Juo enemmän, ole fiksumpi. Ja sama amerikaksi. Siinäpä se, pelimies ei baari-illan jälkeen osaa syödä.Viestin lähetti Routainen Sydän Perinne, jota ei saa poistettua mielihaluista. Ehkä?
Edit. Tai lainata oikein.
Viimeksi muokattu:
Juo enemmän, ole fiksumpi. Ja sama amerikaksi. Siinäpä se, pelimies ei baari-illan jälkeen osaa syödä.Viestin lähetti Routainen Sydän Perinne, jota ei saa poistettua mielihaluista. Ehkä?
Viestin lähetti Sistis
Samaten baarissa pari jäävettä auttaa asiassa.
Viestin lähetti Taasa
Olen seurannut liiankin kauan vierestä kun 'veljeni' on
ollut mukamas ns. rikas.
Hän haluaa aina tarjota tutuille ja puolitutuille vähintään
yhden kierroksen ja auta armias jos hänelle sanoi
että sinulla ei ole varaa!
Sanoisin että hänen baari-illan kustannukset liikkuvat
siinä 1000-1500 € paikkeilla.
Mutta omiin kustannuksiin:
No ne menevät siihen korkeintaan
100 € piikkiin, aamulla vaan ihmettelee että mitä
hemmettiä, en mä noin montaa voinut juoda, enhän?
Taxi-kuitit ovat parhaita: 'Siis keskustasta vajaa 10 kilsaa
tekee niin ja niin paljon, Porvoossako olen käynyt...'
Ja muisti palaa pätikittäin...
Viestin lähetti Veijari
Moni ei tule ajatelleeksi mitä maksaa seuraavana päivänä ne krapulanhoitokulut, jotka pitää tietenkin laskea edellisen illan kuluihin mukaan. Normaalisti itsellä baarissa 1-2 parantavaa olutta, roskaruokaa rajaton määrä, makeisia ja suolaista syötävää, leffavuokra, mitä milloinkin. Kulut nousevat monesti vähintään pariin kymppiin.
Viestin lähetti jesse72
Eilinen humala, kotona ilmaiset pohjat (emännän ostamia lonkeroita) noin 10 tölkkiä.
Kapakoissa olen saanut kulumaan reilut 60€ + 10€ taxiin, totaalinen muistinmenetys ja moraalinen krapula..
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Tommosta 0 euroa kaikkinensa. En oikein näe siinä mitään järkeä, että vedetään rahat kurkusta alas. Keksin niille parempaakin tekemistä. Mutta ei siinä mitään, jos tykkää.