Avoin kirje SM-liigalle Tapparan lipunmyynnistä

  • 32 321
  • 82

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Porilaisten lippukiintiöstä vapautunut lisää myytävissä olevia lippuja.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Mahtaakohan jo huomenna tulla myyntiin 5. finaalin liput?

Edit: Tapparan sivuilla on tieto, että 5. finaalin liput tulevat myyntiin huomenna klo 17.
 
Viimeksi muokattu:

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Mahtaakohan jo huomenna tulla myyntiin 5. finaalin liput?

Tapparan FB:sta:
"Ässien voiton myötä varmistui viides finaalipeli maanantaina Tampereelle. Lipunmyynti maanantain otteluun käynnistyy torstaina 18. päivä klo 17 Lippupalvelun verkkokaupassa ja ennakkomyyntipisteissä. Lippuja ei ole mahdollista varata!"
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kenelläkään tietoa perjantain finaalin kiintiöistä, vapautuukohan paikkoja? Opiskelijalla ei kyllä ole varaa mennä molempiin peleihin (3. ja 5. finaali) niin jompikumpi on käytävä katsomassa ja mahdollisesti game 7.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Juuri nyt näyttäisi olevan muutama paikka vapaana D1- ja C3-päädyistä 5. peliin ja huomiseen peliin seisomapaikkoja.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Hitto noi trokarit pitäs telottaa julkisella paikalla. Pieni ärsytys päällä, ettei onnistunut lippujen hommaaminen, vaikka muutamaa minuuttia ennen viittä olin jo lippupalvelun sivuilla.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Minulla ei ollut mitään ongelmia varata kahta lippua E-parvelta. Tai no sen verran oli, että aluksi klikkaamani kaksi paikkaa ehti mennä, joten jouduin valitsemaan kaksi uutta paikkaa 4. rivin toisesta päästä sektorista E3. Olin myös reilua viittä minuuttia ennen lipunmyynnin alkua Lippupalvelun sivuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös