Bändi tai artisti, jonka haluaisit nähdä?

  • 21 823
  • 241

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ei nähdyistä bändeistä haluaisin ehdottomasti nähdä:
-Axel Rudi Pell
-Michael Schenker Group
-Guns'n Roses, edelleen
 

Petu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers,TPS,UJK
Metalwarrior kirjoitti:
Bruce Dickinson soolokeikalla olisi kova juttu. Voi joskus toteutuakin.

Itse olin herraa katsomassa Uudessakaupungissa joskus vuonna -98.

Burzumin liveaktin haluaisin nähdä, heh..
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Toto...Ja kappas; juuri näinkin kyseisen bändin livenä! Oli aivan loistava!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Onhan noita..

-My Dying Bride
-The Gathering
-Kamelot
-Lake of Tears
-Bad Religion

Nuo äkkiä tulee mieleen, saapi nähdä oisko kesäfestareilla ketään noista täällä..toivossa on hyvä elää.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hescu kirjoitti:
Toto...Ja kappas; juuri näinkin kyseisen bändin livenä! Oli aivan loistava!

Totta, itse näin Toton ensimmäistä kertaa ja oli kyllä hyvä keikka. Positiivisinta oli ehkä se, että soundit olivat helvatan hyvät eikä äänet puuroutuneet missään vaiheessa. Ja soittimet oli myös miksattu pirun tasapainoisesti, ehkä rummut korostuivat hieman muita enemmän mutta anyway..

Helvetin hieno keikka ja sedät veti kyllä kympillä.

Ja itse otsikkoon, Queensryche olisi mukava nähdä, kun se nyt on suomeen tulossa. Ei ole vain ketään tuttua menossa sinne niin taitaa jäädä väliin. Eikä taida koko keikasta olla tällä hetkellä varmuutta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
1) Alkuperainen Van Halen
2) Fun Lovin Criminals
3) Asse Dasse

Bon Joviakaan en oo koskaan nahnyt ja ne on taalla nyt tana viikonloppuna muistaakseni, mutta vaikka niitten lava-aktia on kehuttu, niin ei vaan jaksa lahtee kattomaan. Kirkuvia tyttoja ei enaa tassa iassa jaksa kuunnella.
 
timppa kirjoitti:
Totta, itse näin Toton ensimmäistä kertaa ja oli kyllä hyvä keikka. Positiivisinta oli ehkä se, että soundit olivat helvatan hyvät eikä äänet puuroutuneet missään vaiheessa. Ja soittimet oli myös miksattu pirun tasapainoisesti, ehkä rummut korostuivat hieman muita enemmän mutta anyway..

Helvetin hieno keikka ja sedät veti kyllä kympillä.

Joo, yhdyn edellisiin kommentteihin.

Minulle myös ensimmäinen Toton keikka. Pieni ylläri oli se, että paikalla oli niinkin paljon nuorempaa ikäpolvea. Hyvän setin äijät vetivät, eikä hullumpia olleet nämä uudenkaan levyn biisit, vaikka on vanhempaa tottunutkin kuuntelemaan. Täytyy pistää harkintaan uuden levyn ostaminen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
W.A.S.P. ja Twisted Sister tulee nähtyä ensi kesänä. Toiveissa olisi KISS, Accept, Guns 'N Roses. Nämä olisi ihan MUST. Toki muitakin toivebändejä on, mutta ei niin tärkeitä kuin kolme edellä mainittua. Black Sabbathin näkeminen viime kesänä alkuperäisessä kokoonpanossaan oli aika epätodellinen kokemus.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
1. Raised Fist (ensi kesänä viimeistään Ilosaaressa)
2. Refused (ei mahdollista R.I.P.)
3. Katatonia (olen onnistunut missaamaan kaikki Suomen keikat erilaisten syiden takia. Tämä kesänä onnistuu tämäkin viimeistään.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Guns and Rose´s
2. Ac/Dc
3. Aerosmith
4. Metallica
5. Disturbed

Ihan mikä vaan noista kävisi, mutta kyllä Gunnarit olisi kova juttu!
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
1. Bouncing Souls
2. Social Distortion
3. No Use For A Name
4. Lag Wagon
5. Rise Against
6. Afi
7. The Mighty Mighty Bosstones
8. Me First And The Gimme Gimmes
9. Manu Chao
10. Iron Maiden (taitaa toteutua ensi syksynä)
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sammakkoprinssi kirjoitti:
Joo, yhdyn edellisiin kommentteihin.

Minulle myös ensimmäinen Toton keikka. Pieni ylläri oli se, että paikalla oli niinkin paljon nuorempaa ikäpolvea. Hyvän setin äijät vetivät, eikä hullumpia olleet nämä uudenkaan levyn biisit, vaikka on vanhempaa tottunutkin kuuntelemaan. Täytyy pistää harkintaan uuden levyn ostaminen.


Joo paikalla oltiin, melkein kahdenkymmen vuoden odotus palkittiin nyt. Aikaisemminkin ukot suomessa on tietysti käynyt, mutta ei vaan aikatauluihin ole sopinut.

Itse olin kyllä jonkin verran pettynyt keikkaan, varsinkin laulaja Bobby Kimball oli huono, ei irronnut ylä-äänet juuri ollenkaan, eikä nuottikaan osunut kohdilleen kuin silloin tällöin.
David Paichin puuttuminen oli, myös pettymys, mutta ei "laina" kosketinsoittaja huono ollut. Ainoastaan hän raiskasi encore African, jota olin erityisesti odottanut.
Itse soittaminen ja muu akustiikka oli kyllä aivan ok. Uuden levyn biisit ei ainakaan vielä kolahtanut niin, että levyä olisin juoksemassa ostamaan. Vanhat biisit oli kohdallaan, paitsi tuo em. Bobby Kimbalin ääni.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
The Eagles.

