Bändit jotka eivät ole varsinaisesti paskoja, mutta et vaan ymmärrä niitä

  • 27 061
  • 204
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mitäs tää, ymmärrän kyllä, mutta mun mielestä bändi on melko paska.

Sex Pistols
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
- Black Sabbath
- Pantera
- GnR
- Led Zeppelin
- Pink Floyd
- Kaikki grunge

Ei vaan pysty ei. Mitään en saa noista irti.
Led Zeppelin, Black Sabbath ja Pink Floyd... huh, huh...
Vaikea kuvitella, ettei esim. Led Zeppelin IV tai The Dark Side of the Moon liikauta mitään missään - minulle ne siirtelivat taivaankappaleita...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Led Zeppelin, Black Sabbath ja Pink Floyd... huh, huh...
Vaikea kuvitella, ettei esim. Led Zeppelin IV tai The Dark Side of the Moon liikauta mitään missään - minulle ne siirtelivat taivaankappaleita...
Pitää olla tarpeeksi vanha, tai saanut pienenä vanhemmiltaan tai joltain pakkosoittoa noista, jotta sitten nostalgia-arvojen tai minkä lie takia noita jaksaisi. Nuo numero-mikon listaamat menee oikeastaan kaikki samaan ”hälläväliä” kansioon missä minulla on lisäksi vaikkapa AC/DC ja Rolling Stones. Paitsi että grunge-bändeistä sitten löytyy itselleni nostalgia-arvojen takia kivoja juttuja.

Ehkä nuo Sabbathit ym. joskus olivatkin ihmeellisiä ja jännittävän erilaisia juttuja, mutta ei olleet enää 20 vuotta sitten kun itse musiikkia aloin vimmalla kuuntelemaan. Eikä varsinkaan enää tähän maailmanaikaan. Paitsi että nyt kyllä taas joku Rolling Stoneskin voisi olla aivan ihmeellistä ja uutta ja mahtavaa kaiken nykyaikaisen kökön seassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pitää olla tarpeeksi vanha, tai saanut pienenä vanhemmiltaan tai joltain pakkosoittoa noista, jotta sitten nostalgia-arvojen tai minkä lie takia noita jaksaisi. ...
Niin no... Minä ikäänkuin kuvittelen, edelleen, että mainitsemiani pitkäsoittoja kuuntelemalla jotain avautuisi. Kuten mainitsit, ei sellaista musiikkia enää tehdä.

Mutta - "Makuasioista", sano koira, ku muniaan nuoli.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Led Zeppelin, Black Sabbath ja Pink Floyd... huh, huh...
Vaikea kuvitella, ettei esim. Led Zeppelin IV tai The Dark Side of the Moon liikauta mitään missään - minulle ne siirtelivat taivaankappaleita...
Monet ketjun alkupäässä mainitut bändit soittivat taitavasti musiikkia, josta pystyi erottamaan sävelkulun, melodian, mutta ei vaan iskenyt.
Nykyään nämä kymmeniä, jopa satoja miljoonia kuuntelukertoja keräävät esitykset ovat kakofoniaa, kiekumista, kirkumista, vailla melodiaa, jota voisi hyräillä, tapailla kitaralla tai viheltää. Eivät siis kuulu ketjuun koska herättävät vain kielteisiä aistimuksia.
Ed Sheeran kuuluisi ketjuun, jos olisi bändi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös