Metalwarrior kirjoitti:Bruce Dickinson soolokeikalla olisi kova juttu. Voi joskus toteutuakin.
Itse olin herraa katsomassa Uudessakaupungissa joskus vuonna -98.
Burzumin liveaktin haluaisin nähdä, heh..
Metalwarrior kirjoitti:Bruce Dickinson soolokeikalla olisi kova juttu. Voi joskus toteutuakin.
Hescu kirjoitti:Toto...Ja kappas; juuri näinkin kyseisen bändin livenä! Oli aivan loistava!
timppa kirjoitti:Totta, itse näin Toton ensimmäistä kertaa ja oli kyllä hyvä keikka. Positiivisinta oli ehkä se, että soundit olivat helvatan hyvät eikä äänet puuroutuneet missään vaiheessa. Ja soittimet oli myös miksattu pirun tasapainoisesti, ehkä rummut korostuivat hieman muita enemmän mutta anyway..
Helvetin hieno keikka ja sedät veti kyllä kympillä.
Sammakkoprinssi kirjoitti:Joo, yhdyn edellisiin kommentteihin.
Minulle myös ensimmäinen Toton keikka. Pieni ylläri oli se, että paikalla oli niinkin paljon nuorempaa ikäpolvea. Hyvän setin äijät vetivät, eikä hullumpia olleet nämä uudenkaan levyn biisit, vaikka on vanhempaa tottunutkin kuuntelemaan. Täytyy pistää harkintaan uuden levyn ostaminen.
Moto kirjoitti:Yksi toive on piakkoin toteutumassa eli Morrissey. Kuvittelin jo, että jos äijän haluaa vielä lavalla nähdä, olisi pitänyt lähteä ulkomaille, mutta Kaapelitehtaan keikka onkin sitten miltei kävelymatkan päässä kotoa. Viimeisenä iltana, kun meikäläisen ikä alkaa vielä kakkosella, perskule.
Huskerit ja Sugarkin nähty .pasil kirjoitti:Husker Du
Led Zeppelin
Jimi Hendrix
Dark Funeral
Cannibal Corpse originaalilla kokoonpanolla
Aika pienet mahikset on nähdä mitään noista ;)