:D.

Mitä tulee ketjun aiheeseen niin itsellä ei mitään ykkössuosikkia ole yleensäkään(asun keskellä ei mitään )vaan seuraan enemmänkin pelaajia.
Jos nyt kuitenkin joku pitää sanoa niin toivoisin että Saipa voittaisi koska olisihan se hieno tarina.

Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikä muuten niissä Ilveksen faneissa kismittää? Itse olen törmännyt vain mukaviin heikäläisiin. Mietin vain siksi kun usein näkee kuinka puhutaan että Ilveksen fanit olisi ylimielisiä mutta eiväthän he itseassa ole tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Ei siellä ainakaan paljon mestaruuksista voida lesoilla:D.
Ei tarvitse kuin katsoa täällä jatkoajalla erinäisiä ketjuja, niin kyllä tuon ilmiön huomaa. Se tästä offtopicista.

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders

Mitä tulee ketjun aiheeseen niin itsellä ei mitään ykkössuosikkia ole yleensäkään(asun keskellä ei mitään )vaan seuraan enemmänkin pelaajia.
Jos nyt kuitenkin joku pitää sanoa niin toivoisin että Saipa voittaisi koska olisihan se hieno tarina.
Ohi aiheen, mutta sama vähän ihmetyttää. Ei meillä ainakaan ole menestyksen takia pissa päähän noussut ja samasta syystä meitä ei kannata myöskään vihata ( siis että kestomenestyjä ).
Se että Ilves on noussut ns. suurseuraksi.. no.. on Ilves sitä nykyään. Kuitenkin nöyrästi jopa välieräpaikkaa ja paria pronssia juhlittiin.
" Tampereen ykköstä " on huudeltu.. mutta sitä Ilves on jo kuutta kautta putkeen. Tappara on ollut kyllä se Suomen ykkönen ja siitä heille kaikki arvostus sekä kunnia.
Nöyränä mennään nytkin.. se saadaan mitä ansaitaan. Ei tässä pahemmin uhota eikä pullistella.

Mutta juu.. inhotkaa toki jos siltä tuntuu :)

Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Täytyypä perehtyä. Ei ole vielä vastaan tullut sellaisia. Mutta se tästä offtopicista.
Sori, off topic mutta lainaamallasi kirjoittajalla on joku erikoinen päähän pinttymä Ilveksen kannattajista. En tiedä että onko vain tuon kannattajainvaasion jälkioire vai onko joku muu taustalla.

Mutta säähän jokainen olla muista kannattajista ihan mitä mieltä tykkäävät.

Aiheesta: SaiPn voitto lämmittäisi mieltä todella paljon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy