Mikä muuten niissä Ilveksen faneissa kismittää? Itse olen törmännyt vain mukaviin heikäläisiin. Mietin vain siksi kun usein näkee kuinka puhutaan että Ilveksen fanit olisi ylimielisiä mutta eiväthän he itseassa ole tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Ei siellä ainakaan paljon mestaruuksista voida lesoilla:D.Jos K-Espoolle tulee aikainen lähtö niin mestaruutta toivon IFK:lle. Pitää sen verran vetää kotiinpäin pk-seudulla. Ykkösinhokit Tappara (voittanut jo aivan tarpeeksi) ja Ilves (rasittavat fanit, itse seurassa ei mikään oikeastaan töki).
Ei tarvitse kuin katsoa täällä jatkoajalla erinäisiä ketjuja, niin kyllä tuon ilmiön huomaa. Se tästä offtopicista.Mikä muuten niissä Ilveksen faneissa kismittää? Itse olen törmännyt vain mukaviin heikäläisiin. Mietin vain siksi kun usein näkee kuinka puhutaan että Ilveksen fanit olisi ylimielisiä mutta eiväthän he itseassa ole tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Ei siellä ainakaan paljon mestaruuksista voida lesoilla:D.
Ohi aiheen, mutta sama vähän ihmetyttää. Ei meillä ainakaan ole menestyksen takia pissa päähän noussut ja samasta syystä meitä ei kannata myöskään vihata ( siis että kestomenestyjä ).Mikä muuten niissä Ilveksen faneissa kismittää? Itse olen törmännyt vain mukaviin heikäläisiin. Mietin vain siksi kun usein näkee kuinka puhutaan että Ilveksen fanit olisi ylimielisiä mutta eiväthän he itseassa ole tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Ei siellä ainakaan paljon mestaruuksista voida lesoilla:D.
Mitä tulee ketjun aiheeseen niin itsellä ei mitään ykkössuosikkia ole yleensäkään(asun keskellä ei mitään )vaan seuraan enemmänkin pelaajia.
Jos nyt kuitenkin joku pitää sanoa niin toivoisin että Saipa voittaisi koska olisihan se hieno tarina.
Täytyypä perehtyä. Ei ole vielä vastaan tullut sellaisia. Mutta se tästä offtopicista.Ei tarvitse kuin katsoa täällä jatkoajalla erinäisiä ketjuja, niin kyllä tuon ilmiön huomaa. Se tästä offtopicista.
Sori, off topic mutta lainaamallasi kirjoittajalla on joku erikoinen päähän pinttymä Ilveksen kannattajista. En tiedä että onko vain tuon kannattajainvaasion jälkioire vai onko joku muu taustalla.Täytyypä perehtyä. Ei ole vielä vastaan tullut sellaisia. Mutta se tästä offtopicista.
Mikä muuten niissä Ilveksen faneissa kismittää? Itse olen törmännyt vain mukaviin heikäläisiin. Mietin vain siksi kun usein näkee kuinka puhutaan että Ilveksen fanit olisi ylimielisiä mutta eiväthän he itseassa ole tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Ei siellä ainakaan paljon mestaruuksista voida lesoilla:D.
Kaikella asiallisuudella, itse luulen että tiettyjen espoolaisten nyt täällä esiintyvät antipatiat Ilveksen suuntaan kumpuavat keskinäisten pelien otteluseurannoista, jossa tikari on puolin jos toisin tunteiden kuohutessa lennellyt. Myönnän itsekin olleeni näissä väännöissä tietyltä osin mukana.
Myös Ilvesfoorumilla etenkin tuon invaasion jälkeen aika paljon tykättiin nälviä ja vittuilla Espoon suuntaan monellakin eri tavalla joten varmaan nämä ei voi olla vaikuttamatta tähän asenteeseen.
Juurikin näin! Itse myönnän myös heitelleeni tikaria manseen päin useampaan otteeseen, mutta kyllä sieltä on tullut vähintään samalla mitalla takaisin. Kuitenkin diggaan, tunnetta, varsinkin (tervettä) vihaa pitää olla enemmän urheilussa. Snadisti huvittuneena luen näitä Ilvesläisten viestejä, missä niin kovasti ihmetellään negatiivista suhtautumista heihin.Kaikella asiallisuudella, itse luulen että tiettyjen espoolaisten nyt täällä esiintyvät antipatiat Ilveksen suuntaan kumpuavat keskinäisten pelien otteluseurannoista, jossa tikari on puolin jos toisin tunteiden kuohutessa lennellyt. Myönnän itsekin olleeni näissä väännöissä tietyltä osin mukana.
Myös Ilvesfoorumilla etenkin tuon invaasion jälkeen aika paljon tykättiin nälviä ja vittuilla Espoon suuntaan monellakin eri tavalla joten varmaan nämä ei voi olla vaikuttamatta tähän asenteeseen.
Kyllä siellä Ilvesfoorumilla esiintyi todella tyylittömiä viestejäkin, jossa haukuttiin identiteettiä ja historiaa myöden kaikki mahdollinen espoolaiseen kiekkoon liittyvä. Voitetun matsin jälkeen tämä reaktio kummastutti itseäni kovasti.Nälvittiinkö invaasion jälkeen? Eikö enemmänkin kehuttu koko tapahtumaa yhtenä parhaista vierasreissuista koskaan?
Kritiikki kohdistui ehkä enemmänkin järjestelyihin ja seuran toimintaan siinä, miten erilaisiin asioihin suhtauduttiin järjestelyvaiheessa. Joukkueeseen tai faneihin en koe kohdistuneen nälvimistä. Ehkä olen itse lukenut asioita värilaseilla.
Juurikin näin! Itse myönnän myös heitelleeni tikaria manseen päin useampaan otteeseen, mutta kyllä sieltä on tullut vähintään samalla mitalla takaisin. Kuitenkin diggaan, tunnetta, varsinkin (tervettä) vihaa pitää olla enemmän urheilussa. Snadisti huvittuneena luen näitä Ilvesläisten viestejä, missä niin kovasti ihmetellään negatiivista suhtautumista heihin.
Sama juttu ja luulisin että varmaan suurin osa ajattelee loppupeleissä samoin. Ei vain pysty paikallisvastustajille toivomaan menestystä, ei kerta kaikkiaan.Poikkeuksena monelle espoolaiselle, en kannata Helsingin tai Vantaan tms jengejä lainkaan