Aika mielenkiintoista, että sanotaan vain ”Tampere” tai ”tamperelaiset” eikä ”Tappara”. Ihan kuin Ilves sekä Tappara olisi molemmat jatkuvasti siellä finaalissa.
Vähän jopa v*tuttaa, kun Tapparaa ilmeisesti kannattavat harmittelevat, kun niiden pitäisi olla tyytyväisiä.
Unohtui mainita, että kunhan Kärpät ei voita niin olen tyytyväinen.KalPa-Pelicans finaaliin. Voittajalla ei väliä. Uusi mestari tulisi jokatapauksessa.
Minä jo huolestuin. Suoraan sanoen jäljellä on vain hyviä vaihtoehtoja, jos omien pudotessa Kalpa / Pelicans nappaa sen ensimmäisen. Toisaalta juuri samasta syystä vaikea tuntea erityistä mielihyvää jos näitä vastaan pärjätään. Tapparalle / Hifkille voisi juottaa hyvöllä omalla tunnolla katkeraa kalkkia vaikka joka vuosi.Unohtui mainita, että kunhan Kärpät ei voita niin olen tyytyväinen.
Niin oot Tapparan bandwagonissa ihan loppuun asti, vaikka Kalpan voittaisitte?Menipä helpoks itelle tän päivän pelin jälkeen, Tappara - KalPa sarjan jatkoon menijä on se jota kannatan. Pronssipelejä en kato ihan sama kuka pelaa.
Näin on todella päässy käymään. Elinikänen kausikortti siihen possujunaan.Niin oot Tapparan bandwagonissa ihan loppuun asti, vaikka Kalpan voittaisitte?
No toki mieluiten Tapparalle mestaruus. Tai ehkä Pelsuille se eka mestaruus!