Ei mitään turhia valoshow härpäkkeitä, musiikki on pääosissa niin kuin pitääkin. Siinä on pändi, jossa kaikki jäsenet voivat laulaa, säveltää, sanoittaa, sovittaa. Liekö viime vuoden Farewell Tour ollut nimensä mukainen?
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
John Mellencamp sekä Tom Petty & Heartbreakers.

Eivät ole kai koskaan suomessa käyneet.
Sopisivat esim. Pori Jazzin ohjelmistoon.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Huoh, Led Zeppelin.
Aika mahdotonhan tuo on. Vielä kun Bonzo on se suosikki.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Morrissey olisi ollut kiva, mutta kun en (ainakaan vielä) ole sen suurempi Smithsin kuuntelija (vaikka arvostankin orkesteria kovin), enkä edes ole kuullut yhtään Morrisseyn soololevyä (mikä on häpeäksi). Harkitsin keikkaa, mutta muiden suhtautuminen on intohimoisempaa. Hieno plöräys varmasti silti, en hetkeäkään epäile.

Jos kuitenkin vastaan ketjuun, Arcade Fire olisi juuri nyt oma valintani. Internetistä näkemäni perusteella yhtye on livenä perkeleenmoinen kokemus. Itselleni jo pelkkä yhtyeen kuunteleminenkin on ollut perkeleenmoinen kokemus.

Ei oikeastaan tällä hetkellä muuta. Eiku The Strokes ehkä. Kuitenkin.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Jos Led Zeppelinin näkisin joskus livenä Bonzon kanssa, niin voisin keikan jälkeen todeta, että kaikki tarpeellinen tässä elämässä on koettu. Toinen yhtä mahdoton toive olisi Jimi Hendrixin näkeminen. Viime viikkoina on tullut kuunneltua paljon miehen tuotantoa ja pitää sanoa, että kyllä oli kova kepittäjä. Myöskin Pink Floyd olisi mielenkiintoinen nähtävä, tosin taitavatpa hekin olla keikkansa jo soittaneet. Live 8 keikka jäänee viimeiseksi, valitettavasti.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Oikeastaan kaikki musa(metalli)keikat ovat samanlaisia: Tarpeettoman kovaa meteliä, miehiä lavalla, miehiä katsomossa, ahtautta ja väärin soitettuja biisejä. Iron Maiden Jokereiden vieraana saa jäädä viimeiseksi livekeikaksi, mistä maksan ja mitä menen vartavasti katsomaan. (Hyvä keikka se oli, mutta ei vaan enää iske samalla tavalla kuin ennen.)

En halua nähdä enää mitään bändiä/artistia livenä. Kiitos luojalle äänitallenteista.
 

Cube

Jäsen
No vittu.

Toolhan se pitää nähdä. Tästä ei tingitä. Joku saattaa jopa sanoa, että tänään oli lähellä, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Ruisrockissa sitten.

Dion voisi myös katsoa joskus.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä se kulminoituu Guns N Rosesiin, sitä tässä on odoteltu.

Myös ensi kesänä tulee varmasti tarkastettua Twisted Sister ja W.A.S.P. (jälleen kerran)...

Uudestaan sitä mieluusti näkisi myös AC/DC:n ja KISS:n. AC/DC varmaan vielä joskus tuleekin, tai näin ainakin pitää toivoa.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
- Megadeth (Maidenin jälkeen SE bändi)
- Dio ( Nähty Ruisrockissa, mutta ei hallissa)
- AC/DC (en tajua miten voisin missata tämän viimeksi)
- Mötley Crue ( samat kuin yllä)
- Madonna
- Iron Maiden (Tosin seitsemästi jo nähty ja 14.11 jälleen)
 

Janneone

Jäsen
Millencolin

Huomenna palkitaan vuosien odotus kun Millencolin saapuu nosturiin keikalle ja minäkin siis raahaan takapuoleni helsinkiin täältä turusta.
Viime vuonna oli jo liputkin hankittu kun Millencolinin piti heittää keikka helsingin jäähallissa jonkun sortin skeitti yms. tapahtumassa, mutta menivätpä järjestäjät jostain syystä peruttamaan koko tapahtuman. Sai sentään rahat takaisin,mutta harmitti sitäkin enemmän.
Onneksi huomenna paistaa aurinko!
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
-Mokoma
-Kotiteollisuus
-Stam1na
-Viikate
-Kilpi
-Hanoi Rocks

Nyt keväällä jää näkemättä Mokoma, vaikka käyvätkin tässä kohtuu lähellä, mutta jo kesällä näkis edes muutaman noista.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Moto kirjoitti:
Yksi toive on piakkoin toteutumassa eli Morrissey. Kuvittelin jo, että jos äijän haluaa vielä lavalla nähdä, olisi pitänyt lähteä ulkomaille, mutta Kaapelitehtaan keikka onkin sitten miltei kävelymatkan päässä kotoa. Viimeisenä iltana, kun meikäläisen ikä alkaa vielä kakkosella, perskule.

Puhut vähän mutta asiaa. Morrisseyn näkeminen on ollut toivelistalla vuosia, ja ensi kuussa tuo toive täyttyy.

Maanantaina Dm, huhtikuussa Morrissey, heinäkuussa Tool...vuosi näyttää aika hemmetin hyvältä ulkomaanelävien osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös