Mainos

Baltic Hockey League

• 10 423
  • 37

Pardus

Jäsen
Runkosarjan sijoitukset:

1. Zemgale (LAT)
2. Mogo (LAT)
3. Kurbads (LAT)
4. Panter (EST)
5. Prizma (LAT)
6. HS Riga (LAT)
7. Kaunas City (LTU)
8. Energija (LTU)
9. Hockey Punks (LTU)

Pardus

Jäsen
Virolaisten kausi päättyi pleijareiden ensimmäisellä kierroksella, mutta kokonaisuudessaan onnistunut kausi, josta on hyvä lähteä parantamaan syksyllä.

Panterin pudottanut Prizma puolestaan taipui Zemgalen käsittelyssä suoraan neljässä ottelussa. Jelgavalaiset saanevat tänään seurakseen loppuotteluihin Mogon, joka johtaa omaa ottelusarjaansa Kurbadsia vastaan voitoin 3-0.

Pardus

Jäsen
Mikko Mäenpään luotsaama HC Panter valmistautuu alkavaan kauteen kohtaamalla Haaberstin jäähallissa HS Rigan sekä SM-liigaotteluistakin tutussa Tondiraban jäähallissa KeuPa HT:n, jonka riveissä pelaa virolaisveljekset Marek ja Erik Potsinok.

Joukkueita Baltian liigassa on tällä kaudella kaksi vähemmän kuin viime kaudella. Neljä Latviasta, kaksi Liettuasta ja yksi Virosta.

Itkonniemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK
Seitsemältä alkaa Panterin kausi, kun vieraaksi saapuu Zemgale.
Thanks linkistä. Ei jäänyt voittaja epäselväksi: 1-1 ja sitten Zemgale meni menojaan. Oliko 8-1?

Laita vaan linkkejä seuraavista peleistä, koska minua kiinnostaa aina jääkiekko eri maissa, mutta voisit lisätä sen, jos on vaatimuksia linkin käyttöön, koska minä en saanut toimimaan ilman VPN:ää Latviaan.

Pardus

Jäsen
Laita vaan linkkejä seuraavista peleistä, koska minua kiinnostaa aina jääkiekko eri maissa, mutta voisit lisätä sen, jos on vaatimuksia linkin käyttöön, koska minä en saanut toimimaan ilman VPN:ää Latviaan.
Itse en kyseisestä linkistä mitään lähetystä lopulta edes löytänyt.

Ainakin Panterin kotipelit näkee 8e kk-hintaan täältä:

Tällä hetkellä käynnissä Panter - HS Riga.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy